kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۲۳۰۵
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹

اخبار کوتاه از فوتبال


 
  فریبا: یکدست نبودن هیئت مدیره استقلال را می‌بینیم
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فضای مجازی همه را بیچاره کرده و فقط بازی‌ها، نتایج، مدیریت، رفتار آدم‌ها و یکدست نبودن هیئت مدیره استقلال را می‌بینیم.بهتاش فریبا درباره وضعیت آشفته و چالش‌های تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: ما هم مثل هواداران ارتباطی با باشگاه نداریم و فقط بازی‌ها، نتایج، مدیریت، رفتار آدم‌ها و یکدست نبودن هیئت مدیره را می‌بینیم. هرکسی برای خودش تصمیم می‌گیرد و حرفی می‌زند. امروزه هم فضای مجازی همه را بیچاره کرده است و به قول امروزی‌ها هر کس برای خودش صفحه‌ای دارد.وی افزود: اصلا مشخص نیست تکلیف چیست. ما هواداران هم مدام باید ناراحتی، گرفتاری و سختی بکشیم و ببینیم شرایط به چه شکلی است. از سال 59-58 که به عنوان بازیکن به استقلال آمدم تا همین امروز این تیم مشکل مالی داشته است. در آن زمان این مشکل در حد خودش بود و الان هم در حدی دیگر. این موضوع تازه نیست. همیشه استقلال و پرسپولیس مشکل داشته‌اند.پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد: آیا تاکنون دیده‌اید بازیکنی از سپاهان برای دریافت پولش به کمیته انضباطی یا کمیته وضعیت برود؟ این منظم بودن سبب شده سپاهان نتایج خوبی بگیرد و 3-2 بار قهرمان شود. امسال هم تیم خوب و یکدست را دارد. بحث من خود تیم سپاهان نیست بلکه پشتیبانی از این تیم است.
قطعی شدن میزبانی فولاد از العین در اهواز
میزبانی دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم فولاد و العین به نماینده ایران رسید. فولاد ۱۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم العین خواهد بود. سعید آذری در گفت‌و‌گو با ایسنا این موضوع را تایید کرد. پیش از این میزبانی فولاد از این دیدار حساس، در‌هاله‌ای از ابهام بود.فولاد در صورت صعود، در مرحله گروهی با تیم‌های السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن هم‌گروه است.
عزیزیان: از مظاهری شکایت می‌کنم
مربی دروازه‌بانان استقلال می‌گوید از رشید مظاهری دروازه‌بان این تیم به خاطر به کار بردن الفاظ رکیک شکایت خواهد کرد. سعید عزیزیان درباره کدورت میان او و رشید مظاهری هم گفت: این خبر درست بود و الفاظ رکیکی به من گفتند که جای شکایت دارد و قرار است هم به کمیته اخلاق و هم به دادسرا شکایت کنم. او هر زمانی که تصور می‌کرد شاید بازی نکند، روز قبل از بازی آمد گفت چرا من را نمی‌بینید و حرف‌های دیگری زد که تمرکز تیم برهم بخورد. یکی دو بار چنین موضوعی رخ داده است. می‌خواستم صحبت نکنم چون در باشگاه بودم اما الان پیگیر شکایتم خواهم بود. الفاظی که او (رشید مظاهری) نسبت به من به کار برده، را نمی‌توانم بر زبان بیاورم.این مسائل از ابتدای فصل وجود داشت و من صحبت نکردم. بازیکن نباید به بازیکن بی‌احترامی کند. آدم باید مرد باشد و به دروغ نگوید کمرم درد می‌کند و برود.
آخرین اخبار از نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر
*مهدی کیانی، کاپیتان و‌هافبک سپاهان بعد از جدایی از این تیم در نیم‌فصل نخست، با قراردادی یک و نیم ساله به مس رفسنجان پیوست و شاگرد محمد ربیعی شد.او در روزهای گذشته جلساتی را با مدیران استقلال و تراکتور داشت اما دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند و در نهایت این‌هافبک باتجربه راهی رفسنجان شد.
*علی اصغرمدیرروستا سرپرست باشگاه پیکان درباره فسخ قرارداد شاهین طاهرخانی و احتمال جدایی مهدی امینی و احسان جودکی از پیکان گفت: طاهرخانی به شکل توافقی از پیکان جدا شد و در حال حاضر هم مشغول مذاکره با جودکی و امینی هستیم تا به شکل توافقی از هم جدا شویم.
*رحیم زهیوی مهاجم سابق تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان که سابقه کار با پورموسوی را در کارنامه دارد، با عقد قراردادی مجددا شاگرد این مربی، این بار در صنعت نفت آبادان شد. همچنین امید خالدی مدافع سابق فولاد به نفت آبادان پیوست. باشگاه نفت آبادان در شرایطی اقدام به جذب بازیکن کرده است که این باشگاه به دلیل شکایت بازیکنان سابق خود با پنجره بسته مواجه شده و آنها امیدوارند با دستیابی به منابع مالی مناسب طی روزهای آتی و دریافت مجوز، قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنند و از آنها سود ببرند.
 *امیرحسین بیات دروازه‌بان ۲۲ ساله‌ پیشین تیم‌های نفت تهران، پیکان و پرسپولیس، با عقد قراردادی رسمی به تیم استقلال پیوست.بیات در روزهای گذشته در تمرینات استقلال حضور داشت.این دروازه‌بان پیشینه حضور در تیم ملی رده جوانان و نوجوانان را هم در کارنامه خود دارد.
*احمد گوهری که از چند هفته پیش خواهان جدایی از نفت مسجدسلیمان بود و از زمان حضور داریوش یزدی در این تیم در تمرینات نفتی‌ها شرکت نکرد، پس از مذاکره با مسئولان باشگاه نفت با آنها برای جدایی به توافق رسید. دروازه بان جدایی طلب نفت مسجدسلیمان امروز و فردا تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد.