kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۲۳۰۳
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹

مسئولان ورزش برگزاری جلسه با سرمربیان را فراموش کردند!

ستاد عالی بازی‌های المپیک قرار بود جلسه‌ای را با سرمربیان تیم‌های ملی داشته باشد که به نظر می‌رسد برگزاری این جلسه به دست فراموشی سپرده شده است.


ستاد عالی بازی‌های المپیک و پار‌المپیک در دو جلسه قبلی خود تصمیمی گرفته است که نه تنها اجرایی نشد بلکه اکنون سرمربیان تیم‌های المپیکی این دغدغه را دارند که مبادا تصمیم مسئولان به دست فراموشی سپرده شده باشد. در جلسه ستاد عالی بازی‌ها تصمیم گرفته شد که با تمام سرمربیان تیم‌های ملی جلسه‌ای برگزار شود تا آنها دغدغه‌های خود را در راه آماده ‌سازی تیم‌های ملی برای حضور در المپیک توکیو مطرح کنند.
برخی از سرمربیان خوشحال بودند که با این جلسه می‌توانند مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند را به اطلاع مسئولان برسانند تا شاید راه‌حلی برای آنها پیدا شود اما اکنون که مدت‌ها از این تصمیم می‌گذرد اما هیچ خبری نشده، این نگرانی برایشان پیش آمده است که مبادا مسئولان برگزاری این جلسه را فراموش کرده‌اند.
بعد از المپیک اولین کسانی که باید پاسخگوی نتایج در بازی‌ها باشند، سرمربیان هستند بنابراین بهتر است هر چه زودتر این جلسه برگزار شود تا مشخص شود مهم‌ترین دغدغه آنها در مسیر آماده ‌سازی برای المپیک چه چیزهایی است.
با توجه به اینکه در آستانه پایان سال 99 هستیم، نگرانی سرمربیان هم بیشتر شده است چراکه اگر هر چه زودتر این جلسه برگزار نشود، کشور وارد تعطیلات شود و در این میان این سرمربیان هستند که زمان را از دست می‌دهند تا بتوانند گوشه‌ای از دغدغه‌ها و مهم‌ترین مسائل خود را به گوش مسئولان برسانند.