kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۲۳۰۰
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹

١۶٠ هزار واحد مسکن از سوی ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره) در حال ساخت است

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره) گفت: در حوزه مسکن در مجموع قریب به ١۶٠ هزار واحد با سازوکارهای مختلف، از جمله کمک مالی، وام مسکن و واحدهای در حال ساخت است که بخش اعظم آن مربوط به طرح اقدام ملی است.


محمد مخبر دیروز سه‌شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۸۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی پروژه برکت گفت: از ٣٠٠ هزار مسکن ملی که قرار بود در کشور ساخته شود، ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره)‌١٠٠ هزار واحد آن را تقبل کرده است که بخشی از این ساخت و سازها در زمین‌های ستاد اجرایی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: ستاد اجرایی علاوه بر عملیات عمرانی و ساخت مسکن، به بازسازی منازل در روستاها که به دلیل سیل و زلزله تخریب شده‌اند نیز پرداخته است.
وی با اشاره به اشتغالزایی 30 درصد از جوانان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: همچنین این ستاد در خصوص فراهم کردن جهیزیه و اختصاص وام جهیزیه به طور وسیع فعالیت می‌کند.
آغاز عملیات اجرایی چندین طرح تولیدی، صنعتی، عمرانی و خدماتی روز سه‌شنبه،‌ دوازدهم اسفندماه جاری، با حضور رئیس و شماری دیگر از اعضای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در قم کلید خورد.
بازدید و امضای تفاهم‌نامه حمایتی خرید محصولات برای پروژه‌های ستاد اجرایی از شرکت تیزسنگان مستقر در شهرک صنعتی محمود‌آباد، بازدید از طرح توسعه شرکت قم آلیاژ در شهرک صنعتی شکوهیه،‌ اعلام آغاز عملیات اجرایی ایجاد واحد تولید چادر مشکی در شهرک صنعتی شکوهیه،‌ در این سفر انجام شد.