kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۸

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز



* سخنان رئیس جمهور با سفرا و کارداران دیپلماسی کشور را وقتی شنیدم یک لحظه احساس کردم فردی با نوکران خود سخن می‌گوید که ای بزدل‌ها، به جهنم که از نگرانی نسبت به عملکردها می‌لرزید! کسی که در کسوت روحانیت است و آیه اشداء علی‌الکفار را قطعاً بارها برای مردم خوانده است عجیب است که اشداءعلی‌المؤمنین و رحماء بین‌الکفار باشد! شخص دوم کشور نباید این‌گونه عنان اختیار از دست دهد و با عصبانیت با ملت سخن بگوید. پس الکاظمین الغیظ چه شد؟ استاد و روحانی محترم! چقدر در منابر دیگران را توصیه به این آیه نموده‌اید؟ به آیات اول سوره مبارکه صف هم نظری بیفکنید.
خانم نوری
* هر روز که از این دولت می‌گذرد شاهد نوعی ادبیات توهین‌آمیز در سخنرانی‌ها هستیم. سخنانی که آقای رئیس جمهور در جمع سفرای جمهوری اسلامی به زبان آورده دور از شأن و جایگاه ریاست جمهوری است. ای کاش مشاوران، اطرافیان و همکارانشان در این مورد برای ایشان خیرخواهی کنند و تذکر بدهند.
جعفریان
* لازم است به آقای رئیس جمهور گوشزد شود رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی مردم از نیازهای مردم و وعده‌های انتخاباتی ایشان بود که قول دادند در طول سه ماه وعده‌های خود را تحقق ببخشند ولی نه تنها به این وعده وعیدها عمل نکردند بلکه شاهد عدم ثبات قیمت، چند گانگی در اظهارنظر مسئولین، افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، سوء استفاده از رانت و خلاصه رکود در بازار هستیم. بنابراین ممکن است این تصور به وجود بیاید که ادبیات سیاسی ایشان که با توهین به منتقدان همراه شده برای سرپوش گذاشتن روی ناتوانی دولت در اداره کشور است.
محمودی
* مذاکره خوب است ولی اگر داد و ستد متوازن در میان باشد ولی اگر سکه بدهی و پوست شکلات بگیری بد است. این شایسته نیست که بگویند ناراحتید به درک! هر انسان عاقلی از این نوع معامله و مذاکره ناراحت می‌شود.
5530---0936
* به آقای رئیس جمهور و اعضاء تیم هسته‌ای کشورمان عرض می‌کنیم تعلیق فعالیت فردو و حداقل بهره‌برداری از تأسیسات نطنز چه افتخاری دارد که بابت آن خوشحالی کرده و نگرانی نداشته باشیم و شما به ما توهین نکنید.
7291---0911
* سخنرانی اخیر آقای رئیس جمهور در جمع سفرای کشور نه تنها با شعار ایشان مبنی بر تحمل مخالف منطبق نبود بلکه از یک فرد روحانی که بایستی کلامش  منطبق به اصول اولیه اخلاق اسلامی   باشد بعید بود. جای تأسف دارد.
نیک‌فام
* در شأن رئیس جمهور و دولت اعتدال نیست که به منتقدان بگوید به جهنم که شما ناراحت می‌شوید!
9923---0935
* آقای رئیس جمهور که می‌گفت کسی را به زور به بهشت نمی‌توان برد چگونه منتقدین مذاکرات هسته‌ای را می‌خواهد به زور توهین به جهنم  پذیرش اجباری نظری که عقلا نمی‌توانند آن را بپذیرند ببرد؟
یوسفی
* اگر مردم بابت مذاکرات هسته‌ای توسط این دولت نگران شده‌اند حق دارند چرا که ماجرای عقب‌نشینی‌ها در دو مذاکره پاریس و سعدآباد هنوز در حافظه‌شان هست و به یاد دارند که چه امتیازهای سنگینی به طرف غربی داده شد.
4086---0913
* یکی از راهکارهای ترویج حجاب و عفاف در جاهایی که امکان تفکیک جنسیتی وجود دارد همین است که در شهرداری قرار است انجام شود. واقعاً برای کسانی که مدعی دینداری هستند مایه تعجب است که حقایق را برنمی‌تابند.
6263---0938
* یکی از علل برقراری امنیت در کشورمان بسته بودن لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث است که تمامی جنایت‌ها و آدم‌کشی‌های دنیا زیر نظر این قدرت‌های ملعون صورت می‌گیرد.
7543---0912
* یکی از دولتمردان فعلی مصاحبه کرده و گفته دولت در یک سال گذشته در زمینه اقتصاد کشور معجزه کرده است. از قول بنده بنویسید این چه معجزه‌ای است که مردم از آن بی‌اطلاع هستند.
علیمردانی
* سخنی عجیب‌تر از این وجود ندارد که مسئولین اعلام کرده‌اند دولت یازدهم بهترین دولت در تاریخ در مهار تورم می‌باشد. این کدام مهار تورم است که مردم آثار آن را در سبد زندگی خویش احساس نمی‌کنند بلکه برعکس هر روز فشار بر زندگی مردم بیشتر می‌شود.
8619---0913
* در هر دولتی عده‌ای چاپلوس با بهار و زمستان کردن دولت فعلی و گذشته هم خودشان را نزد افکار عمومی خراب می‌کنند و هم ما مردم را نسبت به این دو نام که دو فصل از سال هستند بی‌احساس می‌سازند.
8515---0919
* روزنامه‌های زنجیره‌ای برای تحت شعاع قرار دادن دادگاه فلان فتنه گر درحال محاکمه و عدم پیگیری مردم چه کارهایی که نمی‌کنند و چه فضاسازی های انحرافی که به وجود نمی‌آورند.
4221---0912
* روزنامه‌های زنجیره‌ای تلاش کرده‌اند و می‌کنند که دادگاه و محاکمه [...] را دعوای بین  دو رئیس‌جمهور ادوار گذشته جلوه بدهند ولی حقیقت امر این است که این  فتنه‌گر به بیت‌المال و نظام و کشور آسیب جدی زده است و اتهاماتش ربطی به این موضوعات ندارد.
0556---0912
*روزنامه‌های متعلق به مدعیان اصلاحات با در پیش گرفتن یک برنامه مشترک یعنی سیاه‌نمایی افراطی و غیرواقع‌بینانه از دولت گذشته و چاپلوسی برای دولت جدید خیلی از خوانندگان خویش را از دست داده‌اند.
0595---0914
* مسئله آمریکا و داعش مثل کشاورزی است که چهارپای خود را به بیابان برده و او را رها کند تا در مزرعه خود به چرا مشغول شود و او از غفلت کشاورز سوءاستفاده و گریزی به محل چرای همسایه نیز بزند در این جا کشاورز با سروصدای مصنوعی و با چوب نازک به چهارپا می‌زند که چرا از چراگاه همسایه خوردی. آمریکا هم برای این داعش را تربیت کرده که به کشتار مسلمانان بپردازد از بی‌خبری اربابش سرکی هم به مسیحی‌ها و ایزدی‌ها کشیده که داد آمریکا از سر ریاکاری درآمد و با عملیات محدود مثل چوب نازک (ترکه) نهیب زد که من شما را برای ایجاد جنگ خونین بین مسلمانان تربیت کرده بودم نه کار دیگر.
روشنایی
* چند خواننده گرامی از دور بودن مصلی برای اقامه نمازجمعه گلایه داشتند که عرض می‌کنم: 1- نمازجمعه علاوه بر مصلی در حرم حضرت عبدالعظیم‌حسنی(ع) شهرری نیز برگزار می‌گردد که به جنوب تهران نزدیک است.
2- مصلی برای اقامه نمازجمعه ساخته شده اگر قرار باشد به درخواست مردم نمازجمعه در آن برگزار نشود اشکال به مکان‌یابی اولیه برمی‌گردد نه در اصل وجود مصلی.
3- بیشتر مسیرها الحمدلله از نعمت مترو هم برخوردارند که به راحتی می‌توانند خود را به نمازجمعه برسانند و از گرمای طاقت‌فرسای تابستان نیز در امان باشند.
رسولی
* افرادی که در واحد استان‌های صدا و سیما مثل واحد استان اصفهان در قسمت‌های تولید و پخش کار کرده و می‌کنند از حقوق و دستمزد پایینی برخوردار هستند. چرا؟
2143---0913
* شهرداری تهران روزانه حدود 1/5 میلیارد تومان بابت جمع‌آوری زباله‌های تهران که به طلای کثیف مشهور است هزینه می‌کند. بنده عرض می‌کنم چه خوب است که با فرهنگ‌سازی در مردم در خصوص جداسازی زباله‌های خشک از تر و بازیافت از این طریق جلوی بخش قابل توجهی از هزینه‌های شهرداری برای جمع‌آوری و دفن زباله گرفته شود. در ضمن می‌توان از این راه برای عده‌ای اشتغالزایی کرد.
کاظمیان