kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۸۶۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز

* مسئولان دولت به جای اینکه طرفدار طرح سالم‌سازی محیط کار خانم‌های شاغل در دستگاههای دولتی باشند در کمال تاسف و تعجب از اختلاط زن و مرد در محیط کار دفاع می‌کنند. با چنین اندیشه‌هایی معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار ماست و به کجا خواهیم رسید؟
7949---0918
* آزمون المپیاد علمی دانشجویان (93/5/16) متاسفانه مختلط برگزار شد. من به عنوان یک  دختر مسلمان در تمام طول آزمون معذب بودم. تمام اطرافم دانشجویان پسر بودند متاسفانه صندلی داوطلبان به طرز عجیب و افتضاحی، به صورت مختلط چینش شده بود. انگار تعمدی در کار است که نه آقایان و نه خانم‌ها هیچ‌کدام آرامش و تمرکز نداشته باشند. از مسئولین غیرتمند درخواست می‌شود ضمن پی‌گیری، افراد خاطی را مجازات کنند.
2181---0912
* عکس صفحه اول کیهان چهارشنبه 93/3/15 که دو پای قطع شده یک کودک فلسطینی را نشان می‌داد واقعا تکان‌دهنده و نمایانگر جنایات وحشیانه اسرائیلی‌ها بود. با گذشت چند روز هنوز وقتی به این عکس فکر می‌کنم گریه‌ام می‌گیرد.
0881---0916
* کسانی که ساز آمریکا را در داخل می‌زنند و این جرثومه فساد و تباهی را بزک می‌کنند اگر چشم و عقل دارند به وضعیت غزه نگاه کنند و از خود خجالت بکشند که از این شیطان بزرگ و حامی اصلی آن سگ‌ هار حمایت می‌کنند.
احمدی شهرری
* استکبار جهانی و در رأس آن شیطان بزرگ یعنی آمریکای خونخوار به داعش سلاح موشک‌انداز و سلاح‌های سازمانی ناتو داده‌اند، بعد آمریکا به بهانه بمباران داعش وارد آسمان عراق می‌شود. همان‌ کاری که به نام مبارزه با بن‌لادن مزدور ولی برای اشغال افغانستان انجام داد. اگر در مبارزه با تروریسم صادقند چرا به این تروریست‌ها سلاح و مهمات می‌رسانند؟ چرا شبکه‌ای که به گفته کلینتون وزیر خارجه سابق‌شان از گروه داعش درصد کشور ایجاد کردند نابود نمی‌کنند؟
8853---0912 و حسینی از تبریز
* اینکه آمریکا داعش را خودش بوجود می‌آورد، آموزش می‌دهد و بعد از میدان دادن در کشتار گسترده مسلمانان امروز بر سر آنان هواپیما پرواز می‌دهد همه فریب است. بی‌جهت نیست که حضرت امام‌خمینی(ره) عنوان شیطان بزرگ را در مورد آمریکا به کار برد.
2943---0916
* وقتی فتنه‌گران سال 88 آن هزینه سنگین را از طریق همکاری با طیف گسترده‌ای از بیگانگان بر کشور و نظام وارد کردند از کجا معلوم که با نیروهای داعش در سوریه و عراق همکاری نداشته باشند.
6948---0911
* آقای وزیر محترم اطلاعات پاسخ بدهند که تکلیف ما با فرد یا افرادی که در کشتی انقلاب نشسته و مشغول سوراخ کردن این کشتی هستند چیست؟ آیا بی‌تفاوت بودن به کار خطرناک این افراد آنان را جسورتر و کار را برای نیروهای انقلاب مشکل‌تر نخواهد کرد؟
8220---0912
* زمان حاضر بهترین زمان برای تسریع روند نابودی رژیم اشغالگر قدس می‌باشد. جهان اسلام باید دیدگاه و نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص مسلح کردن کرانه باختری در فلسطین را هر چه زودتر عملیاتی کند و هر چه سریع‌تر سقوط و فروپاشی اسرائيل را رقم زند.
4760---0935
* در عصر غیبت تمام حواس ما (گوش و چشم و دهان‌ ما) به اشاره خلف صالح امام راحل(ره) و نایب امام‌زمان(عج) حضرت امام خامنه‌ای ‌است و از خداوند درخواست می‌کنیم تا ظهور دولت یار امام خامنه‌ای ما را برای هدایت مومنین و نسل جوان محافظت فرماید. جهان اسلام در این عصر یک فرمانده دارد و بس و او امام‌خامنه‌ای است.
8847---0919 ، 0659---0935 ، 2846---0935
* چرا صدا و سیما برنامه‌هایی را ترتیب نمی‌دهد تا در آنها به صورت کارشناسی و موشکافانه رهنمودها و نظرات رهبر معظم انقلاب در موضوعات مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... تبیین شود. صدا و سیما نباید صرفاً به پخش دیدارها و سخنرانی‌های معظم‌له اکتفا کند.
0399---0938
* اگر برخورد قضات محاکم با افراد اراذل و اوباش قاطع و عبرت‌آموز باشد نباید هر هفته شاهد دستگیری عده‌ای از این افراد باشیم و بعد از گذشت چند روز مجدداً همین افراد در سطح شهر مشاهده بشوند و اذیت و آزار آنان ادامه پیدا کند.
1801---0918
* با اینکه بیش از دو ماه از پایان سال تحصیلی 92-93 گذشته با این وصف حق‌التدریس ماه‌های اردیبهشت و خرداد93 بازنشستگان فرهنگی را پرداخت نکرده‌اند. آیا دیواری کوتاهتر از قشر بازنشسته فرهنگی در کشور پیدا نمی‌شود.
0568---0913
* دو سال است که سازمان آب به ما انشعاب فروخته ولی از قبض آب خبری نیست. عرض می‌کنیم با زیاد شدن مبلغ پول آب در پرداخت آن مشکل پیدا خواهیم کرد. چرا باید در این سازمان تا این حد نابسامانی حاکم باشد؟
5654---0935
* وجود آشغال در فاضلاب مجاور خیابان هلال‌احمر رشت به طول یک کیلومتر رسیده و بوی تعفن این کانال زندگی را بر ساکنان منطقه حرام کرده است. چرا مسئولین شهر به این مشکل رسیدگی نمی‌کنند و نسبت به موضوع بی‌توجه هستند؟
9352---0935
* در تاریخ 93/5/15 در حین رانندگی یک دفعه از سمت موتور خودرو پراید من دود برخاست و بلافاصله برق خودرو قطع شد. مردم دو فرزندم و مرا نجات دادند خودرو توسط امداد به نمایندگی 1100 جاده ساوه انتقال یافت با وجود گذشت یک هفته هنوز تکلیف آن روشن نشده و نمایندگی با صراحت می‌گوید اگر پول قطعات را بدهی همین الان کار تو درست می‌شود ولی اگر بخواهی از گارانتی که تا 94/3/20 مهلت دارد استفاده کنی باید صبر ایوب را داشته باشی! از مسئولین امر انتظار رسیدگی دارم.
فیضیان [جانباز و ایثارگر جنگ تحمیلی]
* با وجودی که 6ماه است تلفن منزلم به علت بدهی قطع می‌باشد اما همچنان ماهانه قبض تلفن صادر و مبلغ گزافی نیز به عنوان هزینه استفاده از تلفن در آن درج می‌گردد. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم. چطور مبلغ مصرفی تلفن مسدود را محاسبه می‌کنند؟
یک هموطن از اراک
* از مسئولین امر درخواست می‌شود پل روگذر میثم محل اتصال منطقه3 و 6 شهرداری قم را با رفع موانع به اتمام رسانند. متأسفانه 2 سال است که نیمه‌کاره رها شده است.
0013---0912
* اهالی مهدیه اسلامشهر از ساعت 8صبح تا 3 عصر از دست آلودگی‌های صوتی وحشتناک وانت‌هایی که به فروش اجناس خود مشغولند و اعصاب همه را به هم می‌ریزند آسایش ندارند از مسئولین امر انتظار رسیدگی دارم. آیا قانونی برای برخورد با این‌گونه مزاحمت‌ها نیست؟
3982---0919
* مدتی است که وزارت ارشاد اعلام کرده مصوبات پانصد و هجدهمین نشست هیئت انتخاب و خرید کتاب را روی سایت این وزارتخانه گذاشته تا علاقه‌مندان با مراجعه به آن در جریان کتاب‌های خریداری شده توسط آن وزارتخانه قرار گیرند اما متاسفانه هر بار که به سایت مذکور مراجعه کردم فقط با خبر این اقدام مواجه شدم و به محض کلیک بر روی لینک مشاهده مصوبات هیئت انتخاب؛ هیچ چیزی نمایش داده نشد. بهتر است وزارت ارشاد  عملا دست به این اقدام بزند و لیست کتاب‌های خریداری شده را بدون این که مخاطب را سرگردان کند  بر روی سایت قرار دهد. با تشکر
یک ناشر
4883---0921
* علی‌رغم تبلیغات گسترده توانیر مبنی بر مدیریت مصرف برق، بسیاری از کارگاه‌های جوشکاری بیرجند در ساعات پیک مصرف برق مشغول به فعالیت می‌باشند در این خصوص اقدامی نمی‌شود.
1893---0915
پاسخ روابط عمومی نیروی انتظامی
در پاسخ به مطالب مندرج در صفحه 2 مورخ 93/4/15 روزنامه تحت عنوان «واحد صنفی پوشاک» به اطلاع می‌رساند. پلیس پیشگیری و امنیت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام نمود: طی بررسی‌های به عمل آمده واحد صنفی پوشاک موردنظر دارای پروانه کسب بوده با این وجود به علت عدم رعایت شئونات اسلامی توسط فروشنده خانم اخطار 72ساعته پلمب به متصدی واحد صنفی داده شد.
پاسخ روابط عمومی ساعس ناجا
در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه 2 مورخ 93/4/3 روزنامه کیهان تحت عنوان «سرقت لوازم خودرو و منازل» به اطلاع می‌رساند: «پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام نمود نسبت به توجیه و آموزش واحدهای گشت (خودرویی و موتوری) عوامل کلانتری 128 تهران اقدام و در راستای رضایتمندی مردم یک واحد موتورسوار ویژه جهت پوشش محدوده اعلامی گمارده شد.»