kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۵۰۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* در خبرها آمده که چشم‌آبی‌های مغرور اروپایی بالاخره پس از 83 ساعت از خواب بیدار شدند و پس از تصویب دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در مجلس جنایت تروریستی جمعه 99/9/7 و شهادت فخری‌زاده را مجرمانه خواندند! این یعنی دیپلماسی اقتدار است که پاسخ می‌دهد و نه دیپلماسی التماسی!
1156---0939
* مخالفت دولت با مصوبه خروج ایران از پروتکل الحاقی به خوبی عمق فاجعه‌ای را که کشور در حوزه مدیریت اجرایی با آن درگیر است نشان داد. مدیریتی که خود را وامدار غرب می‌داند و به شدت ترسو و ناامید است!
6712---0935
* آقای رئیس‌جمهور مدتهاست که منتقدین برجام را به عنوان کاسبان تحریم خطاب می‌‌کند، حالا با تصمیماتی که اکثریت مطلق مجلس شورای اسلامی برای پایان دادن به تحریم‌ها گرفته است، این سروصدای مسئولین دولتی که گوش فلک را کر کرده است دیگر برای چیست؟!
1389---021
* قابل توجه مجلس انقلابی! ضمن تشکر از مصوبات اخیرتان، اروپای مکار ممکن است با دادن یک امتیاز پفکی به دولت بخواهد ظاهرسازی کند و دولت هم با کف و سوت به دنبال آن برود و کلاه گشاد دیگری مثل قبل بر سر دولت و نظام گذاشته شود. لذا لازم است که مجلس ضمن الزام دولت به اجرای مصوبات رایزنی‌های دولت با اروپای بد عهد و خبیث را هم با جدیت رصد نماید.
نیک‌طبا
* دولت و دستگاه دیپلماسی تصورشان این است که دوران طلایی مجلس دهم هنوز بر قرار است که هر چه او بخواهد تصویب کند! آقایان! مجلس یازدهم تشکیل شده و حرکت او انقلابی است! دیگر مجلس سلفی حقارت‌بار رفته است.
3949---09‍12
* ای فخرالشهدای کاروان علمی ایران! شرمنده‌ایم که به اندازه دشمنان که هیچ، کمتر از آنان هم تو را نمی‌شناختیم و حتی نمی‌دانستیم سخنرانی‌های پرحرارت مسئولین که خبر از ساخت واکسن ضدکرونا را به زودی خبر می‌دهند  از همت و تلاش شما بود!
1156---0939
* آقای رئيس‌جمهور گفتند به خاطر رعایت پروتکل‌های مربوط به کرونا در هنگام تقدیم لایحه بودجه در مجلس حضور پیدا نکردند و این لایحه را از طریق معاون پارلمانی دولت به مجلس تقدیم کردند! عرض می‌کنم اگر واقعا مشکل ایمنی بهداشتی وجود داشته، آیا جان معاون پارلمانی ایشان مهم نبوده است؟
بیگی و 8455---0912
* نافرجامی برجام به کجا رسیده که اصلاح‌طلبان غرب‌زده نشان لیاقت اهدایی به شهید فخری‌زاده بواسطه تلاش‌های این دانشمند برجسته کشورمان در پدافند هسته‌ای در قبل از برجام را به دروغ به موضوع همکاری با برجام ارتباط می‌دهند.
2770---0912
* آقای کمالوندی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور گفته پروتکل الحاقی که دولت آن را اجرا کرده مانع غنی‌سازی نیست عرض می‌کنیم مانع جاسوسی چطور؟
8288---0935
* برای امثال آقای ظریف دست‌ کشیدن از مذاکره با آمریکا مساوی با مرگ تفکرشان است. بدانند هر چه بیشتر به راه غلط و پرخسارت خود اصرار بورزند و فرصت‌ها را بسوزانند کارهای خسارت‌آفرین آنان و بار گناهانشان نیز بیشتر خواهد شد. وقت آن رسیده که مردم با انتخاب درست نظام و کشور را از خطر این جماعت
نجات بدهند.
3107---0902
* وقتی به حساب توئیتری کرملین سرک بکشید می‌بینید که رئیس‌جمهور روسیه هر روز یا یک روز در میان با مدیران شرکت‌های صنعتی، کشاورزی و... ملاقات آنلاین یا حضوری دارند! و  از تمام مشکلات، پیشرفت‌ها و نیازهای این کشور مو به مو اطلاع می‌یابد و بر همه آنها مسلط است. ولی ما از نداشتن چنین مسئولینی در مدیریت اجرائی کشور در حسرتیم و البته تاوان یک انتخاب نادرست را می‌دهیم!
0049---0911
*‌ معلوم نیست پولی که دولت سال گذشته برای جلوگیری از خرابی‌های سیل در استان خوزستان از صندوق توسعه ملی برداشت کرد در کجا هزینه شده است چرا که در حال حاضر این استان‌ در همان وضعیت سابق قرار دارد.
5485---0912
*‌ دستگاه دیپلماسی و اطلاعاتی و امنیتی برای مقابله به‌مثل با بلژیک که دیپلمات ما (آقای اسدی) را بازداشت کرده است لازم است یکی از دیپلمات‌ها و... این کشور را بازداشت کنند. متاسفانه دستگاه دیپلماسی در دفاع از حقوق هم‌وطنان در برابر بیگانگان جدی نیست.
4190---0917
* نام و یاد دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید فخری‌زاده مانند دیگر چهره‌های ماندگار ایران عزیز جاودانه خواهد ماند و برای نسل فعلی و نسل‌های آینده الگوی پیشرفت خواهد شد.
6263----0938
*‌ نه تنها نهاده‌های دامی بلکه همه کالاها یا ارز دولتی وارد کشور شده و به قیمت دلار 30 هزار تومانی در بازار فروخته می‌شود این وضعیت نتیجه سپردن مهم‌ترین امور کشور به مدیران بی‌کفایت است.
0049----0911
* در انتقام از خون شهید هسته‌ای دکتر فخری‌زاده نباید به چند پایگاه مثل عین‌الاسد اکتفا شود. باید چنان سیلی بر صورت نحس استکبار کوبید تا دیگر جرأت چنین جنایت‌هایی را در سر نپروراند.
رسول قاسمی- بناب خانه برق
* یکی از آثار مجلس قوی همین است که با فشار مجلس، دولت موظف شد بودجه کشور برای سال آینده را زودتر از موعدهای چند سال گذشته تقدیم نمایندگان بکند.
9850----0910
*‌ در هفته گذشته قیمت انواع لبنیات 35 درصد گران شده ولی دولتی‌ها چشمان خود را روی واقعیت‌ها بسته‌اند و صحبت از کاهش قیمت‌ها می‌کنند. واقعا ملت را به مسخره گرفته‌اند و به هیچ نهادی نیز پاسخگو نیستند.
7215----0915
* بانک مرکزی از اول آذرماه برای کوچک‌ترین کار با بانک‌ها و عابر بانک‌ها کارمزد تعیین کرده است حتی برای هر برگ چک‌ها! ولی برای پول بی‌زبان مردم که در حساب‌های آنان نزد بانک‌ها است هیچ سودی در نظر گرفته نمی‌شود؟! با این ابتکارات قطعا مردم ترجیح خواهند داد پول خود را در صندوق‌های منزل خود نگهداری کنند!
زارعی
* کارشناسان دادگستری برای قیمت‌گذاری چند قطعه زمین یا وسایل منزل بیش از یک میلیون و چهارصدهزار تومان مطالبه می‌کنند یعنی حقوق یک ماه یک کارگر را در کمتر از پنج دقیقه می‌گیرند ! آیا این جفا نیست؟ از رئیس محترم قوه‌قضائیه درخواست رسیدگی دارم.
میرزایی
* چندی پیش تماس گرفتم بابت اینکه پرداخت اینترنتی عوارض جاده‌ای انجام نمی‌شود و پولی از حساب کم نمی‌شود که خوشخبتانه پس از گذشت مدتی از تماس بنده این موضوع حل شد و به روز شد و فوری کم می‌شود. الان مشکلی که هست کثیفی پلاک برخی خودروها به خاطر بارندگی است که کاملاً ناخوانا هستند و پلیس راهور هم برخوردی نمی‌کند. بعضی ماشین‌های ترانزیت هم پلاک‌های ایرانی خود را برداشته و پلاک‌های اداره جهانگردی را نصب کرده‌اند و آزادانه تردد می‌کنند و صورت حسابی هم برایشان صادر نمی‌شود. لطفاً به گوش مسئولین برسانید.
2434---0919
* اداره گاز اعلام کرده بود به دلیل شیوع کرونا و تعطیلات دو هفته‌ای، قبوض گاز دارای مهلت بیشتری برای پرداخت است، اما علی‌رغم این تمدید مهلت پرداخت، امروز برای بنده پیامکی فرستاده شده مبنی بر پرداخت فوری قبض گاز که در صورت عدم پرداخت قطع خواهد شد... آخر آن حرف را باور کنیم یا این عمل را؟!
شورا- از کرج
* از مسئولین درخواست می‌شود بیمه بیکاری تا زمان اشتغال ادامه یابد.
ر- احمدی- خرم‌آباد لرستان