kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۹۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲

مجازات عاملان شهید فخری‌زاده مطالبه مردم انقلابی است


 
همدان- خبرنگار کیهان:
در پی شهادت شهید محسن فخری‌زاده،‌ به دست تروریست‌ها امام جمعه همدان و تشکل‌های سیاسی بیانیه‌های مختلفی با هدف محکومیت این اقدام خبیثانه دشمن صادر کردند.
در پیام نماینده ولی‌فقیه در استان همدان آمده است:  دشمنان کینه‌توز و کوردل و وابسته به استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست یک‌بار دیگر در اقدامی ددمنشانه با ریختن خون پاک یکی دیگر از دانشمندان و مدیران خدوم ایران اسلامی اوج خباثت خود را نشان دادند.
با افسوس فراوان شهادت «دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح» عمر پاک و پرثمر خود را در راه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی صرف کرد. قطعا انتقام و مجازات عاملان این اقدام جنایتکارانه مطالبه و خواست مردم عزیز و انقلابی است که امیدوارم با تیزهوشی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی این خواست مهم محقق شود.
گفتنی است در پی شهادت جانسوز شهید فخری‌زاده، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، استاندار همدان، تشکل‌های دانشجویی استان همدان، مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی استان همدان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان و خانه مطبوعات استان همدان به طور جداگانه بیانیه‌ای صادر و این اقدام خبیثانه را محکوم کردند.