kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۹۵۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱

رانندگان مسافربری خوزستان تسهیلات کرونا دریافت کردند


 
اهواز- خبرنگار کیهان:
معاون حمل و نقل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: بیش از 6 هزار راننده حمل و نقل عمومی بخش مسافربری استان موفق به دریافت تسهیلات وام کرونایی دند.
فواد غزیعلی اظهار کرد: متقاضیان در سامانه کارا ثبت‌نام کردند و پس از تایید شرایط تعیین شده 10 هزار و 836 نفر در خوزستان مشمول دریافت این تسهیلات تأیید شدند که از این تعداد تاکنون 6 هزار و 627 نفر معادل 61 درصد رانندگان این تسهیلات را اخذ کردند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در این راستا تعداد 48 شرکت و موسسه حمل و نقل مسافربری فعال استان برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که تاکنون 20 شرکت موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.
غزیعلی گفت: این تسهیلات بانکی به مبلغ 120 میلیون ریال برای بنگاه‌های حمل و نقل مسافربری خسارت دیده به ازای هر نفر شاغل و 60 میلیون ریال برای هرنفر راننده فعال بیمه شده با سود 12 درصد و دوره بازپرداخت 24 ماهه در نظر گرفته شده است. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان نیز گفت: وضعیت سلامت مسافران به صورت الکترونیکی استعلام می‌شود.
غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار کرد: پیرو مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، از 24 آبان تا اطلاع ثانوی ارائه هرگونه خدمات مسافرتی داخلی و بین‌المللی به افراد ملزم به رعایت دوره قرنطینه بیماری کرونا ممنوع است.