kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی


 
  شهادت مدافعان سلامت
 صادق شاهوارپور: «پرستاران و پزشکان با عجله و نگران به سمت درب خروجی بیمارستان ابوذر اهواز می آمدند، علت حضور آن ها در محوطه بیمارستان را سوال کردم که با غم و اندوهی وصف ناشدنی از شهادت یکی دیگر از مدافعان سلامت در این بیمارستان خبر دادند.»
این هم از بایدن و اروپا
 شهاب اسفندیاری: «خبرنگار وال استریت ژورنال در اروپا می‌گوید دیپلمات‌های اروپا قصد ندارند به بایدن توصیه کنند سریعا به برجام برگردد. از نظر آنها تحریم‌های ترامپ اهرم فشاری است که با آن می‌توان ایران را به مذاکره درباره موضوعات دیگر واداشت. رفع تحریم‌ها تا قبل از انتخابات ایران هم عملاً ممکن نیست.»
هدف دشمن از اقدام‌های خرابکارانه
 علی قلهکی: «‏اقدامات خرابکارانه و تروریستی به مانند سال های آخر دولت دهم در حال انجام است. هم به قصد نچرخیدن دوباره چرخِ هسته‌ای و هم ترساندن مسئولان‌ که به مسیر قبلی بازنگردند!»
در دولت چه خبر است؟
 سید نظام الدین موسوی: «بله! ما در مجلس، از وزیر سؤال کرده ایم، طرح استیضاح وزیر هم در دستور کار است. اما ببینید عمق فاجعه کجاست که حلقه مرکزی دولت، رئیس سازمان خصوصی سازی را بخاطر ارسال پرونده شرکت هفت تپه به هیات داوری عزل می‌کند. مالک هفت تپه کیست؟ اَبَرکیس ارزی کشور و متهم ۱.۵میلیارد دلاری.»
در انتخاب کردن دقت کنید!
 کاربری نوشت: «رئیسی رئیس جمهور نشد! دیواری هم کشیده نشد، جنگ هم نشد. ولی روحانی رئیس جمهور شد، خرید همه چی صفی شد، تو خیابونا مردم برای خریدن مرغ دیوار صفی درست کردن اونم تو موقعیتی که دو هفته محدودیت تردد کرونایی گذاشتن! ترو جون هر کی دوس دارین انتخابات بعدی به این جو سازی ها اهمیت ندید!»