kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۰۴۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

مشکل مردم، نه مذاکره بلکه بی‌تدبیری دولتمردان است

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در هشدار به دولتمردان نسبت به زمینه‌سازی مذاکرات کور با شیطان بزرگ بیانیه‌ای صادر کرد.



در بخشی از این بیانیه آمده است: متأسفانه بعد از یک دوره آزمون و خطا از سوی دولتمردان و ضعف و قوت‌ها و فراز و نشیب‌های فراوان که نشان از عدم برنامه‌ریزی آقایان دارد، شاهد هستیم ایستادگی و بصیرت امت اسلام برگرفته از افکار تابناک رهبر معظم انقلاب موجب دلگرمی و شگفتی و غرور مقدس جهان اسلام در مقابل استکبار شده است، که این یکپارچگی و انسجام تحسین‌برانگیز همگان را رو سفید در نزد خدای بزرگ نموده و اجر و پاداش بخشیده است. حال با چنین امت فهیم نباید اجازه داد کسانی که دل در گرو افکار غربی دارند، مستولی شده و دوباره راه ‌اشتباه مذاکره را تکرار کنند و با آمدن شخصی و رفتن شخصی دیگر در آمریکا بحث مذاکره را داغ و آدرس غلط به مردم بدهند.
به گزارش رسا، این بیانیه افزوده است: مسئولین و دولتمردان! والله مشکل مردم، امروز مذاکره نیست؛ مشکل امروز مردم، بی‌تدبیری از ناحیه برخی سهل‌اندیشان و عدم برنامه مدون و نداشتن نقشه راه است؛ مشکل ما عدم باور به توانمندی‌های داخلی است؛ ما نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری کوتاهی نموده‌ایم و بارها چوب آن را خورده‌ایم و باید از این مدت کوتاه باقیمانده به وظیفه اصلی خود یعنی خدمت‌رسانی به مردم و سرعت بخشیدن جهت اجرای اقتصاد مقاومتی آن هم فعالانه و نه منفعلانه اقدام ‌نماییم.