kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۰۲۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳

۴ هزار اثر به جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی ارسال شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: چهار هزار اثر از زمان اعلام فراخوان هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی که به میزبانی قزوین در حال برگزاری می‌باشد، به دبیرخانه این رخداد فرهنگی-هنری ارسال شده است.

محمد حسین اسماعیلی، اظهار داشت: افرادی که تاکنون موفق به ارسال آثار خود به این جشنواره نشده‌اند نیز تا پانزدهم دی ماه ۹۹ برای این کار فرصت دارند.
وی یادآور شد: هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی با تکیه‌ بر تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با محوریت فرهنگ منور رضوی برگزار می‌شود.
اسماعیلی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با موضوعات اجتماعی، ارزش‌های اخلاقی، حاکمیتی و زیارت امام رضا(ع) در قالب‌های مختلف شامل عکس، عکس نوشته، ویدئو و پادکست در بخش مردمی و موشن گرافیک و اینفوگرافی، فیلم کوتاه و نماهنگ (کلیپ)، در بخش حرفه‌ای برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی عنوان کرد: تولیدکنندگان محتوا، آثار خود را دریکی از نرم‌افزارهای شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها مانند آپارات، روبیکا، چارخونه، پروفایل، آخرین خبر، تماشا، نماشا، شنوتو با هشتگ #امام رضا و #امام رئوف منتشر شده، ارسال کنند.
این مسئول گفت: اختتامیه جشنواره در ایام دهه مبارک فجر در قزوین برگزار خواهد شد و در آن نفرات برتر معرفی و از آنان تقدیر می‌شود.
رئیس ‌هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی به جوایز نقدی این رخداد ‌اشاره کرد و یادآور شد: در بخش عمومی به ۳۰ اثر برگزیده هر کدام ۱۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود و  همچنین در بخش حرفه‌ای نیز به نفر اول ۱۰۰ میلیون ریال، نفر دوم ۸۰ میلیون ریال و نفر سوم ۶۰ میلیون ریال هدیه نقدی پرداخت می‌شود.
وی در پایان تأکید کرد: آثار ارسالی بر اساس کیفیت و غنای محتوایی، تعداد بازدیدکنندگان در شبکه‌های اجتماعی و نظرات بازدیدکنندگان ارزیابی و داوری خواهد شد.