kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۳۹۸۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸

خواندنی از ورزش ایران


 
  *با توجه به شرایط ویژه کشور و تعطیلی شهرهایی که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و همچنین عدم برگزاری اغلب مسابقات ورزشی داخلی، مدیریت «کیهان ورزشی» تصمیم گرفت تا مجله دو هفته منتشر نشود و پس از پایان محدودیت‌های دو هفته‌ای مجددا به انتشار خود ادامه خواهد داد.علاقه‌مندان می‌توانند کیهان ورزشی را همچنان از طریق سایت و صفحه رسمی اینستاگرام دنبال کنند.
*سید حسن طباطبایی رئیس‌فدراسیون کاراته درخصوص برگزاری جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کاراته در هفته گذشته برای بررسی حاشیه‌های ایجاد شده توسط یکی از مربیان در شبکه‌های مجازی گفت: هر گونه انتقاد سازنده را فدراسیون و کادرفنی خواهد شنید و تلاش می‌کنیم به آن توجه کنیم و چیزی که به صلاح کاراته باشد را لحاظ کنیم، اما توهین به بزرگان و سرمایه‌های کاراته را نه تنها خانواده این رشته، بلکه خانواده ورزش رد خواهد کرد. دست هر کسی را در هر جایگاهی که بتواند به کاراته کشور کمک کند به گرمی می‌فشاریم، اما هر گونه انتقاد و پیشنهاد باید همراه با احترام متقابل باشد. مادامی که این احترام وجود داشته باشد، نقطه نظرات همه برای کاراته مفید خواهد بود، اما اجازه توهین و افترا به قهرمان و مربیان تیم ملی را نخواهیم داد و انجام این کار درست نخواهد بود.
*جمشید تقی‌زاده معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: علیرغم اینکه وزیر آمادگی کامل برای حضور در مجلس را داشت، با مساعدت رئیس‌کمیسیون فرهنگی و همکاری نمایندگان مجلس و توضیحاتی که ارائه شد، سؤالات مطرح شده منتفی شد.وی با بیان اینکه تعامل خوبی بین مجلس و وزارت ورزش و جوانان وجود دارد، عنوان کرد: دغدغه‌های مشترکی وجود دارد که با همکاری نمایندگان در حال پیگیری آنها هستیم و تلاش می‌کنیم به سرعت این دغدغه‌ها را رفع کنیم.پیش از این قرار بود امروز وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر شود و به سؤالات نمایندگان پاسخ دهد که با توضیحات معاونت امور مجلس به نمایندگان سؤال‌کننده این جلسه کنسل شد.
*مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار محمد آژند و سجاد عفتی با حضور علیرضا دبیر رئیس‌فدراسیون کشتی، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، مهدی میرجلیلی رئیس‌سازمان بسیج ورزشکاران و شروین اسبقیان رئیس‌فدراسیون جانبازان و معلولین به میزبانی فدراسیون کشتی برگزار شد.