kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۱۶۳۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* در اخبار ساعت 21 تاریخ 99/7/29 همگان شاهد بودیم که پوست شترمرغ که یک چرم بسیار مرغوب و قابل صادرات است به خاطر فراهم نیاوردن امکانات فرآوری، طعمه سگ‌ها می‌شود! آفرین بر تدبیر دولت و دست مریزاد ‌ای دولت تدبیر و امید؟!
نیکنام
* روزنامه زنجیره‌ای شرق کنار عکس جان‌کری در شماره 99/7/28 نوشته: جان‌کری مشاور سیاست خارجی بایدن می‌شود. حتما اگر بایدن پیروز شود روز بعد تیتر می‌زند حضور جان‌کری در کابینه بایدن (مثل امضای او) تضمین است؟
8688---0938
* رهبری فرمودند؛ جنتلمن‌های پشت میز مذاکره‌نشین همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند... حالا هر روز این مدعیان اصلاح‌طلبی می‌گویند برویم با تروریست‌ها مذاکره کنیم! اینها یا هنوز شیطان بزرگ را نشناخته‌اند یا همدست آنهایند.
2746---0935
* الحمدلله کشورمان از سرمایه‌های خدادادی فراوانی برخوردار است لکن به مدیران لایق و جهادی و پاک نیازمند است تا از این سرمایه‌های بالقوه داخلی برای آباد کردن کشور و رفع  فقر و بیکاری و... بهره ببرد.
زاهد رشت
* فروش نفت خام ضررهایش بیشتر از منافع آن است به همین دلیل سیاست نظام باید قطع وابستگی اقتصاد کشور به نفت خام باشد. اگر در  دولت‌های بعد از انقلاب بطور کامل به این سیاست عمل می‌شد با تغییر و تحول در قیمت نفت نوسان در قیمت اجناس و ارزاق به وجود نمی‌آمد.
6263---0938
* فردی مثل زلمای خلیل‌زاد نماینده آمریکا در امور افغانستان با اینکه افغانستانی است ولی در مذاکره با گروه‌های افغانی از طرف آمریکا و برای منافع آمریکایی‌ها شرکت می‌کند. درست مثل مدعیان اصلاح‌طلبی کشورمان که در جهت منافع آمریکا قدم
برمی‌دارند.
6858---0919
* از دستگاه قضایی درخواست می‌شود با قاتلان شهید امر به معروف و نهی از منکر با اشد مجازات برخورد و در اسرع وقت حکم الهی را درباره آنها اجرا کند.
جلال‌ وفا - فرهنگی مازندرانی
* درباره به شهادت رسیدن یکی از جوانان بسیجی توسط تعدادی اراذل و اوباش در شرق تهران در هنگام امر به معروف و نهی از منکر می‌خواهم از مسئولین قوه قضائیه درخواست بکنم خیلی سریع به پرونده رسیدگی کرده و قاتلین را به سزای جنایت خود برسانند. نباید رسیدگی به این پرونده طولانی بشود.
پرتو
* محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حالی که حاضر به لغو طرح ترافیک تهران نیست چطور از دولت می‌خواهد که دو هفته تهران را برای مبارزه با کرونا تعطیل کند؟!
3509---0935
* چند ماه است که دولت تبلیغ می‌کند از مهرماه به بعد حداقل حقوق بازنشستگان 4 میلیون تومان خواهد شد ولی در مورد بازنشستگان تأمین اجتماعی به این وعده خود عمل نکردند. برعکس قیمت اجناس در بازار چندبرابر شده مگر مسئولین مجبورند وعده بی‌پایه و اساس به مردم بدهند؟
2143---0913
* بنویسید ارزپاشی ماهیانه 200 میلیون دلار به بازارنوعی هدردادن سرمایه کشور و در مقابل پرکردن جیب جماعت کثیف دلالان ارز است. چرا اجازه می‌دهند یک عده دانسته یا ندانسته به منافع ملی کشور آسیب بزنند.
0958---0935
* کاش همه مسئولین امور کشور به ویژه دولتمردان که مردم به آ‌نها اعتماد کرده بودند به قول و قرارهای خود عمل می‌کردند و به رفاه مردم که پناهگاهی جز خداوند ندارند، برای رضای خالق و آسایش مخلوق و راحتی وجدان خودشان و اعتبار کشور هم که شده بیشتر رسیدگی و توجه می‌کردند و در این شرایط اقتصادی و مهمان ناخوانده کرونا، رعایت حال مردم را می‌کردند و با تدبیر و صرف وقت زیاد، ملت را مورد حمایت همه‌جانبه بیشتری قرار
می‌دادند.
محمود بلیغیان
* استاندار آذربایجان غربی گفته، سه هزار فرزند شهید بیکار داریم. عرض می‌کنم همه مردم ایران خانواده شهیدان این ملتند و از وضعیت اشتغال رنج می‌برند. با همه این اوصاف، اجازه نخواهند داد نجومی‌بگیران صاحب این انقلاب شوند.
طورانی- جانباز
* به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی عرض می‌کنم فکری به حال مستمری‌بگیرانی که درآمد آنها یک میلیون تومان است و 50 درصد آن را بابت اجاره می‌پردازند بکنند.
8760---0905
* بانک‌ها بر سر راه پرداخت وام به مستأجرین هفت‌خوان رستم درست کرده‌اند. با وجود این موانع امکان گرفتن این تسهیلات وجود ندارد. متولیان امر گشایش ایجاد بکنند.
8949---0912
* چند سال است که در شعبه ده دادگاه عمومی استان اردبیل پیگیر احقاق حق خود هستم ولی متأسفانه رسیدگی نمی‌شود. قرار بوده هزینه‌های بنده را پرداخت بکنند ولی اقدامی صورت نمی‌گیرد چرا؟
0400---0901
* یک راه کمک به اقشار ضعیف جامعه این است که در استخدام‌های دولت این قشر در اولویت باشند، امیدواریم که این پیشنهاد مورد توجه قرار بگیرد.
0685---0916
* بنده برای یک خودروی استپ‌وی در سال 97 ثبت‌نام کردم ولی متأسفانه تا الان نتوانسته‌ام این خودرو را تحویل بگیرم. هر قدر هم به شرکت‌های سایپا و پارس‌خودرو و نمایندگی و... مراجعه کردم جواب مشخص و مناسبی دریافت نکردم و بیشتر پاسکاری به یکدیگر است. طبق اخبار هم به تعداد متقاضیان، خودرو تولید شده است. خواهشمندم رسیدگی فرمایید.
امامی