kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۱۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی


 
  در وصف امام عسکری(ع)
 حامد کاشانی: «امام عسکری علیه‌السلام حتی به سائل ثروتمندی که سرمایه‌اش را پنهان کرده بود صد دینار طلا! بخشید. کاش ما شیعیان این امام مظلوم و غریب حتی بین شیعیان، برای عرض تسلیت به حضرت حجت ارواحنا فداه، نیت کنیم به‌اندازه توانمان دست شیعیان نیازمند و مسلمانان محروم را بگیریم.»
باز هم سپاه
 علی رنجبر با انتشار این تصویر نوشت: «سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با کمک جهادی‌های بسیجی داره برای ۱۰۰ خانواده محروم ماهشهری خونه میسازه؛ در کنار خونه‌ها درمانگاه و مدرسه هم در حال ساخته؛ امیدواریم زودتر کار به پایان برسه و این محرومین خونه دار
بشن.»
از این عصبانیت بمیرید
 محسن محسنی: «اگر هر روز هم توهین و تمسخر کنید، کاریکاتور بکشید و یا زمین را هم که به زمان بدوزید باز هم گرایش به اسلام روز به روز بیشتر می‌شود و خدا نور خودش را کامل می‌کند. از این حقیقت عصبانی باشید و از عصبانیت بمیرید.»
آزادی به سبک غرب
 عبداله گنجی: «‏چندی پیش در فرانسه به پیامبر اسلام توهین شد. مکرون گفت آن را محکوم نمی‌کند چون آزادی بیان است. حالا اردوغان یک عبارت درباره مکرون گفته که بوی اهانت می‌دهد، فرانسه سفیر خود از آنکارا را فراخوانده است. در آزادی غربی حرمت رئیس‌جمهور فرانسه از پیام آور الهی با 1.5 میلیارد پیرو بیشتر است.»
دیپلماسی ذلت
 سید: «‏مکرون با وقاحت تمام گفته به انتشار کاریکاتور علیه پیامبر(ص) ادامه می‌دهد! کویت و بعضی کشورهای اسلامی کالاهای فرانسوی را تحریم کردند. ما هم به برکت دولتِ شیفته غرب، به ‎مذاکره با غرب و آمریکا دلبسته‌ایم!!»