kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۱۵۴۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲

۲۵ کارگاه بسیج در استان مرکزی ماسک تولید می‌کنند



  مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۲۵ کارگاه با مدیریت این نهاد انقلابی در استان ماسک تولید می‌کنند و با وجود مشکلات تامین پارچه به‌صورت شبانه‌روزی در سه شیفت فعالیت دارند.
«امید محترمی» افزود: کمبود پارچه برای تولید ماسک مشکل اصلی کارگاه‌های زیرپوشش است اما، با پیگیری‌ و همکاری برخی تولیدکنندگان تاکنون وقفه‌ای در خط تولید این کارگاه‌ها ایجاد نشده است.
وی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک در این کارگاه‌های استان تولید و در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان مرکزی توزیع شده است.
رئیس‌بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار دشت: در صورت حل مشکل تامین پارچه شمار کارگاه‌های تولید ماسک این نهاد انقلابی شمار کارگاه‌ها به ۶۰ واحد می‌رسد. محترمی بیان کرد: کارگاه‌های تولید ماسک، دستکش، لباس و تجهیزات پزشکی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی همچنان فعال است و تا شکست ویروس کرونا با خدمات متفاوت در کنار مردم و کادر پزشکی خواهد
بود. مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: بیش از ۲۲ هزار نفر در سطح استان در عرصه‌های مختلف عمرانی ، بهداشتی، پزشکی، خدماتی، کشاورزی، درمانی، صنعتی، تولیدی و سایر فعالیت‌ها خدمات تخصصی به مردم ارائه
می‌کنند.
۸۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شده است.