kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۱۰۱۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶

عاملان شهادت مرزبان هرمزگانی در اصفهان دستگیر شدند

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری عاملان شهادت مرزبان شهید «اصغر سالاپور» طی یک عملیات پیچیده مشتر‌ک در استان اصفهان خبر داد.



به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سرتیپ  حسین دهکی در جمع خبرنگاران گفت: در پی درگیری روز  جمعه مرزبانان پایگاه دریابانی قشم با قاچاقچیان کالا که منجر به شهادت ستوان‌یکم «اصغر سالارپور» از مرزبانان این فرماندهی شد، موضوع دستگیری عاملان شهادت این شهید در دستور کار فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان قرار گرفت.
این مقام مسئول در مرزبانی هرمزگان تصریح کرد: با هوشیاری مرزبانان قاتل و همدست وی شناسایی و با توجه به متواری شدن و تغییر پی‌در‌پی محل اختفای متهمان، سرانجام در کمتر از 24 ساعت از وقوع حادثه مسیر فرار متهم در شهرضای استان اصفهان شناسایی شد.
دهکی تصریح کرد: اکیپی از مأموران انتظامی ‌استان اصفهان و نیز ایست و بازرسی شهید امامی ‌شهرستان شهرضا با هماهنگی مقام قضایی جهت دستگیری به مسیر مورد نظر اعزام و با انجام مراقبت‌های لازم سرانجام در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهمان در ورودی شهرستان شهرضای استان اصفهان دستگیر و یک‌دستگاه خودروی سواری پژو متعلق به آنان توقیف شد.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اظهار کرد: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قضایی به استان هرمزگان انتقال یافتند.