kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۹۷۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل با همت و تلاش رئیس محترم قوه قضائیه یکی پس از دیگری درحال احیاء شدن هستند این کارها وظیفه دولت و رئیس‌جمهور بوده است ولی چه باید کرد که بی‌عملی ویژگی اصلی این دولت بوده است.
8688---0938
* طی این 7 سال مدیریت مدعیان اصلاح‌طلبی در قوه مجریه، چقدر ازدواج‌ها به تأخیر افتاده، چقدر جوانان آسیب روحی دیدند، چقدر مردم اذیت شدند و در فشار گرانی و تورم و بیکاری و... قرار گرفتند و ... خدا از آنان نگذرد.
7956---0935
* رئیس جمهور که مدعی است شرایط ما شرایط جنگی است آیا خود و اعضای دولت حالت جنگی به خود گرفته‌اند یا امور را به صورت مجازی کنترل می‌کنند؟! فرمانده جنگ باید در خط مقدم باشد و نیز ویژگی‌هایی مثل اخلاص، ساده‌زیستی و تواضع را در فرماندهی خود داشته باشد تا نیروهایش پشت سرش حرکت کنند.
4958---0916
* در شرایط امروز که دشمن اقدام به رجزخوانی علیه ایران کرده رونمایی از یک موشک جدید توسط سپاه پاسداران اقدامی لازم و به موقع بود و دعوت از رئیس مجلس برای شرکت در مراسم رونمایی از این موشک پیام دیگری داشت.
0049---0911
* رئيس‌جمهور چرا این قدر دیر متوجه شدند، آنهایی که در کاخ سفید هستند عامل سختی‌ها و دشمنی‌های ما هستند؟! پس چطور این همه تلاش برای بستن با کدخدا خود را به آب و آتش می‌زدند و هنوز هم به دنبال آن هستند؟
6858---0919
* دشمن با برجام یک، قدرت هسته‌ای کشور را متوقف ساخت ولی خدا را شکر می‌کنیم با رهبری امام خامنه‌ای موفق به تحمیل برجام 2 نشد و الا نظام و انقلاب را به قربانگاه می‌بردند.
3107---0902
* ان‌شاءالله فرآیند فروپاشی شیطان بزرگ آمریکا با انتخابات ریاست جمهوری این کشور در آبان ماه امسال کلید خواهد خورد و به قول مدیرمسئول روزنامه کیهان فتنه سبز به زادگاه خویش برمی‌گردد.
1409---0914
* قضیه فروش قسطی اتومبیل دناپلاس به نمایندگان مجلس پروژه‌ای برای خراب کردن این دوره مجلس بود. مجلسیان نباید سکوت کنند.
6043---0916
* دولتی که توان کنترل قیمت یک شانه تخم‌مرغ را ندارد چگونه می‌خواهد بازار افسار بریده خودرو، مسکن و دلار را مدیریت کند و سر و سامان بدهد؟ دعا بکنیم باقی‌مانده عمر این دولت برای مردم زودتر بگذرد.
1648---0915
* برای مهار گرانی‌های افسارگیسخته باید سامانه قیمت‌گذاری سراسری ایجاد شود تا اجناس به یک قیمت واحد در سراسر کشور به فروش برسد و فروشنده‌ای هم جرأت عرضه بیش از قیمت اعلامی را نداشته باشد؟
7919---0911
* از شورای شهر تهران درخواست می‌شود برای حفظ آبروی خودش هم که شده اگر سومین شهردار انتخابی طی این سه سال و اندی قادر به کار و تلاش و سر و سامان دادن به پایتخت نیست و توان افتتاح چند ایستگاه خط 7 مترو را که تا به حال چندین تاریخ (98/12، خرداد 99، شهریور 99 و...) را برای آن اعلام نموده‌اند- ندارد تدبیر دیگری بیندیشد. کار شورای شهر و شهرداری فقط چند تابلو و اسم‌گذاری‌های هنجارشکنانه معابر نیست؟!
3949---0912 و 2842---0910و 7250---0919
* راننده اتوبوس برون‌شهری هستم. دولت ما رانندگان را بین گرفتن چهار حلقه لاستیک چینی سهمیه‌ای با کیفیت بسیار پایین با دریافت 2 میلیون و 800 هزار تومان پول مختار کرده است. در حالی که قیمت لاستیک ایرانی در بازار 14 میلیون و کره‌ای 26 میلیون تومان می‌باشد.
6749---0912
* بعد از رفع محدودیت‌های شیوع ویروس کرونا در کشور خیلی از مشاغل به وضع سابق برگشته‌اند ولی تعداد قابل توجهی از هموطنان که از طریق فروش محصولات نان و شیرینی آستان قدس رضوی زندگی خود را می‌چرخاندند دچار مشکل شده‌اند چرا که کار آنان به طور کلی تعطیل شده است. مسئولین امر موضوع را بررسی کرده و این نان را بر سر سفره مردم بازگردانند.
1156---0939
* برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در حمل و نقل عمومی، تغییر ساعت کاری برخی ادارات هم در شروع و هم در پایان ساعت اداری می‌تواند راهگشا باشد. لازم است کارشناسان این موضوع را بررسی کنند.
6062---0919
* عدم صدور قبض توسط همراه اول و ایرانسل، مشتریان را نسبت به مبالغ بدهی دچار سردرگمی و تردید می‌کند.
5241---0902
* 30 درصد سهام عدالتی که در دستان مردم شهر «قیروکارزین» در جنوب استان فارس است فاقد اعتبار است. چرا؟ چه تفاوتی سهام اینها با بقیه دارد؟  اگر ارزشی ندارد چرا در دست این قشر قرار گرفته است؟ چرا مسئولین دولتی شهر پاسخگوی مردم نیستند؟ حدود 17 هزار نفر این برگ‌های سهام عدالت را دارند.
انصاری
* از دکتر ولایتی رئیس هیأت امناء و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد درخواست می‌شود با توجه به مشکل سامانه قدیم و جدید و عدم ثبت نمرات دانشجویانی که فارغ‌التحصیل شده‌اند و با توجه به اینکه برخی موقعیت شغلی پیدا کرده و منتظر گواهی پایان تحصیلی‌شان هستند لطف نموده ثبت نمرات را اگر با سامانه‌ها امکان‌پذیر نیست به صورت دستی انجام دهند و مشکل دانشجویان را برطرف کنند تا به آینده شغلی آنها آسیبی نرسد.
کریمی
* چندی قبل مدیرعامل شرکت سایپا اعلام کرد کلیه معوقات خودروهای ثبت‌نام شده از سال‌های قبل تحویل مشتریان شده است. این در حالی است که بنده از سال 97 همچنان منتظر تحویل گرفتن خودروام هستم و خبری از تحویل آن نیست؟!
2769---0913
* برای تیبای صندوقدار ثبت‌نام کردم. با حدود یک سال تاخیر تحویل دادند و بیش از پنج ماه است که شماره حساب گرفته‌اند تا سود مشارکت را واریز کنند. ولی تا به امروز هیچ خبری نیست. آیا اگر این جریان برعکس بود یعنی سایپا طلب داشت باز همین‌گونه با مشتری رفتار می‌کرد؟! این جفا به مشتری را چه کسی باید پیگیری نماید؟!
0132---0912
* در سال‌های 92-93 کانون وکلا سهمیه رزمندگان را در آزمون وکالت لحاظ نکرد و باعث تضییع حق بسیاری شد. از رئیس محترم دستگاه قضایی درخواست می‌شود با بررسی مجدد حق آنها را اعاده و با متخلفین برخورد کنند.
8495---0911
* رادیو ایران از مورخه 5 شهریور امسال به خوبی دریافت نمی‌شود. از مسئولین امر درخواست داریم برای آنتن‌دهی این رادیو و دریافت آن در سراسر کشور اقدامی بکنند.
4868---0911
* با توجه به هزینه سنگینی که صدور کارت ملی هوشمند برای دولت و مردم داشته پذیرفته نیست که مدت اعتبار این کارت فقط 6 سال باشد.
0701---0935
«پاسخ سازمان زیباسازی شهر تهران»
در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان 99/6/30 با عنوان «طراحی دوباره تصویر سپهبد صیاد شیرازی» بدینوسیله ضمن تشکر از پیشنهاد آن شهروند محترم اعلام می‌دارد، سازمان زیباسازی با عنایت به جایگاه سیاست‌گذاری خود و به منظور ارتقا کیفیت، نوسازی، ساماندهی و بازطراحی آثار دیواری شهر با مضامین جهاد، حماسه، شهادت و ایثار است که به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدای گرانقدر و معرفی مناسب آنان صورت می‌گیرد. با توجه به ضرورت‌‌های موجود این معاونت در دوره‌های مختلف با بهره‌گیری از دانش متخصصان، اساتید و کارشناسان حوزه‌ها و نهادهای مرتبط و برگزاری رویدادهای مختلف نسبت به بازبینی و بروزرسانی فرایند طراحی و اجرای آثار یادمانی اقدام نموده است. در این رابطه طرح یاد شده نیز از طرح‌های منتخب بخش طراحی و ایده‌پردازی سومین دوسالانه دیوارنگاری «شاهدان شهر» است که در سال‌های 1393 و 1394 با توجه به لزوم تغییر رویکرد در طراحی و اجرای یادمان‌های شهدا و یافتن روش‌های خلاقانه و نوآورانه برگزار و پیرو برگزاری رویداد مزبور تعداد زیادی از دیوارنگاری‌های فرسوده یادمانی بازطراحی و بازآفرینی شدند که انعکاس بسیار مطلوبی در پی داشت.
شایان ذکر است به تازگی نیز یک اثر یادمانی دیگر از این شهید بزرگوار توسط این معاونت بر روی دیواری در بزرگراه صیاد شیرازی اجرا و با اقبال شهروندان روبه‌رو شده است.