kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۹۶۶۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) سپاه هرمزگان؛

انبار بزرگ احتکار شمش روی و سرب در بندرعباس کشف شد

یک انبار بزرگ احتکار تولیدات صنعتی شمش روی و سرب توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه هرمزگان در غرب بندرعباس شناسایی و کشف شد.




به گزارش دیروز (سه‌شنبه) روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، پاسداران گمنام امام زمان(عج) سپاه استان در بازرسی از این انبار چهار هزار و ۳۰ تن شمش روی و سرب به ارزش تقریبی ۹ میلیون دلار معادل بیش از دو هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال کشف کردند. 
براساس این گزارش، پاسداران گمنام امام زمان(عج) در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه با قاچاق، احتکار، اخفاء و عرضه نکردن کالا توسط سوداگران و اخلالگران اقتصادی، موفق به کشف این محموله در انبار غیرمجاز یکی از شرکت‌های متخلف واقع در غرب بندرعباس شدند.
پاسداران گمنام امام زمان(عج) سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان پس از هماهنگی با تعزیرات حکومتی استان هرمزگان، کالاهای کشف شده را توقیف و انبار مورد نظر را پلمب کردند و پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.
همچنین با  نظر و دستور اداره کل تعزیرات حکومتی استان، اقلام توقیفی یاد شده به نفع دولت مصادره و اقدام‌های لازم جهت عرضه این فلزات پایه، به بازار و تولیدکنندگان در حال پیگیری است.
براساس این اطلاعیه، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده، برخی عناصر فرصت طلب و سودجو سعی در احتکار، اخفاء و عرضه نکردن کالاهای اساسی و تولیدی در کشور داشته که اهدافی نظیر اخلال در نظام اقتصادی کشور یا احتکار کالا به قصد گران‌فروشی را دنبال می‌کنند.