kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۹۲۲۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴

رهایی گروگان و دستگیری 4 نفر از عاملان گروگانگیری در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان گروگان 35 ساله آزاد و چهار گروگانگیر شناسایی ودستگیر شدند.


سرویس شهرستانها:

سردار «غلامرضا جعفری» اظهار داشت: در پي وقوع یک فقره آدم‌ربايي با تهدید سلاح توسط سرنشینان دودستگاه خودرو سواری پژو 405 در شهرستان میناب و متواری شدن آدم‌ربایان با توجه به حساسيت موضوع مراتب به صورت ويژه در دستور کارآگاهان جنايي پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به اينکه ربايندگان جهت برقراري ارتباط با خانواده گروگان از خط تلفن متعلق به یکی از کشورهای همسایه استفاده کرده و جهت رهایی فرد ربوده شده از خانواده وی تقاضاي مبلغ 400 میلیون تومان کرده بودند، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني گسترده و با تشکیل دو اکيپ مجرب و با تلاش شبانه‌روزی مخفیگاه و محل نگهداری فرد ربوده شده را شناسایی کردند.
سردار جعفری اظهار داشت: کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی ضمن شناسایی چهار نفر از عاملان و رابطان آدم‌ربایی، در دو عملیات جداگانه آنها را دستگیر و ضمن رهایی فرد ربوده شده به صورت صحیح و سالم از چنگ آدم‌ربایان، متهمان را به یگان انتقال که در بازجویی‌های فنی به عمل آمده به مشارکت در آدم‌ربایی و انتقال ربوده شده به استان همجوار اعتراف کردند.
وی انگیزه آدم‌ربایان را طلب حساب معامله مواد مخدر عنوان و خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.