kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۸۵۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی


 
  عاقبت هشتگ زدن
 جواد آقایی: «‏گوشی دختر مهراب قاسمخانی رو با تهدید قمه، دزدیدند و با حالی نزار مطالبه امنیت کرده! جناب قاسمخانی! تا وقتی که دوستان شما با هشتگ‌بازی، سیستم قضایی کشور رو زیر سؤال می‌برند ازین دست توقعات نداشته باشید! عجالتا مشغول هشتگ نه به اعدام باشید که فردا قاتل ناموس شما امنیت داشته باشه.»
شناخت جریان تحریف
 داوود باقرزاده: «‏شناخت ‎جریان تحریف گاهی بسیار مشکل است، آنها با تغییر معانی و بزک کردن تعاریف، موریانه‌وار پایه‌های فکری و اعتقادی را سست کرده و فرو می‌پاشند و بر فراز ویرانه‌های آن بنایی از ‎انحراف می‌سازند!»
بریدن سر برای خدمت به انگلیس
 کاربری نوشت: «به دستور رضاخان‌، سر بریده میرزا کوچک‌خان جنگلی را چندین ماه در محل انبار نفت برادران نوبل، برای تماشای عموم به نمایش گذاشتند تا درس عبرتی باشد برای کسانی که در مقابل استعمار انگلستان می‌ایستند.»
ترامپ حساب باز کرده است
 علیرضا گرائی: «‏ترامپ: بعد از انتخابات، ایران برای توافق پا پیش می‌گذارد!۵۰ درصد حرفش التماس برای رأی است اما؛۵۰ درصدش حساب ویژه او روی بی‌غیرتی غربزده‌های ایران است. مدت‌هاست پروژه مذاکره مجدد توسط امثال تاج‌زاده دنبال می‌شود و دولت هم برایش له‌له می‌زند. همین تفکر کمر اقتصادمان را شکسته است.»
نگران از اعتماد به دستگاه قضا
 سید نظام‌الدین موسوی: «‏جنجال اخیر به بهانه قصاص یک قاتل، عمدتا ناشی از نگرانی برخی جریان‌ها نسبت به اعتماد فزاینده مردم به تحولات آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه است. آقایان به جای جنجال، مثل ۸ میلیاردی که دوروزه برای رهایی شهردار سابق تهران پرداختند، در این ۲‌سال قدمی برای کسب رضایت خانواده مقتول بر می‌داشتند.»
حیف روحانی رای نیاورد
 امیرحسین ثابتی: «حسن روحانی امروز گفته: قیمت مواد غذایی در بازار غیرمنصفانه‌ است، چرا مردم‌ باید در فشار باشند؟ به نظرم روحانی آدم خوبی است و واقعا هم دلش با مردم هست، فقط حیف که مردم بهش رای ندادند تا رئیس‌جمهور شود و مشکلات را حل کند!»
ایرانخوار
 حاج کمال با انتشار این تصویر نوشت: «مردک بی‌سواد تو‌ سفارت هلند پالان خرها رو عوض می‌کرده، با پاچه‌خواری انگلیسی‌ها شد شاه بعد قمپوز در می‌کرده که ارتش نوین داره ولی ۴۸ ساعت هم نتونست جلوی متفقین دووم بیاره آخرشم انگلیسی‌ها با یه تیپا بیرونش کردن. بعد یه عده فلج مغزی پیدا میشن میگن رضا شاه روحت شاد.»
پهلوی پرست‌های بی‌منطق
 حاج امیر: «پهلوی‌پرست‌ها موجودات جالبی هستند! دم از قرارداد 25 ساله ایران و چین و خیانت می‌زنند در حالی‌که هنوز متن قرارداد را نخواندند، هرچند از داد و فریادهای آمریکا می‌شود فهمید این قرارداد به نفع ایران هست اما چشم خود را بر خیانت بزرگ رضاخان در قرارداد دارسی می‌بندند.»
شکست‌خورده!
 محمد ایمانی: «ترامپ مقابل ایران شکست خورد. ترامپ مقابل چین شکست خورد. ترامپ مقابل روسیه شکست خورد. ترامپ مقابل کره شمالی شکست خورد. ترامپ در شورای امنیت شکست خورد. آیا او می‌تواند دیکته به بحرین و امارات و دومنیکن را به عنوان دستاورد سیاست خارجی فاکتور کند؟ ترامپ درباره ابرقدرتی چی فکر می‌کرد و چی شد؟! آن اوایل که سر کار آمده بود، حتی به چین زور می‌گفت و پای میز مذاکره می‌آورد اما حالا رونویسی از توافق‌های مرُده و پوسیده‌ای مثل کمپ دیوید، اسلو، مادرید، شرم‌الشيخ و آناپوليس را تنها دستاورد خارجی خود می‌داند.»