kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۶۷۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹

سلام بر صبح پیروزی(نگاه)


محمد هادی صحرایی
سلام بر سرزمین زینب علیهاسلام، سلام بر سرزمین شیعه، سلام بر سرزمین زیتون و سلام بر هر سرزمینی که مردمانش کلمه الله بر زبان دارند که بالاترین کلام است از آفریقای مرکزی گرفته تا میانمار و قلب اروپا، سلام بر سفره‌های دست نخورده سحری، سلام بر سفره‌های نیمه باز و خونین افطار، سلام بر لقمه‌های درگلو مانده، سلام بر شکمهای گرسنه و لبان تشنه، سلام بر چشمان نیمه باز بر آسمان مانده،‌ سلام بر اشاره دستان به آسمان، سلام بر بدنهای تکه‌تکه شده، سلام بر شیرخوار تیر خورده، سلام بر چشمان از ترس دریده کودکان، سلام بر دخترکان موپریشان، سلام بر پسرکان در خون آرمیده و رنگ پریده، سلام بر کودکان تنها مانده با مادری بی‌جان، سلام بر چشمان ناامید و دوخته شده پدران به جنازه فرزند، سلام بر ضجه مادران کودک مرده، سلام بر دلهای پر از دلهره زنان و دختران، سلام بر مجاهدان راه خدا و سلام بر شهدای اسلام و آنان که بی‌گناه کشته شدند و سلام بر مساجد و حسینیه‌های خراب شده و قرآنهای پاره پاره شده.
سلام بر رمضان محرم شده، سلام بر قرآنهای بر سر گرفته شده و سلام بر سرهای از تن گرفته شده، سلام بر آنان که دندان غیرت به هم می‌سایند و سلام بر چشمان منتظر صبح نزدیک، سلام بر ماههای پیروزی خون بر شمشیر محرم و رمضان و سلام بر وعده نصرت حق- سلام بر علی پدر یتیمان و امید مظلومان. سلام بر عباس سالار زینب، سلام بر مهدی عجل‌الله تعالی فرجه الشریف منجی همیشه پیروز و وعده داده شده و سلام به لیله القدری که به مؤمنین قدرت داد و سلام هی حتی مطلع الفجر و سلام بر فطری که انسانها را به فطرت پاکشان رهنمون است.
چه روزگار غریبی است که نو به نو بر مسلمانان اتفاقات عجیب رقم می‌زند و گویی چونکه اسلام دین برگزیده است ابتلائاتش هم متفاوت است و شیطان که قسم خورده جان آدمی است عزمش بر شکست و هزیمت مسلمانان است که گفته‌اند «رب» ما الله است تا در این کوره دردناک آبدیده شوند و برای روز واپسین انگیزه انتقام گیرند.
چند سالی است که بلاد مسلمین از بلای عبری عربی کمر راست نکرده و از چند سال پیش تا چندی پیش سوریه را گروهی خوارج نفرین شده به آتش و خون کشیدند و آدم کشتند و جگرشان به دندان کشیدند و اوراد مقدس زمزمه می‌کردند و هم اینان در عراق دسته دسته شیعه و سنی قصابی می‌کنند. محرمات خدا را حلال کرده و حلال خدا را حرام می‌کنند. کشتن بی‌گناهان بی‌دفاع و کودکان معصوم و مسلمان را شجاعت می‌دانند و از جنگیدن با کفار حربی و اسرائیل گریزانند. مردان را سر می‌برند و زنانشان را به غارت می‌برند. مسجد و مقبره و هرجایی که در آن ذکر خدا می‌شود را منهدم می‌کنند و به پوستین وارونه‌ای که از دین به تن کرده‌اند دلخوشند. سلاحشان غربی، زبانشان عربی و لحنشان عبری و پشتشان به اردوغان و ملک‌عبدالله گرم است. تجاوز به محارم و محصنه و نفس و همجنس که وعید عذاب جاودانه دارد را حلال و روسپیگری را جهاد مناکحه می‌نامند و هزار کار نباید می‌کنند و همه را با نام دین. و این دمل چرکین و عفن تکفیر و داعش بر غده سرطانی اسرائیل افزوده شده است تا انقلابات اسلامی در کشورهای مسلمان به ثمر ننشیند.
هر چند که در ماه مبارک رمضان شیاطین جن دربندند ولی شیاطین انس قلاده دریده و در معرکه جام جهانی فوتبال به جان عراقی و فلسطینی افتاده‌اند و شیطان بزرگ و شیطان پیر نیز حمایت می‌کنند و رئیس سازمان ملل هم و نیز برندگان جایزه صلح نوبل هم که یا مثل پرز و اوباما خود جانی‌اند و یا مثل دیگران که لال‌اند و کور. برای نتانیاهو هم فرقی نمی‌کند که آنکه می‌کشد، مجاهد فلسطینی است یا کودک دو سه ساله. او از ترس دیوانه شده و فقط خون می‌ریزد نه تلمودش به نجاتش آمد و نه گنبد آهنینش که اکنون به آبکش کهنه شبیه است. برای کشتن کودکان کوچه و زنان خانه‌دار غزه تانک مرکاوا آورده و بمب فسفری می‌زند ولی از وحشت نفوذ مجاهدان در پادگانهایش حکومت نظامی اعلام می‌کند و با این وجود سربازانش به اسارت گرفته می‌شوند و التماس آتش‌بس می‌کند و این نشان از آنست که هر چند صابون مکر یهود به تن تمام جهان خورده اما اکنون این مکار حیله‌گر در مکر خدا گرفتار آمده است و جنون جنایت و فکر مکار دشمنان خدا به جز به ریختن خون مظلومان به چیز دیگری نمی‌اندیشد و این لخت خون جگر ماست به روی لبشان.
و حال که جبهه خوارج تکفیری با جبهه سران عربی و آمریکایی یکی شده‌اند و غاصب مکه و مدینه همداستان غاصب قدس گشته و در کنار جنگ صلیبی خود این جنگ احزاب را تدارک دیده‌اند شاید آنچه که بیش از هر چیز نصرت حتمی الهی را نزدیک می‌کند بغیر از دعا و حمایت از مظلوم، تظاهرات علیه ظلم است و هر چند روز قدسی که گذشت و یادگار امام دوراندیش و چون تیغ ذوالفقار بر فرق مرحب بود نزدیک‌ترین راه به این مقصد مبارک است که در آن هم خوارج وهابی را لعن کردیم و هم رژیم خونخوار و بچه‌کش صهیونیزم و حامیانشان را ولی آنچه که اکنون به آن نیاز است بصیرتی است که خواب را از چشمانمان بگیرد و دغدغه‌ایست که ما را مطالبه‌گر کند چرا که گاهی خواب روزه‌دار عبادت نیست، خیانت است و در زمانی که همه خوابند فلسطینیان باید نمازهای پنجگانه یومیه را ششگانه بخوانند. نماز صبح و ظهر و عصر و مغرب و عشا و نماز میت.
امروز فلسطین نتیجه دهها سال مذاکره با گرگ اسرائیل و اعتماد به شیطان بزرگ آمریکا و رها کردن روحیه جهاد و مقاومت در همه عرصه‌هاست و ما باید بدانیم که آمریکا اینست و سیاه و سفیدش هم هیچ فرقی نمی‌کند و آمریکا و اسرائیل و انگلیس و ارتجاعی که در بادکنک داعش، النصره، بوکوحرام و... دمیده‌اند و این شیطانکها را به جان شیعه و سنی انداخته‌اند باید بدانند اگر بخواهند بیش از این جولان دهند سپاهیان محمد صلی‌الله‌علیه‌وآله برای فتح مسجدالاقصی از عراق عبور خواهند نمود چرا که هنوز ایرانیان معتقدند که راه قدس از کربلا می‌گذرد و برای نجات جهان از ظلم و زور و تزویر و تأمین آسایش انسانها، باید غائله فرزندان شیطان را در بیت‌المقدس و با گردن زدن شیطان فرونشاند.