kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۶۵۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴
سناریوهای جدید برای حمل بار

6/5 میلیون تسهیلات برای خرید موتورهای برقی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اعطای تسهیلات به متقاضیان خرید موتورهای برقی خبر داد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: حداقل 6/5 میلیون وام کم‌بهره و بدون بهره برای خرید موتورسیکلت‌های برقی پیش‌بینی شده است که همزمان با ورود موتورسیکلت‌ها اقدامات مربوط به ارائه تسهیلات انجام می‌شود.
به گزارش ایسنا، سیدجعفر تشکری‌هاشمی در حاشیه جلسه ساماندهی ترافیک منطقه 12 شهرداری، گفت: موضوع جلسه مربوط به ارتقای سطح زندگی با ساماندهی حمل و نقل عمومی و حمل بار موتورسیکلت و سواری‌ها بود و قرار بر این شد تا گزارش پیشرفت کار ارائه شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه در جلسه ساماندهی ترافیک منطقه 12 گزارشی از موتورسیکلت‌های برقی ارائه شد، اظهار داشت: بخش مهمی از این کار که مربوط به سازندگان و تحویل‌دهندگان موتورسیکلت بود انجام شده است و دهها شرکت برای این کار اعلام آمادگی کرده بودند اما تنها 20 شرکت نمونه محصولات خود را معرفی کردند.
وی با بیان اینکه برای ارائه تسهیلات مالی موتورسواران منطقه 12 در اولویت هستند، افزود: در این بخش اقدامات خوبی انجام شده و حداقل 6/5 میلیون وام کم‌بهره و بدون بهره با کمک بانک شهر پیش‌بینی شده است که همزمان با ورود موتورسیکلت‌ها اقدامات مربوط به ارائه تسهیلات انجام می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به میزان تسهیلات مالی گفت: این مبلغ براساس قیمت موتورسیکلت‌ها تعیین می‌شود.
موتورسیکلت‌های ارزان‌تر تسهیلات کمتر و موتورسیکلت‌های گران‌تر تسهیلات بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند. قیمت موتورسیکلت‌ها با توجه به توان و کیفیت ساخت ممکن است متفاوت باشد بنابراین میزان تسهیلات نیز متفاوت خواهد بود.