kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۵۹۶۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی




‏آخر کار امارات
  مهاجر: «مصر انور سادات و حسنی نامبارک با توافق با اسرائیل به مصر بحران زده امروز رسید، این تجربه تاریخی برای امارات است.»
پاداش پر بیننده بودن
 امیرحسین ثابتی: «بعد از گزارش روزنامه فرهیختگان مبنی بر اینکه بر اساس آمار تلوبیون، جهان آرا پربیننده‌ترین برنامه سیاسی صدا و سیما بوده، تمام آرشیو 300 قسمتی این برنامه که مهم‌ترین مجموعه گفت‌وگوهای سیاسی چند سال اخیر رسانه ملی بود از سایت تلوبیون حذف شد!»
هدف اروپا از رای ممتنع
 سید یاسر جبرائیلی: «رای ممتنع اروپایی‌ها به قطعنامه پیشنهادی آمریکا، تنها یک دلیل دارد و آن حفظ ایران در برجام پس از فعال‌‌سازی مکانیسم ماشه توسط آمریکاست. دولت آقای روحانی یک بار هم که شده به زبان دنیا سخن بگوید و بیانیه دهد که فعال‌‌سازی مکانیسم ماشه به معنی توقف تمام تعهدات ایران ذیل برجام است.»
ذوق‌زدگی برای کار نکرده
 علی قلهکی: «شکست ترامپ در تحریم تسلیحاتی ایران به خاطر هنرنمایی جناب ظریف نیست؛ ذوق‌زدگی برای کارِ نکرده خلاف منطق و عقل است. عجالتا هنرِ ظریف هدیه‌ مادرِ تحریم‌ها (برجام+ مکانیزم ماشه) به آمریکا بود. علت عدم اجماع بر پیش‌نویس قطعنامه را تلاش کشورها به‌قصد رای‌نیاوردن ترامپ تفسیر کنید ولاغیر!»
فراتر از 2-8 بایرن- بارسا
 حاج حیدر: «کاری که وعده‌ گشایشِ روحانی با بورس کرد، بایرن با بارسا نکرد؛ چنگیز با ایران نکرد؛ جهانگیری با دلار نکرد!»
زودتر انتقام بگیرید دیگه!
 یک افسر ارتش آمریکا: «امیدوارم ایران هرچه زودتر انتقام سلیمانی را بگیرد. در ۷ ماه گذشته شبی آرام نداشته‌ایم و بلاتکلیف و مضطرب هستیم. به خاطر ترس از انتقام چند تن از همکارانمان خودکشی کرده‌اند. روحیه ما به شدت پایین آمده است. ترور سلیمانی باعث مرگ و افول آمریکا شد.»
حاج قاسم برای ما هم دعا کن
 مهدی با انتشار تصویری از حضور شهید سلیمانی در مجلس عزاداری نوشت: «در محرم امسال حاج قاسم را نداریم اما همه به یاد ایشان و نوکریشان برای اهل‌بیت عزاداری می‌کنیم. حاج قاسم برای ما هم دعا کنید تا چون شما با عزت و آبرو سر در دامان سیدالشهدا بگذاریم، عزیز بودی
مرد.»
پشت آقا رو خالی نکنید
 مسعود عالی:«یکی از مدافعان حرم به حاج قاسم گفته بود: جنگ سوریه تموم شد و ما شهید نشدیم، جواب حاج قاسم این بود: در آینده‌ای نزدیک فتنه‌هایی پیش رو دارید که کل شهدا آرزوی حضور به جای شما رو داشته باشن، اون روز من نیستم اما شما پشت آقا رو خالی
نکنید.»‎