kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۷۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲

حوادث کوتاه از کشور


    تصادف در محور فارسان- خوزستان
شهرکرد- ایرنا: سانحه رانندگی در محور ارتباطی فارسان به خوزستان سه کشته و دو زخمی برجای گذاشت.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهار محال و بختیاری گفت: این حادثه بر اثر برخورد یک کامیون و سواری پژو با یکدیگر روی داد.
سرهنگ «حمزه رفیعی» علت سانحه را انحراف خودرو سواری و ناتوانی راننده در کنترل خودرو اعلام کرد.

واژگونی خودرو 2 قربانی گرفت
سبزوار- ایرنا: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور سبزوار- نیشابور 2 کشته و 6 مصدوم برجای گذاشت.
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار با اعلام اینکه حادثه در فاصله 50 کیلومتری سبزوار روی داد افزود: مصدومان توسط نیروهای اورژانس و هلال احمر به بیمارستان‌های سبزوار و نیشابور انتقال یافتند.
معصومی ادامه داد: علت حادثه توسط مسئولان ذیربط در حال بررسی است.

سواحل خزر جان 2 نفر را گرفت
ساری- فارس: به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران سواحل دریای خزر جان 2 نفر را گرفت.
حمیدرضا مازوچیان 35 ساله ساکن بهنمیر و ایمان شیردل 32 ساله ساکن خراسان رضوی از شهرستان تربت حیدریه به علت آشنا نبودن به فنون شنا در سواحل دریای خزر در شهرستان بابلسر جان باختند.

توقیف یک تن مواد افیونی
سرویس شهرستان‌ها: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان از اجرای 8 مرحله طرح کنترل محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در چهار روز گذشته خبر داد.
سرهنگ خدایی افزود: در اجرای این طرح 5 نفر قاچاقچی و حمل‌کننده مواد دستگیر، 937 کیلو و 840 گرم تریاک، 849 گرم سایر مواد مخدر کشف و 3 دستگاه خودرو و 1 دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر توقیف شد و وسائل نقلیه به یگان منتقل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارقان مسلح
چابهار- ایرنا: فرمانده انتظامی چابهار گفت: ماموران تیم گشت انتظامی چابهار ساعت 2 بامداد روز پنجشنبه هنگام گشت‌زنی به یک نفر مظنون شده و دستور ایست دادند که فرد مورد نظر تیراندازی و فرار کرد.
سرهنگ محمدرضا کاظمی با اشاره به این که این حادثه در خیابان‌های نزدیک فرمانداری روی داد اظهار داشت: ماموران انتظامی با محاصره محدوده تیراندازی، سارق را بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای دستگیر کردند.
به گفته وی با اعتراف این سارق مسلح 2 نفر از همدستان وی نیز که در منزلی مخفی شده بودند به همراه مقادیری سلاح گرم دستگیر شدند.

سارقان طلافروشی در دام پلیس
اصفهان- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سارقانی که با ایجاد رعب و وحشت اقدام به ربودن اعضای یک خانواده طلافروش در شهرستان سمیرم، و سرقت 5 کیلوگرم طلا کرده بودند در عملیات ویژه پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
«آقاخانی» با اشاره به کشف وجوه حاصل از فروش طلا و مقادیری از طلاجات به سرقت رفته، گفت: سردسته این باند که از مجرمان فراری و تحت تعقیب پلیس و مقامات قضایی است با همدستی دو نفر دیگر این سرقت را طراحی و به اجرا گذاشتند که همگی آنها نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف اشیای عتیقه
کرمانشاه - ایرنا: جانشین انتظامی استان کرمانشاه از کشف 14 قلم اشیای باستانی و عتیقه خبر داد.
سرهنگ «کیومرث عزیزی» روز پنجشنبه گفت؛ کشف این اقلام در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک فرد سودجو در زمینه خرید و فروش اشیای عتیقه و رسیدگی ماموران پلیس آگاهی به صورت ویژه به این موضوع حاصل شد.
جانشین انتظامی استان کرمانشاه این اشیا را شامل سه عدد لیوان زرد رنگ، شش عدد فنجان پایه‌دار، یک عدد قندان پایه‌دار، یک عدد کله گاو فلزی دارای دو شاخ کوتاه و بلند طلایی و یک حلقه فلزی اعلام کرد.

توقیف محموله سوخت قاچاق
زنجان - خبرنگار کیهان: رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از توقیف یک دستگاه خودرو حامل 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان خبر داد.
سرهنگ رحمتی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 2 هزار لیتر نفت سفید خارج از شبکه توزیع مجاز سوخت کشف و راننده آن به اتهام حمل سوخت قاچاق دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

تریاک در بطری آب
یزد - خبرنگار کیهان: رئیس پلیس راه‌آهن استان یزد گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر پلیس‌ راه‌آهن یزد هنگام کنترل مسافران قطار یزد - مشهد به یکی از مسافران این قطار مشکوک شده و وی را جهت بازرسی به اتاق پلیس راهنمایی کردند.
سرهنگ منصور نیت‌خواه ادامه داد: در بازرسی از وسایل همراه این مسافر 41 کیلو و 180 گرم تریاک که در 64 بطری آب معدنی نیم لیتری جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
وی یادآور شد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سقوط قاچاقچی از ساختمان
قم - خبرنگار کیهان: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد مخدر پیش از دستگیری از پنجره ساختمان 5 طبقه بیرون پرید و جان سپرد.
سرهنگ طالبی افزود: با ورود ماموران مبارزه با مواد مخدر به مخفیگاه متهم، وی با آویزان شدن از پنجره آشپزخانه طبقه پنجم قصد فرار و اختفا داشت که سقوط، و در دم فوت کرد.

شناسایی انبار کالای قاچاق
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در جریان مبارزه با قاچاق کالا، و با شناسایی یک محل تخلیه کالای قاچاق، در بازرسی از محل 170 دستگاه لپ‌تاپ، 20 هزار و 500 ثوب پوشاک، 9 هزار و 600 عدد لوازم آرایشی و 7 هزار و 250 بسته «تنباکو و... کشف شد.
حسین‌آبادی افزود: در همین عملیات یک نفر قاچاقچی دستگیر شد.

کلاهبرداری کارمند اخراجی
سرویس شهرستانها: در پی شکایت یک شهروند در کرمانشاه، کارمند اخراجی بانک که اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی کرده بود، دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: وی قصد خروج از کشور را داشت که شناسایی و دستگیر شد.
مرزبانی ادامه داد: متهم با صدور قرار 2 میلیارد ریالی از سوی دادگاه روانه زندان شد.