kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۶۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲

سرقت با استفاده از اطلاعات همسر!

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد تبهکاری خبر داد که با استفاده از سلاح گرم و سرد و همدستی دوستش اقدام به سرقت از خانه دوست همسرش کرده بود.


به گزارش مهر، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده با اشاره به جزئیات این حادثه که در 26 خرداد‌ماه سال جاری در محله یوسف‌آباد رخ داده است گفت: شاکی در اظهارات اولیه خود تاکید داشت، این سرقت زمانی رخ داده است که وی به همراه یکی از دوستانش در خارج از خانه بود و دو سارق مسلح به سلاح کمری و قمه وارد خانه شده و با تهدید مادر و پرستارش اقدام به سرقت تمام طلا و جواهرات و دیگر اموال باارزش و گران داخل خانه کرده‌اند.
کارآگاهان پس از تحقیقات لازم درباره پرستار و اطمینان از بی‌گناهی وی  اقدام به تحقیقات گسترده درباره دوست شاکی که در روز حادثه نیز به بهانه انجام خرید و به همراه شاکی از خانه خارج شده بود پرداختند و متوجه شدند که همسر وی به نام امیر 35 ساله از مجرمین سابقه‌دار در زمینه ارتکاب جرایم مختلف است.
امیر پس از دستگیری بلافاصله به مشارکت در سرقت مسلحانه اعتراف و یکی از دوستان خود به نام سهیل 30 ساله را نیز به عنوان همدست خود در سرقت معرفی کرد.
امیر در اعترافات خود تاکید کرد: از صحبت‌‌هایی که همسرم در خصوص وضعیت مالی زندگی دوستش می‌کرد به فکر این سرقت افتادم. وی گفت: روز حادثه همسرم را به منزل دوستش رساندم و وقتی مطمئن شدم که هر دوی آنها خانه را به مقصد خرید ترک کردند به اتفاق همدستم با استفاده از سلاح وارد خانه شدیم و پس از بستن دست و پای مادر شاکی و پرستارش اقدام به سرقت اموال خانه کردیم.