kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۳۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳

رهایی یک جوان گروگان در سراوان

فرمانده انتظامی ‌سراوان گفت: پلیس آگاهی این شهرستان جوان27 ساله خاشی را پس از پنج روز اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد کرد.

سرهنگ «داریوش سرگلزایی» افزود: در ساعت 19 و37  دقیقه پانزدهم تیر ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی، در یکی از محلات شهر «خاش» بلافاصله تیمی ‌از مأموران پلیس آگاهي وارد عمل شدند.
وی اضافه کرد: با حضور عوامل انتظامی ‌در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد، چهار فرد مسلح ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح گرم، جوانی 27 ساله را سوار بر یک دستگاه خودروی پژو 405 کرده و از محل متواری شده‌اند. وی تصریح کرد: پلیس پس از یک سری تحقیقات گسترده، دریافتند که آدم‌ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این جوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم در این شهرستان منتقل کرده‌اند. وی بیان داشت: سرانجام پس از چند روز محل اسارت گروگان در یکی از روستاهای بخش «جالق» سراوان شناسایی و تیمی ‌از مأموران با حضور در محل، فرد ربوده شده را پس از پنج روز اسارت آزاد کردند. فرمانده انتظامی ‌شهرستان «سراوان» با‌ اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری عاملان آدم‌ربایان که قبل از حضور عوامل انتظامی ‌از محل متواری شدند، خاطرنشان کرد: اقدامات و تحقیقات تخصصی درخصوص  دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد.