kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۲۶۵۱
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲

«ژیار» ۵ ساله قربانی حسادت و کینه‌توزی نامادری شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری نامادری جوانی خبر داد که «ژیار» کودک پنج ساله همسر خود را در شهرستان جوانرود قربانی حسادت و کینه‌توزی خود کرد.



سرهنگ «محمدرضا آمویی»  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از گزارش قتل یک پسر بچه حدود پنج ساله به پلیس آگاهی جوانرود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارآگاهان در تحقیقات گسترده و تخصصی خود پس از بازجویی از نزدیکان کودک، به اظهارات نامادری وی مشکوک و بررسی‌های خود را روی وی متمرکز کرده تا اینکه زن جوان خیلی زود به قتل پسر همسر خود اعتراف کرد.
سرهنگ آمویی تصریح کرد: نامادری قاتل در اعترافات خود عنوان کرد که حدود یکسال پیش با پدر ژیار ازدواج و این کودک تا چندی پیش نزد پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کرده و به تازگی نزد آنها آمده بود.
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: آنچه که زن قاتل عنوان کرده، وی حضور کودک معصوم را مانعی برای تداوم محبت‌های همسرش دیده و از همین رو تصمیم گرفت ژیار پنج ساله را از سر راه بردارد. وی گفت: نامادری قاتل در فرصتی مناسب پسر همسرش را به باغی کشاند و با چاقو مچ دستان کودک بی‌گناه را زخمی و با رها کردن پیکر نیمه‌جان کودک در باغ باعث مرگ وی شد. سپس برای صحنه‌سازی وی را به یک بلندی برده و او را به پایین پرتاب کرد تا مرگ ژیار را یک حادثه جلوه دهد.