kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۱۲۵
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷
با حضور امیر پوردستان

پیکر 3 شهید گمنام در ستاد نیروی زمینی ارتش به خاک سپرده شد

پیکر 3 شهید گمنام دفاع مقدس روز گذشته با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش تشییع و در میدان صبحگاه این نیرو و به دست امیر پوردستان به خاک سپرده شدند.


پیکر 3 تن از شهدای گمنام دفاع مقدس دیروز با حضور امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش  و امیر علی آراسته معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در محل ستاد نزاجا تشییع شد.
همچنین امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم خاکسپاری  3شهید گمنام تفحص شده از منطقه عملیات گیلانغرب طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت حضرت علی(ع) گفت: بسیاری از انسان‌ها دین‌شان را در ظاهر حفظ می‌کنند تا منافع‌شان به خطر نیفتد اما در روز واقعه که نیاز به ازخودگذشتگی است، دین‌شان کم می‌شود.
به گزارش تسنیم، وی با بیان «امروز نیز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است» به تجاوز رژیم صهیونیستی و حمله نظامی این رژیم به نوار غزه اشاره و خاطرنشان کرد: امروز مسلمانان بی‌دفاع غزه با پیروی از فرهنگ شهادت در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند و ان‌شاءالله برای چهارمین بار پیروزی از آن فلسطین خواهد بود.