kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۰۰۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳

نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو اعلام شد

پذیرفته‌شدگان در قرعه‌کشی ایران خودرو پس از تأیید نهایی توسط ناظران، پیامکی دریافت خواهند کرد.




به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته مراسم قرعه‌کشی ایران خودرو مربوط به طرح فروش فوق‌العاده ۱۵ هزار خودرو  با حضور نهادهای نظارتی و رسانه‌ها در شرکت ساپکو انجام شد.
با پایان مراسم قرعه‌کشی ایران خودرو و تأیید نهایی توسط ناظران، از طریق ارسال پیامک نتیجه به برندگان اعلام خواهد شد.
در روند ثبت‌نام اولیه محصولات ایران خودرو حدود پنج میلیون و ۲۷۳ هزار و ۸۵۶ نفر اقدام به ثبت‌نام کرده بودند و بر اساس آمار پس از راستی آزمایی و بررسی اطلاعات، قرعه‌کشی بین چهار میلیون و ۷۴۴ هزار و ۹۸۴ نفر برگزار شد.
بر این اساس، از هر ۴۶۹ متقاضی خودرو رانا یک نفر، از هر ۵۴۲ نفر متقاضی پژو پارس یک نفر، از هر ۱۴۹ متقاضی پژو ۲۰۶ یک نفر و از هر ۱۳۶ متقاضی پژو ۴۰۵ یک نفر و جمعاً ۱۵ هزار نفر برنده قرعه‌کشی ایران خودرو شدند.
گفتنی است قرعه‌کشی برای مشخص شدن منتخبان طرح فروش فوق‌العاده 10 هزار دستگاه از محصولات گروه خودروسازی سایپا هم امروز یکشنبه ۱۸ خردادماه برگزار می‌شود. بر اساس وعده مسئولان، قرار است ثبت‌نام برای پیش فروش تعداد بیشتری از محصولات این دو خودروساز ادامه داشته باشد.
در همین رابطه، فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو در مراسم قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده محصولات این شرکت با‌ اشاره به پیش فروش 45 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو طی هفته جاری، گفت: فرآیند قرعه‌کشی برای عرضه این محصولات نیز هفته آینده انجام خواهد شد.
همچنین بر اساس وعده‌های قبلی، قرار است دور جدید پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا هم از ساعت ۱۴ امروز یکشنبه ۱۸ خردادماه آغاز شود و به ‌مدت سه روز و تا سه‌شنبه ۲۰ خردادماه ادامه یابد.