kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۹۹۱۵
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲

برخورد پلیس با عرضه و تولیدکنندگان مانتوهای جلوباز و شیشه‌ای

معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت عمومي پایتخت از برخود پليس با توليدکنندگان و فروشندگان مانتوهاي شيشه‌اي و جلو باز در فضاي مجازي و حقيقي خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ نادر مرادي بيان داشت: با نزديک شدن به فصل گرما شاهد تغییر پوشش تعدادی از بانوان و استفاده از مانتوهای جلو باز و شیشه‌ای هستیم که  این نوع رفتارها همواره اعتراضات مردمی را به همراه دارد.
مرادی ادامه داد: پليس نظارت بر اماکن عمومي پايتخت در پاسخگویی به مطالبات مردمی جلساتي را با اتحاديه پوشاک و اصناف برگزار کرد که در خصوص عدم توليد و عرضه مانتوهاي جلو باز تمهیداتی اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه اتحادیه پوشاک با نصب بنر در پاساژها و مجتمع‌هاي مخصوص فروش و عرضه پوشاک نسبت به عدم تولید و عرضه این نوع پوشاک‌ها اطلاع‌رسانی کرده است، تصريح کرد: در صورت تخلف از سوی متصدیان، واحد صنفی  با دستور قضائی  توسط پليس پلمب خواهد شد.
معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس پايتخت درخصوص چگونگي نظارت بر فروش مانتوهاي شيشه‌اي و جلو باز در مزون‌ها و شبکه‌هاي مجازي، اظهارداشت: پليس با رصد  لحظه‌اي فضاي مجازي کلیه این افراد را شناسایی خواهد کرد؛ در حال حاضر نيز تعدادي از توليدي‌ها و مزون‌هايي که در اين فضا اين نوع مانتوها را تبلیغ می‌کنند  شناسايي شده‌اند که با هماهنگی‌های قضائی، برخود قانوني با اين صنوف صورت خواهد گرفت.