kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۹۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴

رئیس‌پیشین فدراسیون فوتبال: تغییر اساسنامه به وزارت ورزش ارتباطی ندارد

رئیس‌پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در جلسات تنظیم اساسنامه این فدراسیون حضور داشته و ایرادات فیفا به آن واقعیت دارد، گفت: این اساسنامه دست نویس تفکرات وزارت ورزش است!

محمد دادکان در تازه‌ترین صحبت‌های خود با رادیو جوان درخصوص پیش‌نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال و ایرادات فیفا اظهار داشت: خود من در جلسه تغییر اساسنامه به عنوان نماینده وزارت کار شرکت کردم. این اساسنامه در واقع دست نویس تفکرات وزارت ورزش است نه فدراسیون فوتبال. دادکان درباره اینکه مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش دخالت این وزارتخانه را در تنظیم اساسنامه رد کرده است، تصریح کرد: اصلاً چنین چیزی نیست. با صراحت می‌گویم. خود من در آن جلسه حضور داشتم. در آن جلسه اختلاف سلیقه هم بود. وزارت ورزش دارد این اساسنامه‌ها را تنظیم می‌کند بخصوص برای فوتبال. این را می‌دهد به فدراسیون و می‌گوید روی آن کار کنید.  وی در ادامه با انتقاد از سیاست وزارت ورزش یادآور شد: خیلی راحت یکسری از پرسنل وزارت ورزش با دلالی‌گری این اساسنامه را تهیه کرده‌اند. من هم دو بار در این جلسه بودم. وقتی دیدند صحبت‌هایی می‌کنم- که به مذاقشان خوش نمی‌آید- دیگر مرا دعوت نکردند.
دادکان همچنین یادآور شد: خیلی راحت می‌گویم. کل دولت فعلی ۶ ماه دیگر سر کار است و سپس جو جامعه می‌رود به سمت انتخابات. دوستان وزارت ورزش ماندگار نیستند و می‌روند مثل قبلی‌ها که نماندند و رفتند. خواهشا کاری برای پیشرفت فوتبال انجام بدهند. تغییر اساسنامه به وزارت ورزش ارتباطی ندارد. وزارت، آدم‌های خودش را برای این کار می‌گذارد؛ از آن بالا گرفته تا کارشناس و دلال‌ها.