kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۳۴۸۴
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* جریان انقلابی و مدیران جهادی که اکثریت مجلس یازدهم را به دست گرفتند با جمع‌بندی برنامه‌های آتی خود که در هنگام تبلیغات انتخاباتی بیان داشته‌اند ان‌شا‌ءا... امید را در کشور به ويژه در بین نسل جوان افزایش دهند و گره‌‌های کور رها شده طی این 6-7 سال مثل بیکاری، مسکن، ازدواج، فرزندآوری، تورم، گرانی و ... را باز کنند و به پاسپورت ایرانی عزت و ارزش پول ملی را  افزایش دهند؟ از دچار شدن به روزمرگی به جد بپرهیزند و حاشیه‌ها را رها کنند، به اصول بپردازند و به ترمیم خرابی‌ها اهتمام ورزند.
3949---0912 و 8495---0911
* اقتصاد ملی را فقط می‌توان با همت و انگیزه داخلی شکوفا کرد امیدوارم مجلس منتخب، رویه ناصوابی‌ را که برخی از نمایندگان مجلس فعلی طی کردند به ریل رشد و پیشرفت منتقل و از ایده‌های بومی استفاده کند.
مرتضی زمانی
* 7 سال است انگار از در و دیوار بلا می‌آید، آن عده‌ای که در این 6 سال چنین شرایطی را برای مردم به وجود آورده‌‌اند بدانند که مردم هم در انتخابات مجلس و هم مقابله با کرونا ویروس بسیج شده‌اند تا کمر همه توطئه‌های دشمن را خرد کنند. این عده دیگر نمی‌توانند خواسته‌های دشمنان غربی را در کشور عملی کنند.
4610---0902
* باید نمایندگان منتخب مجلس یازدهم خود را خادم مردم بدانند تا استکبار و نوچه‌های وطن‌فروشش ببینند با مجلسی طرف هستند که مملو از انگیزه خدمت به مردم است و این خودش روحیه‌بخش و نوید دهنده روزهای روشن برای مردم خواهد بود.
غلامحسین میرباقری- قزوین
* پمپئو وزیر خارجه آمریکا مصاحبه کرده و گفته ایران باید در مورد ویروس کرونا حقیقت را بگوید جالب اینجاست که امروز پس از چند ماه پنهانکاری دولت ‌آمریکا معلوم شده در سال 2019 ، 16 هزار نفر از شهروندان آمریکایی در اثر بیماری آنفلوآنزا جان خود را از دست داده‌‌اند!
0291---0918
* مقامات آمریکایی هم طعم کرونا را در کاخ سفید خواهند چشید زیرا از هر دستی بدهی با همان دست پس خواهی گرفت.
هاشمی
* قبل از ورود ویروس کرونا به هندوستان، متأسفانه ویروسی به مراتب خطرناک‌تر از کرونا به نام ترامپ وارد هندوستان شد و جان عده‌‌ای از مسلمانان هندی را گرفت.
طاهری
* کشور ایران با داشتن سردارانی چون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گروهک تروریستی و تکفیری داعش را که به مراتب مرگبارتر و وحشتناک‌تر از کرونا بود از پای درآورد مطمئناً سرداران بهداشت هم اگر مدیر جهادی و انقلابی باشند کرونا را شکست خواهند داد.
3450---0913
* از قول ما بنویسید از ویروس کرونا خطرناک‌تر مسئولانی هستند که به آمریکا و غربی‌‌‌ها اعتماد می‌کنند و بابت خطاهای پرخسارت خود برای کشور حاضر به عذرخواهی نیز نیستند و بلکه مترصد تحمیل موضوعات خطرناک‌ دیگری مثل پیوستن به FATF  هستند.
6158---0936
* اصلاح‌طلبان جامانده از مجلس یازدهم شکست خود در انتخابات را به دلایل واهی توجیه می‌کنند در حالی که بهترین دلیل عدم  اقبال مردم به آنان ناکارآمدی‌شان در مجلس و دولت است. با این همه مشکلاتی که برای جامعه به وجود آورده‌اند مردم با چه امیدی باید به آنان روی خوش نشان می‌دادند؟!
6043---0916
* روزنامه‌های اصلاح‌طلب از اکنون فشار به مجلس یازدهم را که خردادماه سال بعد شروع به کار خواهد کرد کلید زده‌اند. آن‌ها تمام مشکلاتی را که تا دیروز انکار می‌کردند به عنوان مطالبات از مجلس آینده طرح و تیتر کرده‌اند! واقعا درست گفته‌اند که مدعیان اصلاح‌طلبی آخر سیاست‌بازی هستند!
1538---0912
* در انتخابات مجلس مردم به مدعیان اصلاح‌طلبی و حامیان دولت آقای روحانی اقبال نشان ندادند، چرا که کاری از آنان ندیدند. این جماعت به جای آسمان ریسمان بافتن و دلیل‌تراشی‌های واهی قدری به خودشان بیایند و ببینند با مردم چه کردند.
2977----0933
* تا به حال 2 بار در انتخابات مجلس میزان مشارکت پایین بوده است یکی بعد از مجلس ششم با آن عملکرد ناصوابش که امروز برخی از آنها به فرمایش رهبری کلفت و نوکر آمریکا شده‌اند و یکی هم بعد از مجلس دهم یعنی انتخابات دوم اسفند 98. هرجا سخن از به ضعف کشاندن نظام است نام اصلاح‌طلبان می‌درخشد!
8658----0935
*‌ اگر چنانچه با احتکارکنندگان بدون ملاحظه و بدون اغماض برخورد قاطع صورت گیرد کسی جرات احتکار کالا در انبار را پیدا نمی‌کند. مشکل این است که برخورد با متخلفین و جریمه‌ها ناکافی هستند.
6680---0939
* حال که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها با انتشار ویروس کرونا درصدد انتقام گرفتن از ایران و ایرانی‌ها برآمده‌اند دور از انصاف و مروت است که ما مردم ایران به فکر هم‌نوع و هم‌وطن خود نباشیم. تا می‌توانیم باید در این شرایط به یکدیگر خدمت کنیم.
8712----0912
* مجلس یازدهم مجلس متولد شده از وحدت ولایتمداران است. لازم است مردم در انتخابات‌های بعدی هم این وحدت را تکرار کنند تا همیشه برنده نهایی ملت باشد.
3152----021
*‌ برای جبران کسری بودجه، اجباری شدن ثبت معاملات خودرو یکی از راه‌کارهای شفافیت مالیات است که مورد توجه مسئولین نیست.
0958----0935
* من یک کارگرم و خانواده‌ام احساس نیاز می‌کنند که یک دستگاه پراید بخرم! با این رها بودن بازار و قیمت‌گذاری و عملکرد ناصواب دولتی‌ها پراید 20 میلیونی از 60 میلیون عبور کرد! حال یک کارگر و قشر ضعیف با این حقوق‌ها و  درآمد‌های زیر یک میلیون تومان در ماه چگونه قادر است پراید بخرد!
5030----0914
* حقوق فرهنگیان شاغل از مهرماه امسال تا الان دو مرحله افزایش یافته ولی از افزایش حقوق فرهنگیان بازنشسته خبری نیست. چرا؟
5255----0915
* دستگاه نوبت‌دهی بانک ملی کبودرآهنگ همدان مشکل پیدا کرده هر روز داخل بانک و جلوی باجه‌ها تجمع زیادی صورت می‌گیرد. با توجه به شیوع ویروس کرونا چرا مسئولین بانک این مشکل جزئی را حل نمی‌کنند؟
4691----0918
*‌ از ستاد رسیدگی به امور مساجد درخواست می‌شود برای راحتی و آسایش مردم و کسانی که اول وقت موفق به اقامه نماز جماعت نمی‌شوند حداقل در طول روز نیم‌ساعت به اذان صبح تا 2 ساعت پس از نماز مغرب و عشا مساجد باز باشند و مسئولین ذی‌ربط نیز مشکل حقوق خادمان مساجد را حل کند.
1156----0939
* روزنامه‌های زنجیره‌ای که چند روز قبل از انتخابات از چند لیستی بودن نیروهای انقلاب خوشحال بودند و در پوست خود نمی‌گنجیدند حال که نیروهای انقلابی پیروز شده‌اند شکست سنگین خود را سانسور می‌کنند.
8688---0938
* بانک ملت مدتی است سرویس دریافت اینترنتی(شارژ) که از طریق تلفن دریافت می‌کردیم را قطع کرده است. از مسئولین امر درخواست می‌شود مشکل یاد شده را حل نمایند.
داورزنی
* به دلیل صرفه‌جویی و مصرف پایین برق نه تنها تشویق نشده‌ایم بلکه بعضی از ماموران برق منطقه سینا ( منطقه 18 تهران) مدعی دستکاری کردن کنتور برق شده و ما را جریمه کرده‌اند. به مسئولین برق شکایت کردیم به جای رسیدگی برخورد بی‌ادبانه داشتند و به صراحت گفتند باید کسب درآمد داشته باشیم از مسئولین بالاتر تقاضای بررسی و رسیدگی به موضوع را داریم.
احمد سیمای عراقی