kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۳۴۰۱
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲

پرسه در فضای مجـازی



با پرسه‌ای در فضای مجازی با موضوعات مختلفی روبه‌رو می‌شویم که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار این مطالب به معنی تایید آنها از سوی کیهان نیست.
تقصیر دولت چیه؟
 زهرا سادات موسوی: «دلار ۱۶۰۰۰ تومن، گوشت ۱۲۰۰۰۰ تومن، سکه ۶ میلیون، طلا گرمی ۶۰۰۰۰۰ تومن اینا همه تقصیر مجلس جوان و انقلابی که هنوز جلسه اولش هم تشکیل نشده!! وضعیت اشتغال و مسکن و ازدواج جوانان هم اگه داغونه تقصیر دولت قبله!! روحانی هم اومده بود یه موز برداره بره!!!»
 اسلام عقب است یا...؟
 مهدی خانعلی‌زاده با انتشار این تصویر نوشت: «چند درصد از اروپایی‌ها بعد از استفاده از توالت، دست‌هایشان را می‌شویند؟ آمارِ فرانسه، ایتالیا و اسپانیا را ببینید و انتخاب کنید که اسلام با احکامِ طهارتِ ۱۴۰۰ سال پیشش، عقب‌مانده است یا سکانس‌های ویدیویی جذاب و دل‌فریب از پاریس و رُم و مادرید!»
حجمه و سیاه‌نمایی عجیب علیه ایران با کرونا
 قربانی: «بعد از بی‌بی‌سی و من‌وتو... العربیه و دویچه‌وله فارسی هم بیکار ننشستن و یه دروغ خبری رو منتشر کردن که یکی از دیپلمات‌های اتریشی در سفر چند روز اخیر به تهران کرونا گرفته اما حالا سفیر اتریش در تهران این خبرو تکذیب کرد. این حجم خبر فیک کرونا علیه ایران، در راستای زامبی‌سازی از ایرانیانست.»
محمد سلیمی: «بعد از دیدن من‌وتو و بی‌بی‌سی به‌عنوان یه ایرانی به‌خاطر گسترش کرونا تو منطقه خیلی عذاب وجدان گرفتم. یعنی کم مونده شورای امنیت به‌خاطر این داستان ما رو تحریم کنه! هجمه‌ای که روماهس رو چین نیس!!»
 هلال احمر
 مجتبی روحی‌زاده: «... واقعا به نظرتون چرا باید تو این شرایط هلال احمر که تو خط مقدم جنگ با کرونا است بی‌صاحب باشه؟!!»
به وقت کشیک
 ثنا هم با انتشار این تصویر نوشت: «به وقت کشیک عفونی؛ خداروشکر میکنم، هزاران بار شکر که تو لحظه اینجام  و در این برهه میتونم مفید باشم. خیلی مراقب خودتون باشین! هر سرماخوردگی‌ای کرونا نیست، استرس نگیرین!»