kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۲۴۸۰
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* در قسمتی از وصیت‌نامه سردار شهید سلیمانی خطاب به سیاسیون و مسئولین آمده که اگر عمل یا کلام آنان به شکلی تضعیف کننده دین و انقلاب باشد مورد غضب پیامبر اکرم و شهدا قرار خواهند گرفت.
0291---0918
* روزنامه‌های زنجیره‌ای که تا چندی قبل سردار سردار برای حاج قاسم عزیز می‌کردند گویا پس از انتشار وصیت‌نامه سیاسی این شهید والامقام کوپ کردند و با سکوت محض از کنار آن گذشتند. چرا؟!
2138---0917
* مجلس نیاز به تخصص‌های مختلف دارد. بنابراین افراد صاحب تخصص را باید به مجلس فرستاد تا بتوانند مشکلات کشور را حل کرده و نظام را جلو ببرند.
2986---0915
* ان‌شاءالله ملت با بصیرت کشورمان در انتخابات پیش‌رو یک مجلس انقلابی، شجاع، کارآمد و پاکدست را روی کار بیاورند تا با دستگاه قضایی قوی و عدالت‌پیشه بستر اجرایی گام دوم انقلاب را فراهم نمایند و اقتصاد مقاومتی نیز با سرعت بیشتر به پیش رود.
1473---0912
* کاندیداهایی می‌توانند وعده بدهند که در صحنه خدمت‌رسانی و خدمت انقلابی کارنامه قابل قبولی داشته باشند والا نمی‌توانند بدون پشتوانه و سابقه عملی قول و وعده‌ای بدهند.
1154---0937
* عطریانفر حرف درستی زده که اصلاح‌طلبان از روحانی پشیمان نیستند چرا که وی با قدرت تمام سیاست‌های لیبرالی آنها را اجرا می‌کند و اصلاح‌طلبان شریک دولتند.
محمد یوسفوند- خرم‌آباد
* آقای رئیس‌جمهور بین خود و ملت و خواسته‌های واقعی‌اش دیوار کشیده است. با این وصف چگونه خود را مخالف دیوارکشی معرفی می‌کند؟ بنویسید حنای این گونه حرف‌ها نزد مردم رنگ ندارد.
5830---0915 و 2770---0912
* شورای شهر تهران، شهرداری، مجلس دهم و دولت همگی مورد حمایت همه‌جانبه همین مدعیان اصلاح‌طلبی بوده‌اند و اوضاع این روزهای کشورمان حاصل فعالیت این طیف سیاسی است پس برای مردم انتخاب یک نماینده کارآمد و متعهد همانند گذشته دیگر سخت نیست.
2113---0912
* مدعیان اصلاحات یک روز خبر تحریم انتخابات را تیتر اول رسانه‌های زنجیره‌ای کردند و روز دیگر به شورای محترم نگهبان حمله کردند و... اما اکنون با نزدیک شدن به زمان رأی‌گیری انتخابات مجلس با اعلام 5 لیست به عرصه انتخابات آمده‌اند. آیا این رفتار اهانت به فهم مردم نیست؟
0965---021
* از مردم انتظار دارم به نماینده‌هایی که برای گرفتن عکس سلفی با یک خانم اروپایی خود را به آب و آتش زدند و ملت را با این کار زشت خود تحقیر کردند رأی ندهند.
8712---0912
* وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌های خارجی گفت در صورت حمله به عربستان احتمالاً به کمک عربستان برویم! یعنی باید در برابر ملت مظلوم یمن بایستیم! این موضع‌گیری عجیب کافی بود تا وزیر خارجه آل‌سعود در واکنش به آن بگوید اگر ایران تغییر رفتار دهد به ثبات منطقه کمک خواهد کرد!
1298---0912
* به هر فروشگاهی که می‌رویم شاهد دیوارکشی دولت بین چشمان خود و اجناس‌گران قیمت داخل قفسه‌ها هستیم. بنویسید در این چند سال مرتب قدرت خرید مردم پایین آمده است. چرا هیچ مسئولی اقدامی نمی‌کند؟
2770---0912
* آقای روحانی اصل دهم، بیست‌ونهم، سی‌ویکم و چهل‌وسوم قانون  اساسی را مجدد نگاه بیندازند تا شاید اولویت‌بندی در بودجه را تغییر دهند. آیا در این 6 سال شما دستاوردی در این موارد داشته‌اید؟ وضعیت رکود، تورم و بیکاری جوانان چگونه شده است آقای روحانی؟
1385----021
* دست سردار حاجی‌زاده و همکارانشان درد نکند که بیش از صد مزدور آمریکایی را دچار ضربه مغزی نمود که احتمالا دیگر نفس نمی‌کشند! بنازم به آن دستی که مقر شیطان بزرگ را در عین‌الاسد زیر و رو کرد!
وحیدی
* افزوده شدن به آمار ضربه مغزی‌های مزدوران آمریکایی در عین‌الاسد شبیه گیر افتادن سفیر روباه پیر در هنگام همراهی با اجتماع چند ده نفره آشوب‌طلبان دی‌ماه 98 و شلوار خیس کردنش است همان سفیر که پس از احضار به انگلیس لابد با پوشک‌های بزرگ‌تری برگشته است تا ترس خود را مخفی نماید.
محب
* با این بی‌برنامگی دولت در مورد مسکن و مستأجران، سال آینده مستأجران توان تمدید قرارداد یا اجاره‌خانه را نخواهند داشت و شاید سال 99 برای ما مستأجران به مراتب سخت‌تر از 98 خواهد شد. مگر اینکه قوه قضائیه و مجلس بعدی به حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد دست سودجویان را از جیب مردم قطع کنند.
واحدی
* این دولت در زمان گل و بلبل کشور هم کارآمد نبود چه برسد به زمان‌های خاص مثل زلزله، سیل، برف، باران، کولاک و... چراکه مدیران جهادی در دولت جایگاهی ندارند.
7345---0912
* مسئولان ارشد اجرایی لطفا در این ایام پایانی سال 98 در بیان کاهش تورم، ثبات بازار ارز و... امساک کنند چرا که با این کار روی اعصاب مردم راه می‌روند. این به صواب نزدیک‌تر است.
1713---0915
* به بازنشستگان کشوری تا مبلغ 7 میلیون تومان وام ضروری داده می‌شود ولی برای بازنشستگان تامین اجتماعی چنین تسهیلاتی وجود ندارد. چرا بین بازنشسته‌ها تا این حد تبعیض وجود دارد؟
حسینی
* در ایستگاه مترو محمدیه عده‌ای که از  حراست مترو بودند اجازه نمی‌دادند مسافرین که بار همراه خود داشتند داخل ایستگاه شوند، ذاتا این اقدام شاید صحیح به نظر برسد اما با خرید‌هایی که مردم در طی روزهای آینده برای عید نوروز انجام خواهند داد چگونه می‌توانند از مترو استفاده کنند؟ از طرفی واگن‌هایی را برای دوچرخه‌سواران اختصاص داده‌اند که موجب نادیده گرفتن حقوق دیگر مسافرین شده است ولی از طرف دیگر از آوردن ساک دستی یا کیسه‌های نایلونی اندازه معمولی جلوگیری می‌کنند!
3152----021
* در شهر قدس ستادهای انتخاباتی دو نامزد انتخابات مجلس از صبح تا شب با بلندگو اقدام به پخش موسیقی می‌کنند. آیا نباید فکر کنند که این کارشان موجب سلب آسایش از شهروندان می‌شود. به فرمانداری هم شکایت کردیم ولی رسیدگی نکردند.
0645---0905