kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۰۹۳۲
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
به همت دختران انقلاب

موکب‌های حجاب در تهران و اصفهان به یاد سردار شهید سلیمانی برپا شد

مجموعه دختران انقلاب موکب‌های حجاب را به یاد سردار سپهبد شهید سلیمانی، در 6 نقطه از شهر تهران و دو نقطه از شهر اصفهان برپا کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مجموعه دختران انقلاب، یک گروه فرهنگی مردمی است که برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر و انجام کارهای فرهنگی در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت می‌کند. فعالیت‌های این گروه مردمی در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و محیط‌‌های اجتماعی در قالب معرفی سبک زندگی شهدا و توصیه بزرگان و شهدای مختلف در زمینه عفاف و حجاب انجام می‌شود.
این مجموعه فرهنگی در ایام فاطمیه اقدام به برپایی «موکب‌های حجاب» به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دو شهر تهران و اصفهان با حضور خانواده‌های معظّم شهیدان ابراهیم هادی، قربانخانی، احمدی روشن، تهرانی مقدم، متوسلیان، وصالی، رسول خلیلی، حدادیان، مرتضی کریمی، علی خلیلی، محمدرضا دهقان، نیری و میردوستی کرده است.
این موکب‌ها در تهران در 6 نقطه: چهارراه ولی‌عصر(عج)- میدان فاطمی، جنب مترو جهاد- میدان شهداء- بازار، جنب مترو 15 خرداد- میدان هفت‌تیر - میدان انقلاب و در شهر اصفهان نیز در دو نقطه میدان انقلاب و گلستان شهداء دایر شده است.
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامۀ فرهنگی می‌توانند از 5 تا 10 بهمن هر روز از ساعت 15 تا بعد از نماز مغرب و عشاء در محل‌های مذکور حضور پیدا کنند.