kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۰۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳
سردار نقدي:

هنر دولت‌ها استفاده از ظرفيت عظيم بسيج است

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تاکيد کرد: امروز ظرفيت بسيج قوي‌تر از گذشته براي اهداف کشور عرضه شده است و هنر دولت‌ها استفاده از ظرفيت عظيم بسيج است.


سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در نشستي با رئيس و معاونان سازمان بهزيستي کل کشور که در سالن جلسات ساختمان مرکزي بهزيستي برگزار شد، گفت: در ارائه و معرفي الگوي موفق جامعه اسلامي به همه مردم جهان، بهزيستي کار بسيار ارزشمندي است. براي ايجاد چنين جامعه‌اي همه ظرفيت‌ها و راهکارها در اسلام وجود دارد و نارسايي‌ها از انسانهاست.
وي سازمان بهزيستي را محيطي مناسب براي همکاري با بسيج عنوان و تصريح کرد: بسيج نيروي علاقه‌مند و داوطلب براي پيشرفت کشور است. امروز چهل هزار پايگاه بسيج در محلات و بيست هزار پايگاه اقشار تخصصي در سراسر کشور براي پيشبرد اهداف نظام جمهوري اسلامي فعاليت مي‌کند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به تغيير رويکرد و افزايش فعاليت‌هاي بسيج طبق نظر مقام معظم ولايت با تشکيل سازمان بسيج ادامه داد: پس از اعلام الگوي اقتصاد مقاومتي از سوي امام خامنه‌اي، بسيج فعاليت در عرصه‌هاي مولد در اقتصاد مقاومتي را براي اشتغال مولد پيگيري کرد و از سال 91 تاکنون بيش از 24 هزار کارگاه توليدي راه‌اندازي شده است که حاصل آن اشتغال حدود 50 هزار نفر مي‌باشد و مهم‌تر اينکه بسياري از افراد در جامعه نيز با الگو‌برداري از اين روش، خودشان مشغول بکار شده‌اند.
وي نمونه‌هايي از استفاده مدبرانه دولت‌هاي گذشته از ظرفيت‌هاي بسيج براي اهداف کشور را برشمرد و  ابراز داشت: حضور بسيج در دفاع مقدس، بسيج سازندگي، واکسيناسيون فلج اطفال و... باعث موفقيت‌هاي چشمگير شد و امروز ظرفيت بسيج قوي‌تر از گذشته براي اهداف کشور عرضه شده است و هنر دولت‌ها استفاده از ظرفيت عظيم بسيج است.
 به گزارش فارس‌، نقدي هزاران حوزه و پايگاه بسيج خواهران در کشور را براي مشارکت در پيشگيري و آموزش و ارشاد خانواده و زنان بسيار مناسب دانست و تاکيد کرد: مهد کودک‌ها تربيت نسل آينده را پي‌ريزي مي‌کنند که با همکاري بسيج و بهزيستي الگوي مناسب تربيتي و آموزشي ارائه شده و مهدهاي قرآني نيز مي‌تواند در هفتاد هزار مسجد در سراسر کشور گسترش يابد.