kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۹۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* به سپاهیان عزیز به ویژه سرداران سلامی و حاجی‌زاده عرض می‌کنیم شما در قلب ما ملت جای دارید. به چند خودفروخته و وطن‌فروش نباید نگاه کرد. این جماعت معدود از سیلی ‌زده شده به صورت ارباب خود ناراحت هستند.
3739---0911
* وقتی از یک طرف با تلاش‌های شبانه‌روزی سردارانی چون حاجی‌زاده برای امنیت کشور آشنا شدم و از سوی دیگر صداقت مثال‌زدنی ایشان را دیدم یقین پیدا کردم که جای سردار سلیمانی خالی نیست.
ولیان
* سرداران رشید اسلام آقایان سلامی و حاجی‌زاده، به واقع شما در عمل آیه «اشداء علی‌الکفار و رحماء بینهم» را تفسیر کردید نه در شعار. خداوند به شما عزیزان سپاه که خاری در چشم سران کفر، شرک و نفاق و بازوی پرتوان برای رهبر عزیزمان هستید، سلامتی و طول عمر همراه با عزت عنایت فرماید. ان‌شاءالله.
9961---0902
* به سردار حاجی‌زاده فرمانده محترم هوا فضای سپاه عرض می‌کنم برای اینکه به همه بحث‌‌ها و اختلاف‌نظر در مورد علت سقوط هواپیمای مسافربری پایان بدهی از خود ایثار نشان دادی و به تنهایی مسئولیت این اشتباه غیرعمدی را به گردن گرفتی بدان که خداوند جبران خواهد کرد. بالندگی امروز ایران مدیون سال‌ها تلاش شما عزیزان در عرصه‌های مختلف است. خداوند به شما سپاهیان بیش از پیش عزت بدهد.
4190---0917
* نباید گذاشت به سردار شجاع و ارزشی هوا فضای سپاه سردار حاجی‌زاده عزیز اجحاف بشود. باور کنید از عذرخواهی صادقانه ایشان و سردار سلامی خجالت کشیده و بغض گلویم را گرفت.
9182---0939
* به وجود سردارانی چون حاجی‌زاده افتخار می‌کنیم چرا که خار چشم آمریکا و اسرائیل در خارج و تعدادی مزدور بیگانه در داخل شده‌‌اند. یکی از علت‌هایی که مردم کشورمان در تشییع جنازه سردار سلیمانی از خود بی خود شده بودند و آن معجزه را خلق کردند این بود که یکی از صالح‌ترین انسان‌ها توسط شقی‌ترین افراد عالم به شهادت رسید.
2770---0912
* تعداد اندک وطن‌فروش که علیه مقدسات این جامعه داغدار زوزه می‌کشند و شب‌هنگام عکس سردار محبوب دل‌ها شهید سلیمانی را پاره می‌کنند بدانند اگر سپاه و سردارانی چون سلیمانی و حاجی‌زاده نبودند الان سرهایشان توسط داعشی‌ها بریده شده و ناموسشان خرید و فروش می‌شد. صد البته دست و پا زدن‌های این جماعت فاقد غیرت به جایی نخواهد رسید و رسوای دنیا و آخرت خواهند شد.
گلبهار و 4470---0912
* به سوء‌استفاده‌کنندگان از موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی عرض می‌کنم چرا از روزهای اول حادثه این تظاهر به غمگین بودن از شما دیده نمی‌شد و پس از درخواست مقامات  و رسانه‌های آمریکایی و ضد انقلاب به خیابان آمدید و حرف‌های آنها را نشخوار کردید تا بلکه تسکینی باشد بر زخم‌های شیطان بزرگ که از پاسداران سیلی خورده بود! اگر صداقت دارید و دلسوزید به یاری مردم گرفتار در آب سیستان و بلوچستان بشتابید.
حسام
* این سلبریتی‌ها با پول مردم و امکانات نظام به شهرت رسیدند و حال به جای خدمت به کشور با ترامپ این دشمن ملت همنوا شده‌‌اند. چرا برای ترور ناجوانمردانه اسطوره عزت و مقاومت یعنی سردار شهید سلیمانی و همراهانش کمترین اعتراضی به آن قمارباز جهانخوار نکردند که بر خلاف تمام قوانین بین‌المللی مقام عالی‌رتبه کشور ثالث را در کشور دیگر به شهادت رساند؟ چرا برای حوادثی چون زدن هواپیمای مسافربری با 290 مسافر و دادن جایزه به فرمانده جنایتکار آن تا به حال کلمه‌ای نگفته‌اند؟
گیلانی
 * ننگ بر آن هنرمندنماهای بدبختی که با خوش‌رقصی برای شیطان بزرگ و رژیم جعلی درصدد تضعیف اقتدار مثال‌زدنی جمهوری اسلامی برآمده‌اند.
4332---0912
* درخواست می‌کنم به این رقاصه‌ها و رجاله‌هایی که گوششان به غرب است و خواسته‌های شیطان بزرگ را برآورده می‌کنند هنرمند نگویید. هنرمند کسانی‌اند که با قلم خود، با دست خود و با فکر خود هنر و اثری ماندگار برجای می‌گذارند. این سلبریتی‌های وابسته به غرب چه هنری از دستشان می‌بارد جز نکبت و خواری و نوکری‌ و کنیزی برای امثال ترامپ؟!
صفاری
* امام راحل‌(ره) می‌فرماید «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» واقعا هر انسان آزاده‌ای دلش به درد می‌آید. سپاه در طول بیش از چهار دهه این همه افتخار آفرید. امروز نیز به خاطر اشتباه دیگران در حادثه هواپیمایی آن هم به علت شرایط  جنگی، فرماندهان ارشد آن خاضعانه از ملت عذرخواهی می‌کنند، عده‌ای خود فروخته هم‌نوا با استکبار جهانی به جای خونخواهی سردار دل‌ها از شیطان بزرگ، به عربده‌کشی به بهانه حادثه هوایی، به دنبال مطامع غربی‌ها هستند این حادثه دردناک تنها بهانه است این اشک تمساح‌ها ناشی از بغض و کینه و شدت دردی است که آمریکایی‌ها در عین‌الاسد بر سرشان فرود آمده که می‌خواهند با طعنه‌های این اراذل داخلی جبران نمایند.
علیمردانی
* یکی از راه‌های تادیب فتنه‌انگیزی فتنه‌گران، تبعید آنها و به کارگیری آنان به نقاط دارای طبیعت صعب کشور است تا قدر عافیت را بدانند. الان بهترین کار اعزام این افراد به سیستان و بلوچستان برای کمک به مردم سیل‌زده است.
4001----0910 و 8712----0912
*‌ به نوکران و بلندگوهای داخلی آن قمارباز باخته آمریکایی که پس از سقوط هواپیمای اوکراینی، دل هر ایرانی با شرف و انقلابی را به درد آوردند بگویید اگر ذره‌ای صداقت دارید بیایید با نیروهای سپاه که به امدادرسانی به مردم سیل‌زده شرق کشور مشغولند همراه شوید. مردم آن سامان به کمک فوری نیاز دارند.
2622----021 و دهقانی- خرم‌آباد لرستان
* آقای شریعتمداری! ما به مسئولان امنیتی دسترسی نداریم، لطفا شما از طرف ما مردم بگویید این مزدوران تیغ‌کش و برخی خائنان کثیف هنرپیشه‌نما را که باعث ناامنی می‌شوند جمع کنند و اگر محظوراتی دارند اجازه دهند خود توده‌های مردم این کار را انجام دهند.
0846----0990
 پاسخ روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان 98/10/9 از ساخت نمادی از برج ایفل در کیش به آگاهی می‌رساند: «جزیره کیش به عنوان یکی از مطلوب‌ترین مقاصد گردشگری کشور و منطقه که سالانه پذیرای بیش از یک میلیون و هشتصد هزار گردشگر داخلی و خارجی است همواره در ایجاد جاذبه‌های نوین گردشگری پیشرو بوده است.بازارها و مراکز تجاری این منطقه آزاد تجاری- صنعتی با مجموعه‌ای از برندهای جهانی یکی از جاذبه‌های سفر به کیش است. بخش خصوصی نیز به عنوان سیاستگذاران و متصدیان اصلی بازارها در کنار عرضه کالاهای باکیفیت و نظارت بر قیمت‌ها می‌کوشند با استفاده از تزئینات و المان‌های نوری و نصب نمادهای ملی و بین‌المللی در مبادی ورودی و زیباسازی این مراکز، جذابیت بازارها را حفظ کرده و گردشگران را برای بازدید و خرید از بازارها ترغیب کنند. نصب نماد برج ایفل در مقابل بازار پردیس یک نیز بخشی از این فعالیت‌ها است. نصب این نماد برای شماری از گردشگران جالب بوده و روزانه شاهد حضور گردشگران بسیاری هستیم که در سفر به کیش با برج ایفل نیز عکس یادگاری می‌گیرند.
باید اضافه کرد امروزه استفاده از نمادهای کشورهای مختلف به عنوان جاذبه‌های گردشگری روالی مرسوم در سطح بین‌المللی است و در بسیاری از مقاصد مطلوب گردشگری از جمله ترکیه، مالزی، بسیاری از کشورهای اروپایی و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس نمادهای جهانی در پارک‌های بین‌الملل، بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب می‌کند اما جزیره کیش پیش از نمادهای جهانی در نصب نمادهای ملی استان‌های مختلف پیشگام بوده است.
باغ راه ایرانی با بهره‌مندی از المان‌های تاریخی و جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری استان‌های مختلف کشور یکی از کامل‌ترین نمونه‌های جمع‌آوری نمادهای ملی کشورمان در فضایی زیبا است که با نورپردازی و فضای سبز، محیطی جذاب را برای ساکنان و گردشگران کیش ایجاد کرده است و آنان را به شناخت معماری اصیل ایرانی و پیشینه غنی فرهنگی این مرز و بوم دعوت می‌کند. حال چنانچه در کنار این نمادهای بومی و ملی، نمادهایی از سایر کشورهای جهان نیز نصب شود نه تنها خدشه‌ای به هویت گردشگری کشورمان وارد نمی‌شود بلکه بیانگر نگاه فراملی فعالان اقتصادی جزیره کیش است.
این نکته را نیز نباید از نظر دور داشت که بخش خصوصی همان‌گونه که تامین هزینه زیباسازی و تزئین بازارها را برعهده دارد در طراحی آن نیز مستقل عمل می‌کند و طراحی و نصب برج ایفل کیش هم برعهده بخش خصوصی بوده است. ضمن اینکه بازار فرانسوی‌ها یکی از قدیمی‌ترین بازارهای جزیره کیش بود که در چند سال گذشته از شمار بازارهای فعال جزیره کیش خارج شد و شاید نصب این نماد یادآور تلاش بازاریانی باشد که در بازار فرانسوی‌ها به گردشگران جزیره کیش خدمت می‌کردند.