kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۷۱۷
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
آمریکا بار دیگر رفتار دوگانه خود را به نمایش گذاشت

نوجوان 15 ساله فلسطینی زیر مشت و لگد افسران اسرائیلی

ضرب و شتم وحشیانه یک نوجوان فلسطینی‌الاصل آمریکایی توسط نظامیان صهیونیست بار دیگر رفتار دوگانه کاخ سفید در قبال جنایات رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.
سرویس خارجی-
ضرب و شتم وحشیانه یک نوجوان فلسطینی‌الاصل آمریکایی توسط نظامیان صهیونیست بار دیگر رفتار دوگانه کاخ سفید در قبال جنایات رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.
شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها به تازگی فیلمی را از ضرب و شتم وحشیانه یک کودک فلسطینی به دست نظامیان رژیم اشغالگر قدس منتشر کردند که با واکنش مقامات آمریکایی مواجه شد.
وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای خواستار تحقیق شفاف و سریع درباره استفاده بیش از حد زور علیه طارق ابوخضیر شده است.
دو افسر اسرائیلی طارق ابوخضیر نوجوان 15 ساله فلسطینی‌الاصل آمریکایی را پیش از مراسم تشییع جنازه پسرعموی خود محمد ابوخضیر روی زمین خواباندند و او را به شدت کتک زدند.
پلیس اسرائیلی ابتدا با مشت به سر و صورت این نوجوان فلسطینی می‌کوبد و پلیس دیگر او را زیر ضربات لگد می‌گیرد.
خانواده طارق ابوخضیر در ایالت فلوریدای آمریکا زندگی می‌کنند و پس از 10 سال برای دیدن فامیل خود به بیت‌المقدس سفر کرده‌اند.
پدر طارق ضمن اعتراض به رفتار وحشیانه اسرائیلی‌ها اظهار داشت، آیا طارق اسلحه در دست داشت که او را دست بسته کتک زدند، آیا وی خطرناک بود که باید اینگونه کتک می‌خورد؟
در همین رابطه سخنگوی پلیس اسرائیل مدعی شد که طارق ابوخضیر آشوبگر است و در جریان تظاهرات کوکتل مولوتف پرتاب کرده است.
محمد ابوخضیر پسرعموی طارق است که هفته گذشته توسط شهرک‌نشینان صهیونیست به شدت شکنجه شد و سپس او را زنده‌زنده سوزاندند.
موضع‌گیری فوری وزارت خارجه آمریکا درباره طارق ابوخضیر در حالی است که آمریکا درباره قتل وحشیانه پسرعموی طارق که نوجوان فلسطینی بود هیچ واکنشی نشان نداده بود.
شبکه خبری سی‌ان‌ان در گزارشی کتک خوردن نوجوان فلسطینی آمریکایی را به دست نظامیان رژیم صهیونیستی نمایش داد.
دیدبان حقوق بشر نیز اعلام کرد شواهد و مدارک زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد این کودک 15 ساله با بی‌رحمی به دست نیروهای انتظامی اسرائیل کتک خورده است.
ناظران سیاسی این پرسش را مطرح کرده‌اند که واشنگتن چرا در قبال جنایات بی‌شمار اسرائیل کودک‌کش سکوت می‌کند ولی درباره ضرب و شتم این نوجوان فلسطینی واکنش نشان می‌دهد؟