kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۷۱۴
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴

رژیم صهیونیستی از وحشت انتفاضه سوم نیروهای ذخیره را فرا خواند

همزمان با تشدید درگیری‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی، رژیم صهیونیستی از وحشت انتفاضه سوم سامانه گنبد آهنین را در اطراف فرودگاه بن‌گورین مستقر کرد و نیروهای ذخیره خود را فراخواند.
سرویس خارجی -
همزمان با تشدید درگیری‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی، رژیم صهیونیستی از وحشت انتفاضه سوم سامانه گنبد آهنین را در اطراف فرودگاه بن‌گورین مستقر کرد و نیروهای ذخیره خود را فراخواند.
همزمان با تشدید درگیری‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی به دنبال شهادت نوجوان فلسطینی به دست شهرک‌نشینان صهیونیست و ترس از وقوع انتفاضه سوم، ارتش رژیم صهیونیستی پدافند هوایی گنبد آهنین را در اطراف فرودگاه بن‌گورین در شرق تل‌آویو مستقر کرد.
همچنین پلیس رژیم صهیونیستی دستوراتی مبنی بر فراخوانی بخشی از نیروهای ذخیره و گارد مرزی در سایه ترس از توسعه دامنه درگیری‌ها و تشدید حوادث خشونت‌بار صادر کرد.
رژیم صهیونیستی از تصمیم خود برای استقرار یک سامانه دیگر در جنوب شهر «مودیعین» واقع در غرب رام‌الله خبر داد.
از سوی دیگر، رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی با اعتراف به قدرت حماس گفت، حماس می‌تواند با صدها موشک، تل‌آویو و بئرالسبع را به لرزه درآورد.
وی افزود، ما باید در هر شرایطی جنگ پیش‌دستانه را آغاز کنیم تا مجالی برای پرتاب موشک به سمت اسرائيل باقی نگذاریم.
مقاومت فلسطین روز گذشته چندین فروند موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرد که در شهرک اشکول یک نظامی رژیم صهیونیستی به شدت زخمی شد و به ساختمان‌های زیادی آسیب وارد آمد.
گردان‌های ناصر صلاح‌الدین و عزالدین قسام روز گذشته اعلام کردند که تمامی شهرهای صهیونیستی در تیررس موشک‌های مقاومت قرار دارند.
همچنین جنبش حماس اعلام کرد آتش‌بس با رژیم صهیونیستی را مشروط می‌پذیرد.
حماس تاکید کرد تنها در صورتی آتش‌بس را می‌پذیرد که رژیم صهیونیستی از بمباران غزه دست بردارد.
این در حالی است که رژیم صهیونیستی در حال رایزنی با مقامات مصری برای دستیابی به آتش‌بس با حماس است.
درگیری‌ها در بیت‌المقدس، الخلیل و شهرهای دیگر کرانه باختری رود اردن همچنان ادامه دارد و ده‌ها نفر از فلسطینی‌ها مجروح شدند.در اراضی اشغالی نیز فلسطینیان ساکن این مناطق در اعتراض به سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
تظاهرکنندگان که پرچم فلسطین را با خود حمل می‌کردند شعارهایی علیه اقدامات تجاوزکارانه اسرائيل سر دادند.