kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۵۲۲۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸

اخبار کوتاه از فوتبال



پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان برگزار می‌شود
سازمان لیگ خبر داد مسابقه روز جمعه پرسپولیس- نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
با اینکه سازمان لیگ فوتبال صبح دیروز از لغو بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر خبر داد، اما این تصمیم با نظر شورای تامین تغییر کرد. سازمان لیگ که صبح دیروز خبر لغو برگزاری مسابقه این دو تیم بالای جدولی لیگ را از سایت خود حذف کرده بود، در نهایت به این جمع‌بندی رسید که مسابقه روز جمعه از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار شود. در خبر مربوط به لغو بازی اینطور اعلام شده بود که مشکلات مربوط به اینترنت و اختلال در عملیات خرید بلیت عامل این تصمیم شده است. پرسپولیسی‌ها که به عدم انجام مسابقات خود در روز تعطیل و آخر هفته معترض بودند، حالا این فرصت را دارند که در حضور هواداران خود در شرایط مدنظر به میدان بروند. جالب اینکه با وجود خبر اولیه مربوط به لغو بازی دو تیم اردوی خود را کنسل نکرده بودند و با پیگیری‌های سرپرستان و سرمربیان در حالت آماده‌باش قرارداشتند تا تصمیم نهایی اعلام شود.با این وضع فعلا همان چهار بازی که قرار بود بین ۸ تیم لیگ برتری در شهرهای تبریز، سیرجان، آبادان و جم برگزار شود، لغو شده است. این هفته روز یکشنبه و دوشنبه آینده نیز سه مسابقه دیگر بین تیم‌های لیگ برگزار می‌شود که مهم‌ترین آن مسابقه نساجی و استقلال در روز دوشنبه است.
شیعی: فسخ قرارداد با ویلموتس در کار نیست
عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال به شایعه قسخ قرارداد سرمربی تیم فوتبال کشورمان واکنش نشان داد.
محمود شیعی در مورد اینکه تیم ملی چقدر شانس صعود از این مرحله را دارد و اگر به جام جهانی صعود نکنیم، تکلیف چه می‌شود، ادامه داد: ما قبلا این شرایط را تجربه کردیم و زمان کی‌روش این طور بود که سه بازی سخت داشتیم و کمتر کسی فکر می‌کرد بتوانیم صعود کنیم اما با برد مقابل قطر و کره جنوبی صعود کردیم. با توجه به شرایط جدول این امیدواری وجود دارد که بتوانیم در این گروه اول شویم و در نهایت به عنوان تیم دوم صعود کنیم. وی درخصوص شایعه قطع قرارداد با ویلموتس گفت: فسخ قراردادی در کار نیست. شیعی در مورد اینکه ویلموتس پولش را گرفته، اظهار داشت:‌آن بخش که مربوط به او بود را گرفته است.
درخواست باشگاه استقلال برای لغو بازی با نساجی
باشگاه استقلال خواهان لغو یا به تعویق افتادن دیدارش با نساجی مازندران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال شد.
با توجه به لغو چند مسابقه لیگ برتر فوتبال، باشگاه استقلال رسماً از سازمان لیگ خواست که دیدار تیم فوتبال این باشگاه با نساجی مازندران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال لغو شده یا یک روز به تعویق بیفتد.مسئولان باشگاه استقلال اعتقاد دارند که پس از انجام بازی با نساجی و با توجه به سفر زمینی به قائمشهر و بازگشت به تهران، فرصت کمی برای بازی با سپاهان خواهند داشت و به همین خاطر خواهان تعویق یا لغو بازی یادشده هستند.هنوز سازمان لیگ پاسخی به درخواست باشگاه استقلال نداده است.
۶ میلیون یورو، قیمت بیرانوند برای ویتوریا!؟
باشگاه پرتغالی علاوه‌بر پرداخت بند آزاد‌سازی قرارداد بیرانوند باید مبلغی در حدود ۶ میلیون یورو به این دروازه‌بان پرداخت کند.
آبولای پرتغال نوشت: این روزها بحث حضور علیرضا بیرانوند در تیم ویتوریا گیمارش پرتغال مطرح شده است. برای این منظور ابتدا تیم پرتغالی باید بند آزاد‌سازی این دروازه‌بان را به تیم پرسپولیس پرداخت کند و در ادامه با رقم ۶ میلیون یورو که جا برای مذاکره دارد به سراغ این دروازه‌بان خواهد رفت که بهترین دروازه‌بان کشورش است. بیرانوند بعد از درخشش در جام جهانی و بعد از آن با پیشنهادهای زیادی از جمله حضور در تیم‌هایی نظیر المپیاکوس، فنرباغچه و ویسل کوبه رو‌به‌رو شد. بیرانوند یکی از سه بازیکن برتر آسیا در سال جاری انتخاب شد و امیدوار است جایزه مرد سال آسیا را به خود اختصاص دهد و احتمالا در صورت انتخاب به عنوان مرد سال آسیا قیمت او نیز در بازار افزایش خواهد یافت.