kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۷۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳

حوادث کوتاه از کشور


    
    تصادف مرگبار
بابل‌– خبرنگار کیهان ‌: روابط عمومی اورژانس بابل از کشته و زخمی شدن ۳ نفر در یک سانحه رانندگی در خشرودپی این شهرستان خبر داد.غلام‌نیا روشن گفت:در این حادثه متاسفانه مرد ۲۱ ساله به علت شدت جراحات و خونریزی جان سپرد.وی اضافه کرد: این حادثه ۲ مصدوم داشت که ۲ مرد ۱۷ ساله دچار آسیب دیدگی شده و به بیمارستان منتقل شدند.
قاچاق سوخت
همدان‌– خبرنگار کیهان‌: فرمانده انتظامی همدان از کشف بیش از ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در زیرِ زمین یکی از روستاهای همدان خبر داد. سرهنگ جمشید باقری گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر وجود یک‌تانکر سوخت در زمین کشاورزی واقع در روستای حسن آباد، بازدید میدانی از این مکان در دستور کار قرار گرفت.وی خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل شده و تلاش برای شناسایی مالک زمین و قاچاقچیان سوخت ادامه دارد.
برخورد نیسان با کامیون
قزوین – خبرنگار کیهان : رئیس‌پلیس راه استان قزوین گفت: بر اثر برخورد يک دستگاه وانت نیسان با کامیون درمحور» قزوین -زنجان» يک نفر کشته شد. سرهنگ نصراله بیگلری‌، با بیان اینکه كارشناسان پليس راه، علت وقوع اين حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده نیسان اعلام كردند،افزود: راننده نیسان  به علت شدت صدمات وارده در محل تصادف فوت کرد.
کشف میلیاردی قطعات خودرو
بوشهر – تسنیم‌: فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف محموله قطعات خودرو سنگین قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در بندر دیلم خبر داد. سرتیپ ولی‌الله رضایی‌نژاد اظهار داشت: با رصد و‌اشرافیت اطلاعاتی ماموران ناوگروه شناوری دیلم یک فروند شناور لنج باری حامل قطعات یدکی قاچاق خودروهای سنگین که در اسکله دیلم لنگر انداخته بود شناسایی و توقیف شد.وی افزود: با بررسی و بازدید ماموران از شناور، موتور، گیربکس، سرسیلندر و میل‌لنگ خودروهای سنگین و همچنین پارچه در این میان کشف شد.فرمانده دریابانی استان بوشهر افزود: طبق نظریه کارشناسان ارزش کالای مکشوفه افزون بر 307 میلیارد ریال برآورد شد که در همین راستا 2 نفر متهم نیز دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مقامات قضایی دیلم شدند.
کلاهبردار دردام پلیس
کرمان‌– خبرگزاری صدا و سیما‌: فردی که به بهانه پیش فروش آهن‌آلات به کلاهبرداری میلیاردی دست‌زده بود با تلاش پلیس آگاهی استان کرمان شناسایی و دستگیر شد.فرمانده انتظامی استان کرمان گفت : این فرد به همراه همدستش تحت عنوان فروش آهن‌آلات مبادرت به کلاهبرداری از خریداران می‌کرد و تاکنون کلاهبرداری 200 میلیارد ریالی آنها محرز شده است. سرتیپ عبدالرضا ناظری‌، با ‌اشاره به ادامه تحقیقات پلیس جهت تکمیل پرونده این دو نفر گفت :تاکنون بیش از ۹۰ نفر شاکی و مالباخته در پرونده این مجرم وجود دارد که تلاش خواهیم کرد این افراد به مال از دست رفته خود برسند.
انفجار مخزن بنزین
زنجان‌– ایسنا‌: رئیس ‌مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: انفجار مخزن بنزین، یک فوتی بر جای گذاشت.اصغر جوادی‌روحی‌، اظهار کرد: جوشکاری یکی از مخازن بنزین در شهر سجاس از توابع شهرستان خدابنده منجر به حادثه شد.وی افزود: مرد 35 ساله‌ای به هنگام جوشکاری مخزن بنزین به علت انفجار این مخزن پیش از رسیدن اورژانس به محل حادثه در دم جان باخت.
واژگونی خودرو
سنندج‌– ایلنا‌: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: واژگونی ۲ خودرو سمند در محور‌های سنندج به دیواندره و سقز - بوکان، چهار کشته برجای گذاشت. محمدباقر محمدی، افزود: یک خودروی سمند در ۱۷ کیلومتری جاده سنندج به دیواندره دچار حادثه واژگونی شد که بر اثر آن ۲ نفر جان خود را از دست داده و سه نفر نیز مصدوم شدند.وی اضافه کرد‌: در حادثه‌ای دیگر نیز یک دستگاه خودرو سمند در ۱۰ کیلومتری جاده سقز – بوکان واژگون شده و دو نفر سرنشین آن جان خود را از دست دادند.
آتش‌سوزی در مراتع
زنجان‌– ایسنا‌: رئیس ‌اداره منابع‌ طبیعی شهرستان سلطانیه، از مهار آتش‌سوزی در مراتع روستای چمرود خبر داد.مالک اژدر افشاری ، اظهار کرد: میزان خسارات این آتش‌سوزی در حال بررسی است.وی اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه فوق صعب‌العبور است و اغلب شکارچیان در آن رفت و آمد دارند، احتمال می‌رود عامل انسانی سبب بروز آتش‌سوزی شده باشد.وی ادامه داد: برای مهار این آتش‌سوزی علاوه‌بر نیروهای منابع‌ طبیعی، نیروهای مردمی نیز نقش موثری ایفا کردند.
رفع تصرف از اراضی ملی
خمین - ایرنا : رئیس ‌منابع طبیعی و آبخیزداری خمین گفت: ۵۵ هکتار و چهار هزار متر مربع از عرصه‌های طبیعی این شهرستان رفع تصرف شده است. «محسن مجتهدی» افزود: این میزان اراضی ملی در قالب هفت فقره پرونده که بیشتر در پلاک‌های مناطق قیاپا، خوگان، ورچه بودند توسط زمین‌ خواران و افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود.وی اظهارداشت: این اراضی با پیگیری یگان حفاظت آزاد و با تشکیل و ارسال پرونده به مراجع قضایی این میزان اراضی ملی رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شدند.
نشت گاز عامل انفجار خانه
بندرعباس- ایرنا : معاون عملیات آتش‌نشانی بندر عباس اعلام کرد: دو باب منزل مسکونی بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز، تخریب شد. حسن امینی‌زاده افزود: این حادثه پس از باز ماندن شیر گاز و جرقه ایجاد شده،رخ داد.وی ادامه داد :در حادثه یاد شده  دو منزل در دوراهی ایسینی ۱۰۰درصد تخریب  و یک نفر با سوختگی شدید، راهی بیمارستان شد.