kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰

راه‌اندازی کمپین آزادی دکتر سلیمانی در پرس تی‌وی(اخبار ادبی و هنری)

کمپین اعتراضی شبکه پرس‌تی‌وی نسبت به ادامه غیرقانونی بازداشت دکتر مسعود سلیمانی، دانشمند ایرانی دستگیر شده در آمریکا، با نزدیک شدن به سالگرد بازداشت وی برگزار می‌شود.



کمپین اعتراضی شبکه پرس‌تی‌وی نسبت به ادامه غیرقانونی بازداشت دکتر مسعود سلیمانی، دانشمند ایرانی دستگیر شده در آمریکا، با نزدیک شدن به سالگرد بازداشت وی، وارد مراحلی جدی‌تر می‌شود. به همین مناسبت این شبکه روز 30 مهر کنفرانس خبری با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی مقیم تهران را نیز برگزار خواهد کرد. نرگس خاتون رستمی، مدیر تامین برنامه و سرپرست آرشیو پرس‌تی‌وی در مورد این اقدام شبکه توضیح داد: به منظور پیگیری جدی‌تر وضعیت دانشمند ایرانی محبوس در آمریکا، شبکه پرس‌تی‌وی کمپین اعتراضی به ادامه حبس دکتر مسعود سلیمانی را راه‌اندازی کرده و علاوه ‌بر برنامه‌ریزی برای آنتن پرس‌تی‌وی و تدارک گزارش‌ها، در بخش‌های خبری نیز به این موضوع پرداخته و برنامه‌های تحلیلی خود را نیز برای همین منظور اختصاص خواهد داد. همچنین در روز 30 مهر مصادف با سالروز دستگیری استاد مسعود سلیمانی کنفرانس خبری با حضور اعضای خانواده و همکاران دکتر سلیمانی با اصحاب رسانه‌های داخلی و خارجی مقیم تهران نیز در محل شبکه پرس‌تی‌وی برگزار خواهد شد.
رستمی گفت: کمپین آزادی دکتر سلیمانی با هشتگ
 Free_Masoud_Soleimani# در فضای مجازی با هدف اطلاع‌رسانی از وضعیت این دانشمند ایرانی و آزادی هرچه سریع‌تر او توسط کاربران دنبال می‌شود.