kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۱۰۴
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز سامانه پیام کوتاه 30002323
*در فرازی از وصیت‌نامه سیاسی-الهی حضرت امام خمینی(ره) چنین آمده: «آنچه که شما ملت شریف و مجاد برای آن بپا خاستید و دنبال می‌کنید و برای آن جان و مال نثار کرده و می‌کنید والاترین و بالاترین و ارزشمندترین مقصد و مقصودی است که از صدر عالم در ازل و از پس این جهان تا ابد عرضه شده است و خواهد شد.» یادآوری این سخن امام از آن جهت بود که قدر راهی را که آمده‌ایم بدانیم و ادامه دهنده راه نورانی شهدا باشیم.
3899---0937
* درود و رضوان خداوند بر جوانانی که نه مثل یوزپلنگ بلکه مثل شیر، نه 90 دقیقه بلکه 8 سال نه جلوی توپ فوتبال بلکه جلوی انواع  تجهیزات نظامی مدرن دشمن نه برای پاداش میلیاردی بلکه برای رضای خدا نه در مقابل یک کشور بلکه در مقابل تمامی دنیای کفر و شرک و نفاق دفاع و حمله کردند و یک میلیمتر از خاک کشورمان را به دشمن ندادند تا ایران و ایرانی همیشه قهرمان باشد و پرچمش بالا.
0042---0918
* موج حرکت جهادی بوجود آمده در بین مردم شیعه و سنی عراق در پی صدور حکم جهاد  از سوی مرجعیت عالیقدر حضرت آیت‌الله سیستانی تأسی از حماسه عظیم عاشورای حسینی دارد خداوند به همه رزمندگان اسلام در مبارزه با کفر جهانی بیش از پیش نصرت عطا بفرماید.
6263---0938
* عدم وصول استیضاح وزیر علوم با بیش از 50 امضاء نمایندگان مجلس توسط آقای ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی واقعا جای تأمل و تعجب دارد. ایشان که در جریان جزئیات نحوه مدیریت وزیر علوم در قلع و قمع مدیران متعهد در وزارت علوم هستند چرا راه مماشات را برگزیده‌اند.
8911---0915
* به هیئت محترم دولت که مخالف کاهش ساعت کاری در ماه مبارک رمضان هستند عرض می‌کنم یک روز تشریف بیاورند خوزستان و در سایت عملیاتی با گرمای 50 درجه فقط یک روز را روزه بگیرند و با مشکلات مؤمنین آشنا شوند و بعد تصمیم بگیرند.
4169---0916
* حفظ و صیانت از بیت‌المال و جلوگیری از ریخت و پاش در وزارتخانه‌ها کار پسندیده‌ای است ولی ای کاش وزیر محترم ارشاد بیشتر از اینها نه تنها به حفظ بیت‌المال بلکه به حفظ ارزش‌های دین و صیانت از هویت دین و فرهنگ و هنر فکر می‌کرد و برخی ولنگاری‌ها در وزارتخانه متبوع وی رایج نمی‌شد. همچنین از اینکه فریضه دینی افطار و یا ایجاد تسهیلات برای روزه‌داران با تغییر ساعت کاری از جانب دولت منتفی شده بوی خوشی استشمام نمی‌شود. انتظار می‌رود به تحکیم سنت‌های دینی بیشتر بیندیشیم.
محمودی
* در ماه رمضان سال گذشته در پایانه غرب غرفه‌های فروش موادغذایی نوشابه و ساندویچ عرضه کرده و افراد هم خیلی راحت تظاهر به روزه‌خواری می‌کردند امیدوارم امسال با احساس مسئولیتی که مسئولین می‌کنند شاهد این وضعیت ناراحت‌کننده نباشیم.
4165---0912
* این روزها صحبت از بازگشایی سفارت روباه پیر در کشورمان است و آن خبیث‌ها دست پیش گرفتند که پس نیفتند. به عنوان یک ایرانی خواهش می‌کنم اگر بازیهای دیپلماتیک ایجاب می‌کند ارتباطی برقرار شود حداقل از سطح کاردار فراتر نرود.
رضا محسنی
* آنچه که در گذر زمان در مجمع روحانیون مبارز اتفاق افتاده و بخش‌هایی از آنها در روزنامه شما آمده هیچ تفاوتی با کارهای ضدانقلاب ندارد و به جرات می‌توان گفت خطر آنها بیشتر است.
4734---0912
* برای آقای هاشمی متاسف هستیم که توصیه‌ها و تذکرات فرهنگی بزرگان و دلسوزان کشور مثل مراجع بزرگوار را اقدام باندی و جناحی تفسیر می‌کنند. فراهم کردن زمینه برای تهاجم فرهنگی دشمن جای افتخار ندارد.
2405---0917
* نباید آن قدر ضعف از خود نشان دهیم که حتی کشور افغانستان هم از رفتار ما در مورد صدور مشتقات نفتی کشورمان سوءاستفاده کرده و هر از چند گاهی جلوی صادرات سوخت ما را بگیرند.
سرابی
* شکایت واهی و تاسف‌انگیز از منتقدین توافق به معنای واقعی کلمه شرم‌آور است. مسئولیت حقوقی این پیام را تماما می‌پذیرم. بنابراین آن را بدون هیچ کم و کاستی چاپ بفرمایید.
8220---0912
* من مادر بسیجی جانباز مرحوم علی مطلائی هستم به دلیل بیماری و شیمی درمانی امکان حضور در بنیاد شهید برای رفع مشکل حقوقی فرزند مرحومم را ندارم. از مسئولین محترم بنیاد شهید استان گیلان تقاضای پیگیری و رفع اشکال به وجود آمده را دارم.
مادر بسیجی جانباز مطلائی
* در این شرایط سخت اقتصادی عاقلانه نیست که اکثر بودجه ورزشی کشور هزینه فوتبال و فوتبالیست‌ها بشود. این همه جوان در کشور بیکار هستند. چه کسی باید برای این جمعیت بیکار شغل ایجاد بکند.
1183---0912
* نسبت به تغییر مکان برپایی نمایشگاه قرآن از مصلی امام خمینی(ره) به موزه دفاع مقدس و همچنین کم کردن ده شب از مدت آن انتقاد داریم، آیا به این انتقادها توجه می‌شود یا خیر؟
نوریان
* بعضی از مدهای وارداتی لباس خانم‌ها که مورد تبلیغ ماهواره‌ها است و برخی زنان دانسته و ندانسته به عمد یا از روی نادانی با این پوشش‌های تحریک‌کننده در سطح شهر جولان می‌دهند برای ایران و ایرانی با فرهنگ ننگ محسوب می‌شود. چرا بعضی از مسئولین خودشان را به غفلت زده‌اند؟
8916---0911
* به دستگاه قضا عرض می‌کنم راه در امان ماندن از شر مجرمان باسابقه و جلوگیری از راه‌اندازی تشکیلات سازمان یافته در زندان تبعید آنها به نقاط دوردست و بد آب و هوا و بیگاری کشیدن از آنهاست.
4751---0916
* تا ششمین روز از ماه تیر هنوز حقوق خردادماه بازنشستگان ذوب‌‌آهن پرداخت نشده چرا؟
8288---0916
* کمبود شدید آب در شهرستان بستک و هوای گرم منطقه جنوب مشکلات زیادی را برای مردم منطقه فراهم نموده است. از مسئولین امر انتظار می‌رود مشکل یاد شده را با سرعت بیشتری حل کنند.
3574---0917
* آسفالت نبودن خیابان آیت‌الله احسانبخش شهرستان صومعه‌سرا مشکلات زیادی را برای مردم به ویژه کشاورزان به وجود آورده است از مسئولین شهرستان به ویژه شهردار محترم درخواست می‌شود به آسفالت خیابان یاد شده مبادرت ورزند.
رمضانعلی فلاح
* چرا دولت و مجلس تعرفه حق‌الوکاله وکلا را تعدیل نمی‌کند و از درصدی به حق‌الاجاره و ساعتی و روز و ماه تبدیل نمی‌کند؟
8495---0911
* آب خیابان بهار نسیم شهر از توابع رباط‌کریم یک هفته است که قطع است. باتوجه به شروع ماه مبارک و گرمای تابستان مردم چگونه مشکل نبود آب خود را حل کنند؟
7104---0912
بقیه در صفحه 6