kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۰۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* بمباران بزرگ‌ترین پالایشگاه نفت عربستان توسط پهپادهای یمن از نشانه‌های پیروزی انصارالله است. عربستان مجبور خواهد شد با ذلت و سرافکندگی از این جنگ ناجوانمردانه بر ضد مردم یمن خارج بشود.
6263---0938
* از خبر به آتش کشیده شدن پالایشگاه عربستان توسط پهپادهای یمنی‌ها به حدی خوشحال شدم که دو رکعت نماز شکر خواندم.
5364---0912
* رئیس‌جمهور پس از دستگیری چند اخلالگر اقتصادی و زالو‌صفت اظهار می‌دارد با بگیر و ببند کار درست نمی‌شود. سوال من این است آیا با بگو و بخند با مفسدین خارجی و داخلی کار درست می‌شود؟!
5351---0913
* گویا بعضی از دولتی‌ها بدشان نمی‌آید که این کشور به وسیله مفسدین اقتصادی از هم پاشیده بشود برای همین است که دائم از رفتارهای قاطع قوه قضائیه گلایه می‌کنند. حال که این‌طور است قوه قضائیه باید بیش از پیش با مفسدین مبارزه کند و آنان را از میدان خارج سازد.
8423---0912
* دولتی‌ها وقتی نمی‌توانند و یا نمی‌خواهند مشکل گرانی را حل بکنند دست به حاشیه‌سازی مثل لزوم حضور زنان در ورزشگاه‌های مردانه می‌زنند. برای بیدار شدن این جماعت حاشیه‌ساز بنویسید حضور مختلط زن و مرد در ورزشگاه‌ها برای مردم گرفتار، آب و نان نمی‌شود و مردم این را به‌طور کامل باور دارند.
4807---0905
* در اثر بی‌کفایتی دولت و دولتی‌ها بیکاری در جامعه بیداد می‌کند و خیلی از زندگی‌ها از هم پاشیده شده در چنین شرایطی دولت برای فرار از پاسخگویی این موضوع ورود خانم‌ها به ورزشگاه‌ها در کنار مردان را علم کرده است.
6043---0916
* کسانی به حاشیه‌سازی متوسل می‌شوند که در میدان عمل و کارزار و رفع مشکلات مردم حرفی برای گفتن نداشته‌اند. لذا با پرداختن به حاشیه‌ها به دنبال حفظ قدرت البته از طریق استحاله ارزش‌های نظامند. این حاشیه‌ها بهانه است!
3104---0912
* مدعی‌العموم باید هوچی‌گرانی را که وقیحانه به دروغ صدور حکمی را به قوه قضائیه نسبت داده و امنیت روانی جامعه را به‌هم زدند شناسایی و مجازات کند حتی اگر از مسئولان دولتی یا نماینده مجالس باشند. در سایه روشنگری‌هایی که شده و می‌شود این جماعت رسوا خواهند شد.
0609---0915
* در پرونده خودسوزی خانم سحر خدایاری باید بررسی شود چه کسانی ایشان را داخل سناریوی ساختگی خودشان کردند. متاسفانه اصلاح‌طلبان برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله‌ای حتی کشته شدن یک انسان بهره می‌برند.
4575---0919
* زنانی که موضوع حضور خانم‌ها در کنار مردان در ورزشگاه‌ها را علم کرده‌اند تا حال نشده که برای تماشای فوتبال خانم‌ها در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند؟ چرا بیشتر مسابقات فوتبال بانوان بدون تماشاچی برگزار می‌شود؟
2770---0912
* وقتی در ورزشگاه‌ها امنیت اخلاقی حاکم نیست و هزاران حادثه اتفاق می‌افتد چرا بعضی دولتمردان اصرار به حضور مختلط زن و مرد در این اماکن دارند؟ چرا دست از این حاشیه‌سازی‌ها برنمی‌دارند؟
8895---0919
* برای اینکه در هنگام انتخابات، مدعیان اصلاح‌طلبی در دوقطبی‌سازی‌های کاذب موفق نشوند باید از الان در جامعه روشنگری کرد. تمام این دوقطبی‌سازی‌ها برای این است که ناکارآمدی دولت و دولتی‌ها تحت‌الشعاع قرار بگیرد.
2711---0912
* بعضی از دولتمردان از باب اینکه در اداره کشور تسلیم دین و شارع مقدس نیستند باید شرمنده باشند. چرا آثار گناه حضور مختلط زن و مرد در ورزشگاه‌ها برای آنان مهم نیست؟ جواب خون شهدا چه خواهد شد؟
7919---0911
* خانم جنیدی معاون حقوقی ریاست‌ جمهوری! بدانید جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه‌های برگزاری مسابقات فوتبال مردان عین رعایت حقوق آنان و به‌خصوص  حفظ شأن و کرامت انسانی جامعه زنان کشور است و از طرفی هیچ مسئولی حق ندارد تحلیل شخصی و حزبی خود را به نظام تحمیل کند.
نوربخش
* نام دولت آقای روحانی را می‌توان دولت محرمانه‌ها گذاشت و چنین دولتی البته نمی‌تواند هرگز حرفی از شفافیت بزند، چون کسی از او نمی‌پذیرد.
9891---0918
* اینستکس فقط جنبه تبلیغاتی داشت و بهانه‌ای بود برای اینکه کشورمان را ملزم به اجرای تعهدات یک‌طرفه برجامی‌اش کند، این کانال مالی 3 کشور اروپایی هیچ امتیازی برای مردم ایران ندارد الا تحقیر و بدهکارکردن ملت ایران. بهترین پاسخ به چنین رفتاری خروج از برجام است.
3767---0919
* مرز زمینی برای سفر به سوریه از طریق عراق در حال آماده‌شدن است. ان‌شاء‌الله به‌زودی بعد از مراسم راهپیمایی اربعین به زیارت حرم حضرت زینب(س) رهسپار شویم. عاشقان بی‌بی زینب سال‌هاست غم دوری را تحمل می‌کنند.
3152----021
* در مراسم معارفه وزیر جدید آموزش‌وپرورش، وزیر سابق به‌صراحت اظهار امیدواری کرد چون وزیر جدید با آقای جهانگیری روابط دوستانه دارد مشکلات وزارت حل خواهد شد! آیا معنی‌اش این است که همه کارهای دولت براساس روابط تنظیم شده است نه روال قانونی؟
ابوالقاسمی
* یکی از عوامل افزایش طلاق و از هم پاشیده‌شدن کانون خانواده در کشور بدآموزی‌های شبکه‌های مجازی است که موجب تنوع‌طلبی افسارگسیخته در برخی از زنان و مردان شده و اگر کنترل نشود، بنیان بسیاری از خانواده‌ها را نابود خواهد کرد.
8495---0911
* مشکل اکثر نمایندگانی که با شفافیت آراء مخالفند این است که با پنهان‌کاری‌هایی که در زمینه‌های مختلف دارند نمی‌خواهند دستشان رو بشود.
8712---0912
* چگونه است که بعضی ورزشکاران در قضیه خودسوزی سحر خدایاری برای اعلام همدردی وقت گذاشتند ولی از ما جانبازان بعد از گذشت دهها سال خبری نمی‌گیرند و کاملاً از مشکل درمان ما بی‌اطلاع هستند؟
3707---0915
* اعلام این خبر که 80 درصدپزشکان از کارتخوان استفاده نمی‌کنند تاسف‌آور است در برابر این بی‌قانونی نباید کوتاه آمد. مردم انتظار دارند برخورد قاطع صورت گیرد.
1713---0915
* اورژانس 115 بیماران اورژانسی را که بیمه تامین‌اجتماعی هستند به بیمارستان‌های تامین‌اجتماعی منتقل نمی‌کند پس تکلیف این همه حق بیمه که بابت درمان از حقوق ما کسر می‌کنند چه می‌شود؟
3874---0990
* اعلام شده مشمولین وظیفه می‌توانند در راهپیمایی اربعین در کشور عراق شرکت کنند ولی از آن طرف سامانه پلیس و دفاتر پلیس + 10 همکاری نمی‌کنند تکلیف چیست؟
8068---0914
* چند روزی است که شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خط پایانه شهید‌زین‌الدین و میدان رهبر به پایانه علم وصنعت را حذف نموده و با این کار رفت و آمد مردم را دچار اختلال کرده است. از مسئولان امر درخواست می‌شود با توجه به کم بضاعتی اقشاری که از شرکت‌های واحد اتوبوسرانی استفاده می‌کنند نسبت به برقراری خطوط همچون گذشته اهتمام ورزند.
5424---0912
* بیمار بد حال با سابقه سکته مغزی و دیابت شدید، و کاهش مفرط هوشیاری را به اورژانس بیمارستان [...] قم بردم مدت 20 دقیقه طول کشید تا پزشک او را ببیند و 20 دقیقه بعد از دیدن دکتر، به او سرم وصل کردند! با این وضعیت بیمار را به مانیتور هم وصل نکردند. هر سال حق بیمه‌ها را بالا می‌برند و کلی املاک و سهام کشتیرانی و... هم با پول بیمه‌ها خریدند ولی آن‌طور که شایسته است به وضع بیمارستان و بیماران رسیدگی نمی‌کنند. چرا؟!
2914---0990