kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۹۹۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان:

خام‌فروشی هیچ ارزش افزوده‌ای برای کشور به همراه ندارد

مدیرعامل فولاد مبارکه با تأکید بر این‌که خام‌فروشی هیچ ارزش افزوده‌ای برای کشور به همراه ندارد گفت: خام‌فروشی ضرر و زیان زیادی برای اقتصاد و مشاغل کشور به همراه خواهد داشت.



اصفهان- خبرنگار کیهان:

حمیدرضا عظیمیان در دیدار با استاندار اصفهان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت فولاد مبارکه گفت: علی‌رغم همه محدودیت‌ها و مشکلاتی که دشمنان سعی کردند برای چرخه اقتصاد و صنعت کشور ما به وجود آورند، خوشبختانه از شرایط سخت به وجود آمده به خوبی عبور کردیم و شرکت همچنان به تولید و تأمین نیاز صنایع داخلی مشغول است.
وی تصریح کرد: در سال 1397 سرمایه شرکت از 7 هزار و 500 به 13 هزار میلیارد تومان افزایش یافت؛ این در حالی است که افزایش سرمایه شرکت تا 20 هزار میلیارد تومان از اهداف پیش‌ روی شرکت است.
عظیمیان گفت: در صورت تأمین مواد اولیه مورد نیاز فولادسازان کشور از جمله فولاد مبارکه به خوبی خواهیم توانست کشور را از واردات این محصولات بی‌نیاز کنیم.
وی گفت: با تأمین سنگ‌‌آهن و قطعات خواهیم توانست نیاز بازار داخل را همچنان تأمین کنیم.
عظیمیان خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه فولاد مبارکه در بالا و پائین دست خود، رشد و توسعه بسیاری از صنایع کشور را به همراه دارد. استاندار اصفهان نیز در این دیدار بر به‌روزرسانی و حفظ اقتدار فولاد مبارکه تأکید کرد. عباس رضایی نیز بر نقش اصفهان در تولید فولاد کشور، بر اهمیت حل مشکل فولادسازان در بخش سنگ‌‌آهن تأکید کرد.