kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۸۲۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴

بنا: به مدال باشد نوروزی و سوریان را به جهانی می‌بُردم!

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: برای من فرقی نمی‌کند چه اسمی روی تشک برود، اگر به مدال باشد نوروزی و سوریان را به مسابقات جهانی می‌بردم.



به دنبال حواشی ایجاد شده در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، محمد بنا در گفت و گویی با خبرگزاری فارس اظهار داشت: از روز اول که تیم را تحویل گرفتیم اعلام کردیم که نحوه تصمیم‌گیری مانند همان سال‌های گذشته‌ای است که تیم‌های ملی را انتخاب می‌کردیم. به فدراسیون و تمام کشتی‌گیران نیز اعلام کردیم که به هیچ عنوان چیزی به اسم مسابقه انتخابی به صورت رودررو نخواهیم داشت.  وی افزود: به هم ریختگی 2 سال گذشته کمی کار ما را سخت‌تر کرده بود چرا که ابتدا باید آن موضوع را جمع و جور می‌کردیم. نفراتی مانند حسین نوری و مهدی علیاری اصلاً شرایط خوبی نداشتند و رها شده بودند. البته وقتی با مربیان تیم ملی صحبت کردیم گفتیم شرایط برای همه یکسان است و همه را به اردو دعوت کردیم، اما وقتی این نفرات به اردو آمدند متوجه شدیم که شرایط، شرایط خوبی نیست.  بنا ادامه داد: متأسفانه صحبت‌های خوبی  از سوی برخی‌ها در فضای مجازی مطرح نشد و گفتند که ما را بیرون کردند در حالی‌که من هیچکس را بیرون نکردم و وظیفه آنها بود که بمانند و به سایر اعضای تیم کمک کنند. به عنوان مثال بعد از اعلام ترکیب تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بسیاری از کشتی‌گیرانی که حق‌شان بود  به مسابقات بروند در اردو ماندند و به رفقای‌شان کمک کردند.
وی در پایان تصریح کرد: متأسفانه کشتی‌گیر وقتی در چنین شرایطی قرار می‌گیرد و در مسابقه‌ای می‌بازد، آخرین مقصر را خودش را می‌داند. اگر قرار بود تنها به مدال فکر کنیم، می توانستم نوروزی و سوریان را به مسابقات جهانی ببرم.