kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۸۳۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴

اخبار کوتاه از فوتبال



کالدرون: آمادگی لازم را
 برای هفته اول لیگ برتر داریم
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش آمادگی لازم را برای هفته اول مسابقات لیگ برتر دارد. گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین دیروز این تیم اظهار کرد: از عملکرد بازیکنان راضی هستم. من این اطمینان را دارم که به بازی اول می‌رسیم و آمادگی لازم برای هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را داریم.او در پاسخ به احتمال نیمکت‌نشینی سیدجلال حسینی با وجود داشتن چند مدافع خوب در تیم گفت: ما سه مدافع در سطح بین‌المللی داریم. برای چنین مسابقاتی و با توجه به سن سید جلال حسینی، هر سه مدافع برای ما مهم هستند. این سه مدافع ممکن است کارت زرد یا قرمز بگیرند. کنعانی‌زادگان بازیکن جوانی است و در تیم ملی بازی کرده است و یک مهره خوب برای آینده پرسپولیس است. در ترکیب یک نفر بیرون است و دو مدافع دیگر در بازی حضور دارند و در بازی بعدی ترکیب مدافعان فرق می‌کند.کالدرون افزود: پرسپولیس ۱۶ بازیکن اصلی دارد و طبیعتا ۵ بازیکن بیرون از زمین هستند. اما لیگ طولانی است و ما برای اینکه روند خوبی در لیگ برتر داشته باشیم باید این ۱۶ بازیکن آمادگی لازم را داشته باشند. هنوز مسابقات شروع نشده است شما به دنبال حاشیه هستید!
فتحی: دوستان از گوشه و کنار ما را به حاشیه می‌برند
مدیرعامل استقلال می‌گوید برخی از دوستان از گوشه و کنار می‌خواهند این تیم را به حاشیه ببرند.
امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال بعد از جلسه دیروز با آندره‌آ استراماچونی گفت: طبق هفته‌های گذشته این جلسه در فضای گرم و صمیمی برگزار شد و درباره مسائل موردنظر صحبت کردیم.او درباره اینکه آیا پیرامون شایعات مختلف در اطراف استقلال صحبت شد یا خیر؟ گفت: استقلال تیم خوبی را به موقع و زودتر از سال‌های گذشته بسته است و الان بسیار آماده هستیم اما متاسفانه برخی از دوستان دوست ندارند استقلال موفق شود و از گوشه و کنار می‌خواهند ما را به حاشیه ببرند.مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: مشکلی برای ادامه کار نداریم. اینطور نیست مشکلات نباشد اما این مشکلات به تیم لطمه نمی‌زند و در این فضا استقلال بهتر آماده می‌شود.فتحی درباره روند نقل و انتقالات استقلال نیز اظهار کرد: آقای استراماچونی یک بازیکن را برای پست مهاجم دوم یا هافبک بازیساز مطرح کردند. در حال رایزنی هستیم تا بهترین گزینه را با بهترین شرایط جذب کنیم.
اعلام زمان بازی ایران و قطر
 برای رکوردشکنی شمسایی
تیم‌های فوتسال ایران و قطر به مصاف هم می‌روند.تیم ملی فوتسال ایران با حضور وحید شمسایی دو بازی دوستانه مقابل تیم ملی فوتسال قطر برگزار می‌کند. تیم ملی فوتسال قطر دهم شهریورماه به ایران سفر می‌کند و ۱۲ و ۱۳ شهریور در برابر تیم ملی فوتسال ایران به میدان می‌رود.
یک مهاجم پرویی به تراکتور پیوست
یلیان میمبلا بازیکن ۲۷ ساله و اهل کشور پرو با تراکتور به توافق رسید و قراردادش را با این تیم امضا کرد. این بازیکن چپ پا، توانایی خاصی در ضربات از راه دور داشته و به مارادونای پرو شهرت دارد.میمبلا سومین بازیکن خارجی تراکتور در لیگ نوزدهم است و یک مهاجم نیز طی روزهای آتی به جمع تراکتوری‌ها اضافه خواهد شد.
انتقال تیم فوتبال سایپا به البرز تکذیب شد
باشگاه سایپا اظهارات رئیس‌هیئت فوتبال البرز درباره انتقال قطعی این باشگاه به استان البرز را تکذیب کرد.
به گزارش باشگاه سایپا ،بر اساس جلسات متعددی که بین مدیران ارشد این باشگاه و استان البرز برگزار شده است، در مورد این انتقال بحث و بررسی صورت گرفته اما تا این لحظه تصمیمی مبنی بر انتقال قطعی اتخاذ نشده است. باشگاه سایپا در حال حاضر برنامه‌های خود را در استان تهران پیگیری می‌کند و این گونه اظهارنظرها در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند به تمرکز تیم فوتبال این باشگاه لطمه وارد کند. این در حالی است که هیئت فوتبال استان البرز پیش از این خبر انتقال قطعی سایپا به این استان را تایید کرده بود.
آخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاهی ایران
*امید نورافکن، بازیکن تیم فوتبال شارولووا بلژیک که مدنظر باشگاه سپاهان است برای امضای قرارداد راهی اصفهان می‌شود. باشگاه سپاهان برای او بلیت بازگشت به ایران تهیه کرده است و او روز چهارشنبه در اصفهان با مدیران این باشگاه جلسه‌ای برگزار می‌کند تا در صورت توافق به این تیم بپیوندد. به احتمال بسیار زیاد این انتقال قرضی خواهد بود. همچنین باشگاه سپاهان این روزها درحال مذاکره با امید ابراهیمی است که از الاهلی قطر جدا شده است. البته سپاهان رقیب سرسختی به نام شهر خودرو در راه جذب ابراهیمی دارد.
* سعید کریمی بازیکن فصل گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی به شاهین شهرداری بوشهر پیوست و شاگرد عبدالله ویسی در این تیم شد. کریمی سابقه بازی در تیم‌های ذوب‌آهن و نفت و گاز گچساران را در کارنامه خود دارد.
* عیسی کامرا، مهاجم گینه‌ای- پرتغالی که از چند روز پیش در تمرینات تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز حاضر شده بود با عقد قراردادی دو ساله به جمع شاگردان رسول خطیبی پیوست. مهاجم جدید تیم فوتبال ماشین‌سازی، سابقه پنج بازی برای تیم ملی بزرگسالان گینه و همچنین 21 بازی و زدن سه گل برای تیم زیر 21 سال پرتغال را دارد. در کارنامه کامرا همچنین سابقه بازی در لیگ دسته دوم ترکیه، سری B ایتالیا، سری یک پرتغال و دسته یک بلژیک دیده می‌شود.