kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۷۴۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹

حوادث کوتاه از کشور


      
      دستگیری 3 شرور
همدان – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از دستگیری سه شرورقمه‌کش در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی آبشینه خبر داد. سرهنگ جمشید باقری گفت: در پی تماس فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و ایجاد مزاحمت سه مرد قمه به دست در یکی از روستاهای تابعه شهر همدان، تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی آبشینه عازم محل شدند.وی افزود: سه مرد جوان با قمه کشی با روستائیان درگیر شده و یکی از اهالی نیز در این درگیری با ضربه قمه مجروح و به بیمارستان بعثت منتقل شده بود.فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: با اقدام به موقع  پلیس هر سه متهم بازداشت شدند.
واژگونی مرگبار
ساری – خبرنگار کیهان: جانشین فرمانده انتظامی قائم شهر از واژگونی خودروی تریلی در میدان جانبازان این شهرستان خبر داد.سرهنگ حمیدرضا فرهودی گفت: در این سانحه یک نفر کشته و یک نفر نیز مصدوم شد.وی اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.
ویزیتور کلاهبردار
اصفهان – خبرنگار کیهان: رئیس ‌پلیس فتا استان اصفهان از دستگیری فردی که در شبکه اجتماعی تلگرام تحت عنوان ویزیتور اقدام به کلاهبرداری می‌کرد ، خبر داد.سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: متهم خود را نماینده فروش محصولات پزشکی معرفی کرده و از افراد زود باور کلاهبرداری می‌کرد.وی اضافه کرد: متهم از یکی از شهروندان مبلغ 55 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود که با انجام تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد.
سقوط کارگر آسانسور
تبریز – خبرنگار کیهان: یک کارگر در تبریز از طبقه پنجم ساختمان به چاه آسانسور سقوط کرد و جان خود را از دست داد.این حادثه در یک ساختمان نیمه کاره در شهرک رساغ چیان روی داد.متوفی بر اثر بی‌احتیاطی به داخل چاهک آسانسور پرت شد و در دم جان باخت.
کلاهبردار در دام
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی ایلام گفت: فردی که به بهانه سرمایه‌گذاری و نیز وعده سود زیاد، 1500 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود توسط کارآگاهان پلیس استان دستگیر شد. سرتیپ نورعلی یاری گفت: در پي شکايت تعدادي از شهروندان و مردم شهرستان ایلام مبني بر اينکه فردي به بهانه سرمايه گذاري، کار بازرگاني و نیز وعده سود زیاد از آنان کلاهبرداري کرده است؛ موضوع در دستور کار مأموران پليس امنیت عمومی استان قرار گرفت.وي گفت: کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را طی عملیات ضربتی دستگیر کنند.  فرمانده انتظامي استان ایلام تصریح کرد: اين متهم در تحقيقات تخصصي پليس به کلاهبرداري از 55 نفر از شهروندان به مبلغ 1500 میلیارد ریال اعتراف کرد.
حمله گرگ‌ها به روستا
تبریز – باشگاه خبرنگاران جوان: گرگ‌های گرسنه چهار نفر را در روستای غلمانسرای بخش تسوج زخمی کردند. گرگهای وحشی به این روستا حمله ور شدند که بر اثر مقاومت اهالی چهار نفر آنان به شدت مصدوم و با اورژانس ۱۱۵ تسوج به بیمارستان خاتم الانبیا شهرستان سلماس اعزام شدند.گفته می‌شود در این مبارزه یکی از گرگ‌های وحشی از پای درآمد.چندی قبل نیز یک کشاورز هنگام آبیاری در همین روستا مورد حمله گرگ‌های وحشی قرار گرفته و مصدوم شده بود.
ناکامی قاچاقچیان
یزد – ایرنا: رئیس ‌پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی یزد گفت: با تلاش ماموران در دوعملیات جداگانه ۴۲۷ کیلوگرم تریاک از دو دستگاه خودرو عبوری در این استان کشف و ضبط شد. سرهنگ علی افخمی، افزود: در این رابطه سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.وی ادامه داد: متهمان قصد انتقال مواد یادشده را از استان‌های شرقی کشور به استان تهران داشتند.
سارقان مامورنما
اهواز – ایسنا: فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام و دستگیری باند سارقان مسلح مامورنما با ۱۵ فقره سرقت در شوش خبر داد.سرتیپ حیدر عباس‌زاده با بیان اینکه این باند سارقان مسلح در سرقت اخیر خود با تیراندازی، دو مالباخته را مجروح کرده بودند، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی محل اختفای این باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.عباس‌زاده بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی از قبیل پنج دستگاه تلفن همراه، دو دستگاه موتورسیکلت و همچنین البسه نظامی مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شد.
کشف تریاک
یزد – ایرنا: رئیس ‌پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی یزد گفت: با تلاش ماموران در دوعملیات جداگانه ۴۲۷ کیلوگرم تریاک از دو دستگاه خودرو عبوری در این استان کشف و ضبط شد. سرهنگ علی افخمی، افزود: در این رابطه سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.وی ادامه داد: متهمان قصد انتقال مواد یاد شده را از استان‌های شرقی کشور به استان تهران را داشتند.