kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۷۴۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
سردار رحیمی در آئین تجلیل از آزادگان فاتب:

نیروی انتظامی بالغ بر ۱۳ هزار شهید تقدیم‌ انقلاب کرده است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: انقلابمان را به تمام دنیا صادر می‌‌کنیم و صدور انقلاب به معنای تفکر مقاومت است و با توکل بر خدا و ائمه اطهار در این مسیر گام برخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار کیهان، سردار حسین رحیمی در مراسم تجلیل از آزادگان فاتب در سالروز ورود آزادگان به ایران، اظهار داشت: دیدیم که چگونه کشتی انگلیسی توقیف شد و دشمنان با چه حقارتی برای آزادی آن در تکاپو هستند، سهم ویژه همه این‌ها متعلق به خانواده‌های شهدا و اسراست.
وی افزود: خانواده‌های ایثارگران کمتر از خود ایثارگران، ایثارگری نکردند و نقش آنها بسیار پررنگ است. عده‌ای از همرزمان ما در راه انقلاب جان خود را از دست دادند و عده‌ای هم مانند آزادگان بر این عهد پایبند
هستند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: اکنون اسلام ناب محمدی(ص) را احیا کردیم و برای تثبیت و ادامه آن باید هزینه کنیم و به سبب این‌ استقامت، یک جبهه مقاومت در برابر استکبار ایجاد شده و در حال فعالیت است.
رحیمی با‌ اشاره به صحبت‌های دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت: انقلابمان را به تمام دنیا صادر می‌کنیم و صدور انقلاب به معنای تفکر مقاومت است و با توکل بر خدا و ائمه اطهار در این مسیر گام برخواهیم داشت.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه اولین شهدا و اسرای جنگ تحمیلی متعلق به پرسنل نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی در مسیر تحقق انقلاب بالغ بر ۱۳ هزار شهید را تقدیم‌ کرده است و این راه ادامه دارد.
به گفته وی، بیش از ۳ هزار نفر از رزمنده‌های انقلاب از نیروی انتظامی به اسارت دشمن درآمدند و ۲۹ هزار رزمنده ناجا نیز جانباز هستند.
سردار رحیمی افزود: نیروی انتظامی تهران بزرگ ۴۶۸ شهید و ۳ هزار جانباز و ۳۰۰ اسیر را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و آرامش امنیت مردم تقدیم کرده است.