kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۴۵
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز

* پس از جنایات اخیر داعش در موصل و مدتی سکوت مرموزانه آمریکا و اسرائیل فشار آمریکا بر نوری المالکی برای کناره‌گیری از قدرت و یا سپردن کار به شکست خوردگان در انتخابات نشان می‌دهد که کودتای داعش واکنش آمریکا به نتیجه صندوق‌های رأی در عراق بوده و خشم آمریکا از اراده واقعی مردم عراق است.
یک شهروند
* آقای اوباما بگذار خیالت را راحت کنم ایران هرگز حامی تروریست‌ها نبوده و نیست و تا ملت ایران زنده است با تروریستها که دست پرورده شما آمریکائیان هستند خواهد جنگید.
رضا سرابی
* کاملاً واضح و روشن است که استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی گروهکهای تروریستی تکفیری امثال داعش را تجهیز نموده‌اند تا منافع نامشروع خود و رژیم اشغالگر قدس را تأمین و حفاظت نمایند.
9915---0914
* دولتمردان عراقی در انتخابات اخیر مورد اقبال خوب مردمی قرار گرفته‌اند و فتنه آمریکایی و اروپایی داعش و بقایای بعث هم پس از فتوای مرجعیت با حضور خوب مردمی به بازپس‌گیری بسیاری از مناطق تصرف داعشی منتهی شده است. دولتمردان عراق چه طور وارد مذاکره با آمریکا شده‌اند؟ مبادا در دام آنها گرفتار شوند. خوب است آقای نوری مالکی پس از حماقت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در توطئه اخیر که موجب اتحاد و مودت بین احزاب و فرقه‌های مذهبی گردیده با اتکا به اقتدار ناشی از این وحدت به غائله خاتمه داده و از حضور مجدد آمریکایی‌ها در عراق به هر شکل جلوگیری نمایند.
طالعی
* رئیس سازمان انرژی اتمی گفته است که در صورت برداشته شدن تمام تحریم‌ها می‌توانیم پروتکل الحاقی را بپذیریم. از قول ما بنویسید اگر کفار تا این حد قابل اعتماد بودند در قرآن به این موضوع اشاره می‌شد در حالی که توصیه قرآن این است که کفار قابل اعتماد نیستند. حال اگر ما پروتکل الحاقی را پذیرفتیم و آن را امضاء کردیم و آمریکا تمام تحریم‌ها را برنداشت تکلیف چیست؟ اگر برداشت و سپس بهانه‌جویی را شروع کرد و برطبق پروتکل الحاقی خواست از همه مراکز جمهوری اسلامی جاسوسی کند چه؟
صباغیان
* آقای احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشور هم در دوره خود از اصطلاح تورم نقطه به نقطه زیاد استفاده می‌کرد. و اتفاقاً مورد انتقاد دولتمردان بعدی قرار می‌گرفت! معلوم می‌شود هر گروه و جناحی که به قدرت می‌رسد مجبور است برای پوشش دادن ضعف دولت خود این شیوه‌ها را به کار بگیرد!
7856---0912
* نیروی انتظامی نباید با صدور یک اطلاعیه خشک و خالی وظیفه خود را در خصوص ماه مبارک رمضان تمام شده بداند. نباید اجازه بدهند با روزه‌خواری علنی نسبت به این ماه عزیز هتک حرمت صورت بگیرد.
5608---0912
* بعضی‌ خانم‌ها به عمد به صورت مانکن در خیابان ظاهر می‌شوند. در دستگاه‌های دولتی هم بدحجابی زیاد شده است چرا همه دست روی دست گذاشته و تماشاگر شده‌اند؟
7065---0935
* سالیان سال است که مسئولان کشورمان قاطعانه با نصب و راه‌اندازی ماهواره مبارزه می‌کنند و به عواقب وخیم آن در دنیا و آخرت هشدار داده‌اند، شکایت اخیر عده‌ای به مراجع قضایی به خاطر مصرف داروهای ماهواره‌ای تعجب‌آور است! به راستی خود کرده را تدبیر نیست.
سلیمانی
* را‌ه‌اندازی تالار هوشمند اصلاح قرائت قرآن و نماز در شبکه یک سیما حرکتی جهادی برای تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به ادای فرایض دینی است. ضمن تشکر فراوان انتظار و گسترش این فرهنگ مفید در شبکه‌های دیگر را هم دارم.
6263---0938
* سر بعضی چهارراه‌ها و خروجی تعدادی از بزرگراه‌ها سی‌دی‌های مبتذل فروخته می‌شود. آیا اگر مسئولی واقعاً دلسوز فرهنگ کشور باشد نمی‌تواند با این معضل برخورد قانونی بکند؟
سلطانی
* چگونه است که حرکت اتوبوس‌های میدان آزادی به خاوران از ساعت 5 بعدازظهر به بعد به کندی صورت می‌گیرد و مسافرین هر روز در این ساعات مدت‌ها منتظر اتوبوس می‌مانند.
8617---0912
* اهالی خیابان دانشگاه جنگ ایستگاه مترو حر سالهاست که به دنبال احداث پارک بوستان به شهرداری تردد می‌نماییم ولی متاسفانه پاسخی از سوی مسئولین امر دریافت نکرده‌ایم. آخرین نامه‌ای که به شهرداری محترم تهران ارسال کرده‌ایم با 60 امضا و شماره تلفن در تاریخ 92/2/3 و شماره ثبت 87929 به ثبت دبیرخانه شهرداری رسیده است. انتظار می‌رود همانند ساخت بوستان در اکثر محلات تهران برای احداث بوستان در این محل نیز تمهیداتی فراهم شود.
تعدادی از اهالی
* در سال 86 تعاونی مسکن سازمان آب البرز با توافق شهرداری نظرآباد 330 قطعه زمین در بلوار امام خمینی(ره) به اعضای تعاونی واگذار کرد. شهرداری متعهد شد فضای زمین‌های کوره آجرپزی را برای ساخت و ساز آماده سازد، ولی متاسفانه با گذشت قریب به 7 سال هیچ اقدامی نکرده است. از مسئولین امر انتظار می‌رود با گذشت 7 سال ما را از مستاجری و دردسرهای اثاث‌کشی هر ساله برهانند.
جمعی از خریداران و اعضای تعاونی مسکن
* در موسسه آموزش عالی گلپایگان از دانشجویان پذیرفته شده به صورت ظرفیت تکمیلی دوبار شهریه گرفته می‌شود به این صورت که بعد از معرفی به دانشگاه جدید مجدداً باید شهریه جدید بپردازند. آیا این نوع دریافت‌ها و درآمدزایی‌ها وجه قانونی دارد؟
0835---0917
* یک ماه است که دوشنبه هر هفته برق شهرک پاسداران واقع در جاده کرج قطع می‌شود. آیا این اتفاق برای سایر شهرک‌ها هم می‌افتد؟
6036---0912
* در منطقه پونک شهرداری زباله‌ها را به درستی جمع‌آوری نمی‌کند. بوی تعفن در فصل تابستان خیلی آزاردهنده و باعث وجود بیماری می‌شود. از مسئولین تقاضا داریم نسبت به گندزدایی سطل‌های زباله اقدام کنند.
یکی از اهالی
*‌ چاپ مطلب یادواره شهدای دالخانی رامسر در روزنامه و انعکاس آن در بین ساکنین منطقه تاثیر بسیار مثبتی روی جوانان محل گذاشته و باعث جذب آنان به محافل مذهبی شده است. از این اقدام شما تقدیر و تشکر می‌کنیم.
3202---0911
* به حساب اینکه تا سقف تعیین شده وام مسکن می‌توانم بهره‌مند بشوم در شهرستان کازرون برای خرید مسکن اقدام کردم ولی بانک مسکن این شهرستان فقط 5 میلیون تومان وام پرداخت کرده است. مجبور شدم با پرداخت جریمه قرارداد را فسخ بکنم. اگر دولت برای ما فقیربیچاره‌ها کاری نمی‌کند حداقل ضرر نرساند.
9923---0935
پاسخ اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان مازندران
در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 1393/3/7 در خصوص «محور روستایی سده رامسر» به آگاهی می‌رساند: محور روستایی فوق که به عنوان یک مسیر بین مزارع از نمک‌دره به روستای سده منتهی می‌گردد بر اساس آخرین نقشه gis اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران جزء حوزه استحفاظی این اداره نبوده و تمامی عملیات خاکبرداری و... صورت گرفته در آن توسط شورای بخش و بخشداری رامسر صورت گرفته و این اداره هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد.